nyugodj meg a DRZ-nem semmi köze a 51 LE-höz max annyi hogy ez van beírva a papírjába, ha rám halgatsz akkor a DRZ-t veszed meg mert szinte elnyűhetetlen, sok nagyágyú ezzel kezdte, és csak jót hallani róla
Addesz!
Nekem van 1 barátom,aki 2004-ben vásárolta crf 450-jét.Amióta megvan neki nem kellett olajon,szűrőn,láncszetten,fékbetéteken kivűl bármit is cserélnie.Azt hozzá teszem,hogy nem endurozásra használja,hanem csak pályán,amatőr versenyeken.
Én nemrég vettem szintén crf 450-et,rosszat nem tudok írni róla és remélem nem is fogok...
Hello!Valaki megtudná nekem mondani, hogy mennyire igaz a Honda Crf 450-re, hogy évente kell dobálni benne a szelepeket, mind a négyet!Van 1 ismerősöm az így tolja, mert megzabálja neki, de kurvára ért a motorokhoz, szóval összeszerelési hiba nem lehet, de cserélgeti.Másik haveromnak volt egy 525-ös Ktm-je 3 évig, egyszer sem kellett hozzányúlnia a blokkjához, csak a kötelező olajcsere+olajszűrő, míg a Crf-es srác viszonyleg elég sokat 'szögelte' a Crf-et!Meg mifelénk sokan 'köpködik' a Hondákat 2000-től felfele a Cr-t és a Crf-et egyaránt...Jah azt még elfeljtettem, hogy a Crf előtt vett egy vadi új 2004-es Cr 250-t...ugyebár RC Valve poweros...megvolt neki kb fél évig, mert szarkodott alatta, gondolt egyet a motor megállt.Nem akart indulni.Csak egy kis idő után..meg lehörgött ha gondolta..Elvitte szervízbe már kínjába, hogy nézzék meg, állítsák be ha kell..de úgy sem lett jobb!És utána cserélte el megint egy Crf 450-re, mert a csávó kurva nagy Hondás! Ezek tények és megtörténtek!Azért szeretném megkérdezni, hogy másfele is 'így' megy vagy csak felénk ilyenek a Hondák. Meg a többi 450-es mennyi szervízháttért igényel?(Suzuki, Yamaha, Kawasaki)
te vagy ez én emberem, nyugalom, de hat a banki burokracia ....., nehezen kohogik vissza a ganyémat, amikor persze nekik kell fizetni akkor hirtelen meg minden ....
amugy miert adod el?
Hi!Szerintem az Orvil sporttárs,azok után,hogy elméletben motorvásárláson tőri a fejét,és kinézett magának egy árban,és minöségbem is megfelelöt,söt az az illetö(SPOK) aki néhány héttel ezelőtt még a motor gazdájavolt garantálja a motor minöségét,ahozképest,hogy felhívná az eladót,azon elmélkedik heteket,hogy vajon miért akarják eladni? Mert ez iszonyatossan fontos !Üdv. az eladó!
nem nagyon értek a drz-khez de asszem a drz-e az enduro az az ami neked kell. Szerintem nincs az 51 ló, egyik ismerősömnek is olyan van, előtte simsonja volt és tök jól el van vele, ráadásul nem is kell rá költeni szinte,,,
nem kell félni attol az"51" lotol ami egy dörözöben mocorog kb annyit tud mint egy 250 4t cross
de ezen nemsok gondolkodni valo van szerintem ha nem tetszik külsöre akkor felejtös,de ha tetsziik akkor máson nem kell agyalni,mivel szerintem ez a legpénztárca barátabb motor,és mindenre jo egy kicsit
de nem kell újjat ! Exc-t se újjat! max 600ezer felette szerintem felesleges!DRz-be meg azt mondják a drz -s haver hogy a 2004 és 2006-os évjárat a legfaszább! nézz szét és ne az elsőt vedd meg! Megyek dolgozni csá!
Komolyra fordítva, és hosszasan elgondolkozva az általatok felemlegetett típusok közül 2 tűnik jónak, a dr-z 400 és az exc 125, az exc-nek az ára húzós, de azért megjöttem melóból és körülnézek jobban, a dr-zvel meg annyi, hogy az az 51 ló elsőre sokak tűnik, de amúgy tökéletes gép.
Az én motorom is elvihető 20%-tól! Olyan erős hogy még a jégen is lehet vele kapartatni! Nem mentem vele gyorsan csak 50-nel 1be mert nem mertem vele gyorsan menni meg nem akartaam terhelni a motort! Mindig csak egyszeméllyel használtam hetente egyszer felhúsztam vele 20 mázsa krumplit utánfutón pestre a nagybanira!
Jók a gumik igaz kicsit szikrázik a felni de ez csak TUNING! Én megyek aludni! hi Ja a pénzt a svájci bakszámlámra küld utána kuldöm a motort!
Köszi. Bár az idomok nem karcmentesek
Nekem inkább az tetszik, hogy febr-márc. körül összeraktuk, azóta csak megy, megy, megy...
Aug. 20-át Nyáregyházán ünnepeltük
Nincs mit.
