Én azt szűrtem ki abból amiket írtál hogy te inkább az újjab 4t felé hajlasz! Ha nincs nagy jövedelmed akkor mért nem nézel igénytelen 4t enduró után? Mert ha kevés pénzed van akkor cross motort nem kis pénz tankolni még ha 4T-is az! Vagy 2 éven belül úgy is összejön egy használt 4T cross motornál egy komolyabb vagy még komolyabb generál ami 4t esetében kispénzű embereknek nagyon sok !A másik én azt vallom hogy mivel a 250 4t és 450 4t cross motorok szinte egy árba vannak szóval akkor neked sokkal könyebb széthajtani egy 250-est mint egy 450-est és alkatrész árak közt sincs nagy különbség ! Ha teheted probálj ki eggyet hidd el embertelen és gyorsan de nehezen lehet megszokni pl dt után de utána tényleg embertelen jó !
4T-nél számíts rá, hogy a gatyád rá fog menni a felújításra.
A 2T-t nem azért nem fejlesztik már a gyárak, mert nem lenne rá igény, hanem mert az nekik nem biznisz, hogy otthon meg tudod javítani fillérekből, jobb az, ha a motor felújítása bonyolult és drága
Köszönöm, hogy ilyen szépen nyilatkoztál a gépemről, korrekt volt.
Eddig ilyen jót csak azoktól hallottam, akik élőben is látták/hallották. Mások ,,Öreg szar"-nak titulálják.
125 2T-t endurozni nem ajánlom, crossra viszont a legjobb. Én ültem már pár 125-ösön és 250-esen, 500-as 2T-nek NEM látom semmi értelmét a pályán.
Hát igazatok van, talán a hirtelen izgatottság vette el az eszem, de azért reménykedem benne, hogy valamit sikerül összehozni.
Azt a csilli-villit is néztem, de nem arra gondoltam: http://markamotor.hu/sajatmoto... - inenn néztem, a vége felé van
Különben az olcsóbbik KTM SX-F is igen baba, csak az ára ne lenne annyi.... mindent összevetve a 250-es 4T verseny kategória a legszimpatikusabb jelen pillanatban.
Az lehet hogy fasza de ott át tudnak baszi úgy is hogy szerelőt viszel és akkor 200ezer huf min egy komoly generál!(főleg ha 2004-es ott már lehetnek bajok ha még bontatlan blokk van SZERINTEM?)
Az a kx-f amit hasonló makulátlan állapotúra cserélnék?
nagyon rossz oldalrol közelited meg a dolgot....mennyiböl tart lemosni,vaxolni,fényezgetni és dobni eg uj idomszettet a motorra?kb 1ora hossza(de akkor már csili vili)és kb 30ezer ft.....és már ugy néz ki mint egy uj ezzel ellentétben a belsejét már nem ilyen egyszerü és olcso dolog pöpecre belőni de mivel nagyon sok ember igy áll a motorvételhez mint te(nem baszogatás,csak jó tanács) így a paraszt nem is foglalkozik vele,hogy milyen a bele csori motornak jól nézzen ki,meg csillogjon aztán valaki ugy is elviszi..
az én motoromon pl tiszta karc az idom,pluszz törött is néhol,de aki ért hozzá és van füle + megy vel egy kört,rögtön tudja hogy miujság...
én azt mondom,inkább legyen csunya de jó mint forditva,mert az drágább!
lényeg a lényeg,ha mész motort venni,vigyél magaddl egy olyan embert akinek volt/van cross & enduro gépe és tud neked okosat mondani
Gyerekek, na erre ti sem mondhatjátok, hogy nem jó (legalábbis remélem).
Találtam egy olyant, hogy KX-F 250, 2004-es, 20%-tól elvihető és gyönyörűen is néz ki, abszolút igényes, nem rozsdás, karcos meg ilyenek, na látjátok a kx-f az viszont sokáig minden álmom volt és most itt az esély...
Hogy mire is kéne, röviden összefoglalva; a traktorok által szétgyúrt földesutakon eső után dagonyázni, a gazzal félig-meddig benőtt elfeledett ösvényeket végigjárni, a töltés kavicsos tetején száguldva végigfeszíteni a falvak közt, hogy csak a nagy por maradjon utánam, néha kimenni pályára és jókat urgatni, ha kedvem szottyan kimerészkedni a faluba kerekezni egyet meg megmutatni hogy én is élek még és persze nem utolsó szempont a motornál, hogy a rendőröknek ne haggyon sok esélyt utolérni, de annyira mégse legyen buta, hogy kicsit rárántok és már nyalom is a talajt...
