Ohh kössz a gratulésönt!Azért te sem nyomod szarul vazze.Látom 426-al nyomod?Nekem is volt ilyen motorom.Rémálmaimban jön elő mindíg.Szerettem a hülye nagy ereje miatt.
Zsííííííííííííííííííír!
Milyen crf-re sikerült szert tenned?Nekem még a a mai napig egy lelki sokk ahogy megy a motor,mert iszonyatosan erős a 07-es modell.Nagyon bejön nekem a paripa.
.................és sikerült eladnod a spanyolviaszt?
cimboram is versenyzett crf250-el, egy szezon utan kuka, rmz lett belole. javaslatara lesz 4T helyett 2T, koltseghatekonyabb, de nehezebben motorozhato.
De mint nézem amit betettél képet az a motor nem lehet vmi tipp topp állapotban.....Ha jól látom telója folyat neki...
de ezt látni kellene akkor lehetne róla véleményt mondani
Hát én meg vagyok vele elégedve mióta meg van még nem kellett hozzá nyúlnom(kopp kopp)
Olajat lecseréltem bent aztán ennyi
igaz én 1 teljesen felújított géphez tudtam hozzájutni ez sem mellékes!
ha kifogsz 1 jó motorikus állapotban lévő gépet akkor nem lessz vele gondod!
1 jó 250 es cr amit nyújt azt nem lehet szavakkal kifejezni
Megy mint a disznóóóó
Ahogy az én amatőr, gyakorlatlan agyam látja: 2T-nél erősen vissza kell váltani kanyarban, és ha még úgy is elhal, hát kuplunggal rá kell segíteni, had üvöltsön, nyisson a púderszelep , és akkor kiránt a bajból.
Hiába, 2T-vel nagyon kell tudni motorozni (pláne 125-össel), de kár, hogy én még nem tudok
Én ezt már olvastam egy pár hónapja! Fura!4T 450-el nagyon szeretek menni (haveri körből) nagyon szépen bele lehet menni vele a nagy homokos kanyarokba
míg 2Tnél ha már olyan szarhomokos a kanyar muszály visszadobni 1-2 sebességet és akkor lábat vissza kell szedni és akkor már nem lehet úgy bele menni ! Ez amit írtam ez nekem az alföldi tapasztalat 2T vel itt nyáron nagyon nagy a homok és nagyon jól jön a 4t nyomatéka! De biztos vagyok benne hogy a hegyekbe ahol kicsit agyagosabb keményebb a föld ott tökéletes a 2T! Én most motor váltás előtt vagyok, én nagyon gondolkodom így is 2T mert imádom amikor pörögve megindul és olyan egyenletesen húz vagy nem is tudom hogy mondjam a 4T meg drágább, de kevesebbet eszik és nyomatékosabb és persze szép a hangja, gyönyörűen bele lehet szálni bármilyen kanyaba! DE Drágább és én ezt nem bírom fizetni szóval jó lesz a 2T-is majd az évek meg a rutin segíti a kanyarodás tecnikámat! És nagyon eggyetértek KEMÉvel hogy az ember sokkal könnyebben is megcsinálja otthon!
Ehhez mit szólok...hát ezt ,,ugatom" kb. egy hónapja, hogy nem azért nem fejlesztik a 2T-t már a gyártók (tisztelet a kivételes KTM-nek), mert nem elég hatékony vagy korszerű a kétütemű motor, hanem mert a gyártóknak NEM BIZNISZ, hogy te otthon, olcsón helyrepofozod az egyszerű szerkezetet, vegyél csak bonyolultabb, szervízigényesebb 4T-t, drága alkatrészekkel. Ahogy a 2T-nél az alacsony fordulatnál fellépő nyomatéktalanságon javítottak a power-szeleppel, ugyanúgy lehetne még fejleszteni a 2T-t tovább, csak NEM ÉRI MEG. A gyártóknak.
Én nem próbáltam még ki 4T crosst, állítólag sokkal kezelhetőbb, ok....csak kieszi a gazdit a gatyájából.
Milyen crf-re sikerült szert tenned?Nekem még a a mai napig egy lelki sokk ahogy megy a motor,mert iszonyatosan erős a 07-es modell.Nagyon bejön nekem a paripa.
.................és sikerült eladnod a spanyolviaszt?
Én hangtompítóval vettem előző gazdája vette ő azt mondta h 30 000 volt aztán igaz vagy sem nem tudom.....
de ezt látni kellene akkor lehetne róla véleményt mondani
Olajat lecseréltem bent aztán ennyi
igaz én 1 teljesen felújított géphez tudtam hozzájutni ez sem mellékes!
ha kifogsz 1 jó motorikus állapotban lévő gépet akkor nem lessz vele gondod!
1 jó 250 es cr amit nyújt azt nem lehet szavakkal kifejezni
Megy mint a disznóóóó
Hiába, 2T-vel nagyon kell tudni motorozni (pláne 125-össel), de kár, hogy én még nem tudok
míg 2Tnél ha már olyan szarhomokos a kanyar muszály visszadobni 1-2 sebességet és akkor lábat vissza kell szedni és akkor már nem lehet úgy bele menni ! Ez amit írtam ez nekem az alföldi tapasztalat 2T vel itt nyáron nagyon nagy a homok és nagyon jól jön a 4t nyomatéka! De biztos vagyok benne hogy a hegyekbe ahol kicsit agyagosabb keményebb a föld ott tökéletes a 2T! Én most motor váltás előtt vagyok, én nagyon gondolkodom így is 2T mert imádom amikor pörögve megindul és olyan egyenletesen húz vagy nem is tudom hogy mondjam a 4T meg drágább, de kevesebbet eszik és nyomatékosabb és persze szép a hangja, gyönyörűen bele lehet szálni bármilyen kanyaba! DE Drágább és én ezt nem bírom fizetni szóval jó lesz a 2T-is majd az évek meg a rutin segíti a kanyarodás tecnikámat! És nagyon eggyetértek KEMÉvel hogy az ember sokkal könnyebben is megcsinálja otthon!
Én nem próbáltam még ki 4T crosst, állítólag sokkal kezelhetőbb, ok....csak kieszi a gazdit a gatyájából.
http://www.sportmotor.hu/teszt...
Várom a válaszokat.
Mégegyszer köszönök minden segitséget és épitő hozzászólást!
Üdv.: Gábor
Ez egy jó példa arra miért tud a lábtartó felcsukódni.