a CRF-R,és a CRF-X nek tök ugyan olyan szelepei vannak, amik természetesen titán ötvözetböl vannak, a két motor között a hengerfejben a vezérműtengelyben van egy kis minimális kűlömbség, plussz az X az alul van karburálva, és a kipufogo rendszer is az emisszios normák szellemében alul van folytva,,,,
Na hát nekem van 1 CR 125 ösöm, most lett beleköltve: 80 ezer: dugó, hajtókar, csapágyak, szimeringek + 42 a váltófogaskerekek + 50 ezer a komplett gyújtás, és miért adom el? mert fiatalabbat akarok, lehet hogy most megy jól a motor, de fiatalabbra van szükségem, ennyi. És még vannak rendes motorosok akik tényleg rendezetten adják el a motort
Háááát nemtudom.Ezt Ronis talán megtudná mondani.Biztos acél szeleps az X-es honda?Tököm tudja.Ktm-nél okés a dolog,mert fogod a szerszámos ládát és oda állítod a szelephézagot ahová nem szégyenled,de a crf az ilyen lapkás megoldással van összelapátolva.Szóval ha jó is bele az acél szelep akkor szerintem elég sűrün lehet honda bácsihoz menni akciós szelep lapkákért.Titánnál fix a szelephézag,minimális korrekciókkal..Acélnál meg azért utána kell állítani.
Remélem nem mondtam hülyeséget,bízom benne.
MOTOCROSSMÁNIA!Kösz a dícséretet!
A VTR nagyon állat gép.Szeretem nagyon de kocsivásárlás miatt el kell adnom sajna.
Ezért is tértem át a cross műfajba.
Szerencsére a CRf is penge,és egyre jobban megtanulom kezelni és érezni a gépet.
Kösz az infót!
ja tényleg ezt csak kíváncsiságból kérdem hogy van ez hogy pl haverom a 2003-as sx 450 esébe felúlyításkor exc acél szelepeket raktak ez hondánál is lehetséges hogy pl crf x 450-nek (gondolom acél szelepes) a szelepeit crf-450-be rakják? crf meg crf x-nek gondolom nem sok különbség van a blokkjában ?
Szasz!
Én vagyok itt a mindekinek írok egyén! Cr 250esröl sokat nem tudok,bár egyszer volt 3 napig és azalatt is mentem vele egyszer tizenöt percet,szóval erröl nem írnék.De!Volt nekem yzf 426-os yamahám sokáig.Nagyon jó motor,crossozásra.2000-ben jött ki az első 426 acél szeleppel,2001-2002 titán szelepes modelleket gyártottak.Előnye a motoroknak hogy a titán szelepet lehet pótolni a 2000-es évjárat acél szelepeivel,aminek az ára töredéke a titánhot képes.Maga a motor nagyon robbanékony,tipikus gonosz crossmotor.Utálatos elindítani,erre érdemes ráedzeni.Nagyon jól megy,de ha az alföldon laksz akkor lehet vele endúrózni a homokban.Ösvényes,technikás dimbes,dombos farönkös szopós részeket nem szereti.Vagy forr a vize,vagy ég a kuplung.Megy mint a marha és kiviszel vele egy fát,vagy többet,alacsony fordulaton meg prüszköl harap rúg,lepöffen aztán jöhet a szívató szopató melegindító,csak ne döntsd el oldalra,mert akkor egy szalonna sütés is belefér az idődbe.Hahahaha.Fogyasztása viccesen kevés,de az alföldre ahol max a tehénszar a legnagyobb természetes domb,oda tuti ilyet vennék a böszme ereje miatt.a 250-es cöröt inkább dimbes-bombos környékre használnám ahol előny a könyebben motorozhatóság.
hi cr fórum seítséget kérnék tőletek! Már itt van a küszöbön a motor váltás egy yz 426 vagy cr 250 2000évjárat lenne az esélyes! 500 ezer huf-om van vásárlásra! Az a bajom lenne hogy az yz az kevesebbet is enne meg az alföld homokán endurózásra gondolom nyomatékosabb is lenne de 500 ezerért hiába írják jó, kifogástalan álapotúnak gondolom egy fél évig még motorozható ! A fő kérdés hogy cr 250-nel endúrozásnál egy tank benzin értelmes hajtásnál 80--100km lehet vele hasítani vagy egy 20literes benzines kannát bála madzaggal a hátamhoz kell kötözni?
De ha rám hallgatsz,akkor csak biztos forrásbol vegyél 4T crosst.Vagy ha veszel egy ilyen motort 1pénzért és legroszabb esteben egyböl felújítással kell kezdeni,mert felújított motort miért adnának el 0 üzemórával,ami eleve buktavári az eladó részéröl,szóval lehet 100-250 ezret is rákölteni(dugó hajtókar,szelepek,faszságok,lánc lánckerék,gumik,jujj de hamar összegyűlik az összeg),bár az utóbbiban benne van a francia,de csak óvszerrel.Persze ez nem igaz mindíg,mert vannak tényleg szép és jó példányok.1,2 pénzért lehet kapni zsír új 08-as rmz 450-est,ami igaz nem crf,de ha költségvetést nézzük akkor nem jár messze az igazságtol a két történet.