Meg aztán nem vagyok feltétlen idealista, hogy nekem csak a legjobb kelljen mindenből, megmondom őszintén ktm-ből pl akárhogy is választhatnék az biztos hogy 300cc alatt lenne. Persze hogy kipróbálnám mondjuk a 690 enduro-t, vagy hogy ne csak a ktm-ről legyen szó a cr500-at meg ilyenek, de ne csak azt nézzük, hogy minél nagyobb legyen a gép. Például egyik srácnak van 250-es yz-je és én mondom nekem az a motor nem kéne mert túl erős, nem figyelsz és álló helyből fejen átfordulás lesz a vége, persze lehet azért mondom mert még tapasztalatlan vagyok és jövőre meg már az is kicsi lenne, de ezt most még így nehéz elképzelni, ezért inkább azt hangsúlyozom, hogy szűkös anyagi korlátok mellett is megvehető és fenntartható gép kell, olyan ami iszonyatosan strapabíró és tartósan költségmentes, vagy legalábbis az első 2-3 évben mindenképp, amíg nincs komolyabb jövedelmem mint a havi 30-40 rugó.
Gyobali gépe tetszik, csak ez megint olyan dolog, hogy ehhez hitel kéne, én pedig ebből a szempontból halmozottan hátrányos helyzetűnek számítok és ő sem bank, hogy hitelezzen. Pedig tudom én hogy nem rossz a cucc és nem is kerülne 1.6 misibe, csakhát az a rohadt pénz és ebből a szempontból sajna csak magamra számíthatok, mert a szülők nem vastagok és nem is szívlelik a motorozást.
Keme gépe is biztos vagyok benne hogy pöpec és megéri a pénzét, csak egyrészt régi, másrészt nem akarok üzemórákat számolgatni.
Orvil!
A cr-ről annyit hogy én mikor megvettem a 3.tulaja voltam elvileg.
kicseréltem benne a hátsó felfüggesztésben mindent,új láncszett,fékbetétek,kuplung készlet,légszűrő,dugó.
Ez a müvelet nekem majdnem 200000-be volt.
A gép bivaly és esztétikailag is kitűnő.Most beszéltem az új tulajával és ő is meg van elégedve teljesen.
Az eladás okát nem tudom sajna.
Nyit a power a vállad meg kiszakad a helyéről annál nincs is jobb. A 2T mindig tud meglepít okozni. Eléri a fordulatot erőre kap és egyre jobban húz pedig előtte se ment lassan a motor visít nincs is ennél jobb.
Nekem nem nehéz a döntés Csak 2t, valamelyik héten mentem egy CRF 450 el, erős meg minden, csak nem adja ugyan azt az élményt mikor a 125 ös gépemen kinyit a power szelep, de aki 2t-s az mind tudja milyen jó érzés Na meg nekem ez a második Honda CR 125R em és most jön a 3. coming soon....... Szerintem ez a legjobb crossgép (HONDA )
Sziasztok!
Nehéz dolog ez a motor választás szerintem is, de talán azt kellene eldönteni először, hogy mire használod majd. Szerintem egy 125 cr nem gyenge, ha tényleg jól össze van rakva, de csak pályára ajánlanám.
A ktm drága alkatrészeit megcáfolnám, nekem 3 éve van egy 2004-es 525 exc / kicsit átalakítva a vezérlés, szelepek, fúvoka, lánckerék áttétellel, BIVAJ erős/ Endurozni nagyon jó, de pályára orbit durva. Van egy 1999-es 125 cr em is csak pályára, de szerintem drágább a honda, mert csak a gyári alkatrészek paszolnak bele ami nem olcsó. szerintem okosan kell karbantartani ill. szerelni a gépeket, fontos hogy mennyire nézel utánna annak amit veszel.
azta egy ien nekem pont jolenne csak nincs egyenlőre ien sokk pénzem meg nm is tom ha felmeek 250be akk 2T vagy 450 4T mert ez a 125 be valo pedig bejön de ha valaki tud olcsoér 450-es crf-t azt megköszönöm vagy 250 2T-t de azt minimum 2003-tol felfele veszek hjajj ez a no pénz ez a 2Tfele huz mind 1 ugyis megoldom eddigis megoldottam
Ezzel pl. CSAK menni kell, és kész. Ma simán elment vagy 15-20 kört a Nyáregyházi krosszpályán, de mondhatom, fél éve soha semmi baja, mióta össze lett rendesen rakva új alkatrészekkel.
helo
szerintem se vegyél 230ast! 1 hónap alatt megfogod unni meg az egy gyerekmotor, meg szerintem nem is szép. Na mindegy a 230f 800.000 ft körül van annyi pénzből meg már veszel 250est vagy 125exc-t......és kereskedőnél hitelezni is lehet talán nem?
Na én meg eladom az én gépemet mert sajnos térdsérülés miatt 8 hónap pihi lesz, meg akarok venni újat amugyis majd. Amugy tökéletes állapotban van tényleg. Ez azz.
