Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mikor megjön az nap meg adom is fel!
Köszi ,, holnap fel lesz adva a pénz. most már minden rendben.
Ment a mail
Köszi! De azért kellene a cím is hozzá!
Az már az ő dolga, hiszen onnantól az övé a CD, azt csinál, amit akar.
Ment a mail
Szia Száraz! Megnézted a postát? Már jó lenne ha megoldódna a mez! üdv.
És akkor aki megkapja az meg majd lessz olyan szíves és megírja akinek kell és elküldi neki levélben és csak a levél díját kell álnia
Ha valaki megveszi a crossmocim (bár pont ma akadt rá egy jelölt, akinek szívesen oda is adnám), az megkapja ingyen...vagy jutalék a közvetítőnek, aki vevőt hoz
Hát ha ilyen gonosz vagy akkor majd apránként megkérdezünk tőled mindent. Ahelyett, hogy megnéznénk a manuálban.
16.5X25X5 elvileg ez kell a 125-be. A CR250-be és CR500-ba pedig 20X28X5 a CR80-ba 15X25X6
Hihhhető! Jó lesz az ingyen is! De nekem nem kell! Majd egy hónap múlva!
Mint Dr. X-nek, nekem is van egy gonosz tervem, amit évekig forraltam a titkos laboratóriumom mélyén...miszerint 2ezer magyar Forintért értékesítem a CD-m másolatait...
250 vagy 25?
Mivel még senki nem tette meg ezért majd én leszek az a pofátlan aki megkérdezi, hogy megosztod- e velünk a cd-det? Esetleg egy link vagy torrentfile ahonnan letölthető?
Itt említeném meg a CD-met, amely tartalmazza a CR80-125-250-500-as szerelési könyvet 86-tól 2001-ig
Sziasztok!
Túrácska szerveződik a jóbarátok topicban.
Érdekel?
Meg se merem kérdezni, hogy mikori évjárat...
eladnám nem tudom kihasználni áll néha meggyek velle
Sziasztok!
Nem tudja valaki milyen szimering kell a berúgókarhoz? Honda cr-ről lenne szó, 95-ös!

Köszi előre is!
Tegnap mentem egy KX250-essel, ami jelentősen barátságosabb, mint Faisst vadállata...esküszöm TETSZETT. Pedig nagy 125 fanatikus vagyok...
Na, ott is volt nagy farokcsóválás
így van..2T FÖREVÖR!
Szoktam, a fene egye meg ...néha még a farkam is csóválom
2T forever
keme- szoktál ugatni? egyébként lehet 4T-ket is otthon szerelni, csak kicsit hosszabb ideig tart, kicsit bonyolultabb, több a hibalehetőség, több szakismeret kell hozzá...meg kicsit drágább! Igaz, nagyobb biznisz van benne, mint a 2T motorokban, mert több a forgó-mozgó-kopó alkatrész.De akkor is éljen a 2T!