.........és az új
Ha abban a motorban már kellet szelepet cserélni az nem feltétlen jelent rosszat,mint inkább gondos gazdira vall.Ha cseréltek már benne szelepeket és ilyen nyalánkságokat akkor biztos túl van már 50órán,vagy több is lehet benne.Alaposan át kell nézni a motorot,hogy nem e parasztvakításnak van megcsinálva.Új idomok és nagyi járt vele boltba és még crosspályát sem látott,mert én csak endúrózni használtam történetekkel megspékelt motorok csontig lekopott váltókarral és lötyögő lábtartóval elgondolkodtató lehet.
1,78 az új ára ezt vettem 1,1 ért.Az nem kevés külőnbség.Szelepet még nem kell cserélnem,mert még csak 3 órát mentem a motorral.50-60 óra között kell szétszedni.Szelept ekkor szoktak cserélni benne,de általában a szívó szelepeket szokták kicserélni ha jól tudom.Titánbol vannak és nem állítódik el ez végett a szelephézag(ha minden igaz),illetve 50-60 órát bírnak ki üzembiztosan.Alattomos dolog,mert ha sokkal többet fut,mint a megadott üzemóra akkor szét szakadhat a szelep.De ez nem minden esetben igazolódik be.Na de 50-60 óra crosspályán az kurva sok,az 350 liter benzin vaze.10üzemóra = 70 Liter benga.
Mennyit jelent az a lebukott ár? Amit én néztem ki az 1milla és 2007.05havi az is csak nemtudom mért kellett benne szelepeket csrélni egy ilyen fiatal gépnél? te cseréltél már?
Hájjj Roniskabras!
Méé lövöd le a poént.Egyébként nem fával támasztottak ki,hanem egy madzagra vagyok felkötve és az lett Pótóósoppal kiradírozva. , . .
spok elmesélem, az ugy volt hogy Fecco beállt egyhelyben, kitámasztottuk öt egy fával motorostul a kanyarban, csináltunk egy csomo képet, aztán fotoshoppal keszedtűk belöle a támasztékot,,,
Csőő!
2007.ötödik havi,vagy valami ilyesmi.Úgy vettem ezt a motort.hogy valami komoly arc visszavitte a szalonba 1-2 üzemórával,mert rábeszélték valami másik motorra.Szóval új a masina. . . . .Csak nekem szeremcsére már a lebukott áron sikerült megvennem az egész felújító szettel együtt.Minden fajta motort nézegettem,csak hondát nem.Aztán megláttam és megszerettem.Nekem nagyon bejön a motor.
Köszi az ötleteket a power-rel kapcsolatban, szerintem ki is fogom próbálni!
cr 125 első teló beállításokhoz nem értesz véletlenül?
Orvil!
Ha jó gépet akarsz ezt vedd meg:
Az enyém volt,merem ajánlani!Nem kokány gép!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Üdv
Remélem nem mondtam hülyeséget,bízom benne.
MOTOCROSSMÁNIA!Kösz a dícséretet!
A VTR nagyon állat gép.Szeretem nagyon de kocsivásárlás miatt el kell adnom sajna.
Ezért is tértem át a cross műfajba.
Szerencsére a CRf is penge,és egyre jobban megtanulom kezelni és érezni a gépet.
Kösz az infót!
Pá
lyukacsos volt az oldala...gondolom hogy ott jöjjön ki a retek ami beleragadna
Én vagyok itt a mindekinek írok egyén! Cr 250esröl sokat nem tudok,bár egyszer volt 3 napig és azalatt is mentem vele egyszer tizenöt percet,szóval erröl nem írnék.De!Volt nekem yzf 426-os yamahám sokáig.Nagyon jó motor,crossozásra.2000-ben jött ki az első 426 acél szeleppel,2001-2002 titán szelepes modelleket gyártottak.Előnye a motoroknak hogy a titán szelepet lehet pótolni a 2000-es évjárat acél szelepeivel,aminek az ára töredéke a titánhot képes.Maga a motor nagyon robbanékony,tipikus gonosz crossmotor.Utálatos elindítani,erre érdemes ráedzeni.Nagyon jól megy,de ha az alföldon laksz akkor lehet vele endúrózni a homokban.Ösvényes,technikás dimbes,dombos farönkös szopós részeket nem szereti.Vagy forr a vize,vagy ég a kuplung.Megy mint a marha és kiviszel vele egy fát,vagy többet,alacsony fordulaton meg prüszköl harap rúg,lepöffen aztán jöhet a szívató szopató melegindító,csak ne döntsd el oldalra,mert akkor egy szalonna sütés is belefér az idődbe.Hahahaha.Fogyasztása viccesen kevés,de az alföldre ahol max a tehénszar a legnagyobb természetes domb,oda tuti ilyet vennék a böszme ereje miatt.a 250-es cöröt inkább dimbes-bombos környékre használnám ahol előny a könyebben motorozhatóság.
.........és az új
Méé lövöd le a poént.Egyébként nem fával támasztottak ki,hanem egy madzagra vagyok felkötve és az lett Pótóósoppal kiradírozva. , . .
.............és milyen a VTR masinád,hogy szuperál?Nagyon szép egy masina?
2007.ötödik havi,vagy valami ilyesmi.Úgy vettem ezt a motort.hogy valami komoly arc visszavitte a szalonba 1-2 üzemórával,mert rábeszélték valami másik motorra.Szóval új a masina. . . . .Csak nekem szeremcsére már a lebukott áron sikerült megvennem az egész felújító szettel együtt.Minden fajta motort nézegettem,csak hondát nem.Aztán megláttam és megszerettem.Nekem nagyon bejön a motor.