Mellesleg a bizalmatlanságom lekinkább abból ered, hogy amikor vettem a 80-as dt-t ami elvileg csak szakszervizben volt szervizelve, és 7 éve ment vele a gyerek, gondolom mondanom sem kell, hogy már az is csoda és rejtély mind a mai napig hogy a próbára hogy tudta elindítani. Bár nem volt csilli-villi, sőt az idomok igen csak megviseltek voltak, meg a gyerek is bevallotta, hogy még egy 30-at rá kéne költeni és akkor pöpec a gép. Olyan emberrel voltam akinek volt motorja, de rájöttem utólag hogy ez rossz ötlet volt, mert az hogy régen volt neki, semmit nem jelent, mert komolyabban ő se értett hozzá. Ahogy hazahoztuk egyszerre vittem a szerelőhöz, ahol kiderült, hogy még a dugattyú is fordítva volt benne, a főtengely szimmering helyén csak ki volt nyomva sziloplaszttal, no meg a tank belselyébe is jutott, ahonann a karbi is kapott, szóval erről ennyit, igen megszívtam az olcsó géppel. Amikor meg már végre jó volt és megtanultam menni vele, onanntól igen gyengének éreztem, mert ugye az ember csak hátrányban érzi magát, ha a többiek 125-ös vasakkal nyomják, ennek meg 80 km/h volt a vége. Lényeg a lényeg, a tanulópénzt megfizettem és ez mégegyszer nem fordulhat elő. De ezt nem hittem volna, hogy az ilyen hivatalos helyről 20%-al elhozható gépekkel is igen vigyázni kell, elvégre van saját szervizük meg a presztízs sem mindegy, de ezek szerint ott sem jobb a helyzet.
Addesz!
Nekem van 1 barátom,aki 2004-ben vásárolta crf 450-jét.Amióta megvan neki nem kellett olajon,szűrőn,láncszetten,fékbetéteken kivűl bármit is cserélnie.Azt hozzá teszem,hogy nem endurozásra használja,hanem csak pályán,amatőr versenyeken.
Én nemrég vettem szintén crf 450-et,rosszat nem tudok írni róla és remélem nem is fogok...
Üdv.
Orvil barátom a crf450 már az én tulajdonomban van és fülig ér a szám!
Ezt sajnos lecsúsztad!
Üdv.
http://www.motorhirdetes.com/r...
http://i
mages.google.hu/imgres...
- a 2.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
amugy miert adod el?
de ezen nemsok gondolkodni valo van szerintem ha nem tetszik külsöre akkor felejtös,de ha tetsziik akkor máson nem kell agyalni,mivel szerintem ez a legpénztárca barátabb motor,és mindenre jo egy kicsit
Komolyra fordítva, és hosszasan elgondolkozva az általatok felemlegetett típusok közül 2 tűnik jónak, a dr-z 400 és az exc 125, az exc-nek az ára húzós, de azért megjöttem melóból és körülnézek jobban, a dr-zvel meg annyi, hogy az az 51 ló elsőre sokak tűnik, de amúgy tökéletes gép.
Jók a gumik igaz kicsit szikrázik a felni de ez csak TUNING! Én megyek aludni! hi Ja a pénzt a svájci bakszámlámra küld utána kuldöm a motort!
Nekem inkább az tetszik, hogy febr-márc. körül összeraktuk, azóta csak megy, megy, megy...
Aug. 20-át Nyáregyházán ünnepeltük
Mellesleg a bizalmatlanságom lekinkább abból ered, hogy amikor vettem a 80-as dt-t ami elvileg csak szakszervizben volt szervizelve, és 7 éve ment vele a gyerek, gondolom mondanom sem kell, hogy már az is csoda és rejtély mind a mai napig hogy a próbára hogy tudta elindítani. Bár nem volt csilli-villi, sőt az idomok igen csak megviseltek voltak, meg a gyerek is bevallotta, hogy még egy 30-at rá kéne költeni és akkor pöpec a gép. Olyan emberrel voltam akinek volt motorja, de rájöttem utólag hogy ez rossz ötlet volt, mert az hogy régen volt neki, semmit nem jelent, mert komolyabban ő se értett hozzá. Ahogy hazahoztuk egyszerre vittem a szerelőhöz, ahol kiderült, hogy még a dugattyú is fordítva volt benne, a főtengely szimmering helyén csak ki volt nyomva sziloplaszttal, no meg a tank belselyébe is jutott, ahonann a karbi is kapott, szóval erről ennyit, igen megszívtam az olcsó géppel. Amikor meg már végre jó volt és megtanultam menni vele, onanntól igen gyengének éreztem, mert ugye az ember csak hátrányban érzi magát, ha a többiek 125-ös vasakkal nyomják, ennek meg 80 km/h volt a vége. Lényeg a lényeg, a tanulópénzt megfizettem és ez mégegyszer nem fordulhat elő. De ezt nem hittem volna, hogy az ilyen hivatalos helyről 20%-al elhozható gépekkel is igen vigyázni kell, elvégre van saját szervizük meg a presztízs sem mindegy, de ezek szerint ott sem jobb a helyzet.