Múltkorában még úgy gondoltam, hogy felhegesztetem a vízpumpát, de nem vállalják el a hegesztést, mert a bemarástoll porózus lett az anyag és azt nem lehet hegeszteni, csak úgy lehetne, ha esztergáltatnák, egy vízpumpa perselyt, az eredetit kiesztergálni a dekliből az újat meg behegesztenék az ép falba. csak a hegesztés lett volna 6000huf +még az esztergályos munka, és akkor még nem biztos, hogy az joghelyre kerül vissza. Végül maradt a ragasztás. A helyi esztergályos Diamant nevű fémlasztikot ajánlott, és azzal is lett beragasztva. Az ára kb annyi mint a már említett ragasztóé, de -40/+300 fokig hőálló. Ez az érték rővid időre szol de tartósan 220fokot is kibír. Ennyire csak nem lesz meleg senkinek a vízgőze . A legjobb pedig, fél óra után olyan kemény, hogy úgy lehet munkálni, mint a fémet. Nagy részeket is ki lehet vele tölteni, mert a 2 komponensű ragasztó mellé még fémreszeléket is kell keverni, amit adnak a ragasztóhoz. Ha valakinek hasonló gondja van tudom ajánlani. Autó vízpumpájában már bizonyított, de lett már vele beragasztva vegyes tüzelésű bojler is.
Köszi a hozzászólást. Az igazat megvalva amit akartam abból nincs raktáron és bizonytalan a beszerzés úgyhogy IRIS 520 PRO gyűrű nélküli erősített lett a vásárlásból remélem beválik mert ha nem felgyújtom a motorral eggyütt
az én 2005-ös CRF-R-emen is volt rendszám...volt forgalmija minden amit akarsz...ez egyszerüen ugy lehetséges h az 1. tulaj hitelre vette és ezért kapott hozzá rendszámot...de ha lejár a forgalmi, akkor a vizsgán nem megy át....szal csak 4 évig van hozzá rendszám
Köszi a lánc információt! Valószínű akkor hohy cz 520 m-et veszek az universal motornál 9.990 Ft-ért. Jó lesz a 25-ös hondámra. vagy te hol szoktad beszerezni a láncaidat?
Látom 125-ös cörö hondára kell a lánc.O gyűrüst a white fülüek nem javallanak 25-re,mert néhány arc szerint érzhető minimális teljesítmény csökkenés a lánc nagyobb ellenállása miatt.Na de hogy ebböl mi igaz?Ha hülyeséget mondok ezzel,akkor azt más után mondom.Hahaha.125-re vegyél bull 520 H láncot,vagy cz 520 H láncot,de a cz 520 M is jó és az teljesen jó árban van.Fölösleges megvenned a méregdrága did-et,az sem fog többet kibírni hidd el.
Szasz!Bele arcátlankodok itt a lánc témába.!Ha ilyen cz láncra vágysz akkor vedd meg!De ha teheted akkor síma láncok közül az cz520 H jelűt válasszad,vagy o ringesek közül mindeképpen ORM típusjelölésüt válassz.Cz lánc az egyik legjobb a piacon és agyonveri az áraival a japán did-et,vagy olasz reginát.Nekem volt reginám,irisem,cz és bull láncom is.Bull egyenlő Cz-vel,csak bull saját logójával készítik,plussz egy ezrdessel kerül többe mint a cz.Cz orm lánc összehasonlítva a ktm gyári regina o gyurűs láncához képest mind tartósságban és élettartamban is meg merem reckírozni a,hogy többet kibír,de közel azonos a kettő.Enduró esetében 80-90óra az élettartama legalább.A síma cz520H lánc gyűrü nélküli nekem nagyon jól szuperál crf 450-es motoron,aminek a szakítő szilárdásga azonos a did ert2-es láncnak a megadott értékeivel.36Kn!Az iris láncok maximum 33,5-34Kn.De az Iris úgy nyúlik mint a csúzli gumi.Kalap szart sem ér.Én a cz mellett tettem le a voksomat más sokadik alkalommal.Jó árban van,nagyon sokat kibír,csak sokan elfelejtik megnézni melyik lánc mire való,mert van kb.:15 fajt lánc mind más és más cm2-is motorokhoz utcai és off-road felhasználásra.Terepre ORM,vagy H lánc,Az rdo,vagy rd az egy sárkidobós kivitel aminek nosrmál körülmények között nincs értelme.
Mondom, az nem is érdekes, ne költs rá (konzol a kormányra, elektronika, négy db. indexbúra, izzók, vezeték), de pl. hogy tartod be a sebességhatárokat óra nélkül?
Meg nem lesz gond, ha lejár a műszaki?
Nem semmi. Úgy érzem, álmodom. Engem anno hülyére szívattak az ETZ-vel műszaki vizsgán, mert a hátsó sárvédő alja 2 cm-rel fentebb volt a hátsó kerék tengelyének vonalánál, meg a Skodámmal, mert az ablakmosó kicsit buborékos folyadékot spriccelt, stb. stb...erre km-óra meg féklámpa nélküli motor kerül forgalomba, azt meg csak sejtem, hogy index sincs rajta, bár ha gyárilag nincs, akkor nem is kötelező, lengesd a tenyered
Köszi, a fékes dolgot megoldottam , már csak az a kérdés h műszerfal honann lesz ...
Miért ne menne át műszakin? A tied a R es kivitel...ami csak pályára van ..nem?
kössz
ennek jónak kell lennie a crfhez is ..vagy nem?
Vki nem tud képet mutatni milyen a Honda xr 400 nak a műszerfala? :S
kérdezdd meg akitől vetted h ezek a cuccok nincsenek-e meg neki
Meg nem lesz gond, ha lejár a műszaki?
Te, biztos, hogy van forgalmija, rendszáma, műszaki vizsgája?