Én is DT-ről váltottam át. Most egy 25ős Cr-em van. Az én véleményem az hogy nyugodtan vegyél akár 250es 2Tis. Mert abban a vázban és azzal a futóművel amivel a cross gépeket szerelik, nem olyan félelmetes mint a DT. Engem is minden ismerősöm lebeszélt a nagyobbról, de most már biztos nagyobbat vennék. A másik meg, hogy új vagy régi motor. Kezdő szinten bőven elég egy E-H tárcsás fordított tolós gép, nem kell mindjárt a legújabb modell. Mindegyik üzemórás és a régihez talán kicsivel olcsóbb az alkatrész és a régi is jól bírja ha karban van tarja és az ujj is szétesik, ha nem törődnek vele. A kopó alkatrész az mindegyikben kopik. És , hogy a többi menyire van lerúgva azt látod úgyis. Ha a váz szét van hullva akkor nekem mutogathatnak akármilyen számlát, hogy mit cserélt a blokkban úgyse fogom elhinni. Ha pedig kövűről rendezett akkor, talán a többivel is foglalkoztak. Én vennék egy 90-körüli gépet, és felújítanám és akkor tudnám mire számítsak.
Nem kell szégyenleni csak el kell dönteni h mire akarod használni
ha terepen akarod használni akkor ne várj tőle sokmindent!
de ha arra akrod h elmenj vele a városba bevásárolni meg nagyon lájtos terepen azért elmegy de mondom sokat nem szabad tőle várni
A 2T-t nem azért nem fejlesztik már a gyárak, mert nem lenne rá igény, hanem mert az nekik nem biznisz, hogy otthon meg tudod javítani fillérekből, jobb az, ha a motor felújítása bonyolult és drága
Eddig ilyen jót csak azoktól hallottam, akik élőben is látták/hallották. Mások ,,Öreg szar"-nak titulálják.
125 2T-t endurozni nem ajánlom, crossra viszont a legjobb. Én ültem már pár 125-ösön és 250-esen, 500-as 2T-nek NEM látom semmi értelmét a pályán.
Azt a csilli-villit is néztem, de nem arra gondoltam:
http://markamotor.hu/sajatmoto... - inenn néztem, a vége felé van
Különben az olcsóbbik KTM SX-F is igen baba, csak az ára ne lenne annyi.... mindent összevetve a 250-es 4T verseny kategória a legszimpatikusabb jelen pillanatban.
Az a kx-f amit hasonló makulátlan állapotúra cserélnék?
az én motoromon pl tiszta karc az idom,pluszz törött is néhol,de aki ért hozzá és van füle + megy vel egy kört,rögtön tudja hogy miujság...
én azt mondom,inkább legyen csunya de jó mint forditva,mert az drágább!
lényeg a lényeg,ha mész motort venni,vigyél magaddl egy olyan embert akinek volt/van cross & enduro gépe és tud neked okosat mondani
Találtam egy olyant, hogy KX-F 250, 2004-es, 20%-tól elvihető és gyönyörűen is néz ki, abszolút igényes, nem rozsdás, karcos meg ilyenek, na látjátok a kx-f az viszont sokáig minden álmom volt és most itt az esély...
Meg aztán nem vagyok feltétlen idealista, hogy nekem csak a legjobb kelljen mindenből, megmondom őszintén ktm-ből pl akárhogy is választhatnék az biztos hogy 300cc alatt lenne. Persze hogy kipróbálnám mondjuk a 690 enduro-t, vagy hogy ne csak a ktm-ről legyen szó a cr500-at meg ilyenek, de ne csak azt nézzük, hogy minél nagyobb legyen a gép. Például egyik srácnak van 250-es yz-je és én mondom nekem az a motor nem kéne mert túl erős, nem figyelsz és álló helyből fejen átfordulás lesz a vége, persze lehet azért mondom mert még tapasztalatlan vagyok és jövőre meg már az is kicsi lenne, de ezt most még így nehéz elképzelni, ezért inkább azt hangsúlyozom, hogy szűkös anyagi korlátok mellett is megvehető és fenntartható gép kell, olyan ami iszonyatosan strapabíró és tartósan költségmentes, vagy legalábbis az első 2-3 évben mindenképp, amíg nincs komolyabb jövedelmem mint a havi 30-40 rugó.
Gyobali gépe tetszik, csak ez megint olyan dolog, hogy ehhez hitel kéne, én pedig ebből a szempontból halmozottan hátrányos helyzetűnek számítok és ő sem bank, hogy hitelezzen. Pedig tudom én hogy nem rossz a cucc és nem is kerülne 1.6 misibe, csakhát az a rohadt pénz és ebből a szempontból sajna csak magamra számíthatok, mert a szülők nem vastagok és nem is szívlelik a motorozást.
Keme gépe is biztos vagyok benne hogy pöpec és megéri a pénzét, csak egyrészt régi, másrészt nem akarok üzemórákat számolgatni.
Orvil!
A cr-ről annyit hogy én mikor megvettem a 3.tulaja voltam elvileg.
kicseréltem benne a hátsó felfüggesztésben mindent,új láncszett,fékbetétek,kuplung készlet,légszűrő,dugó.
Ez a müvelet nekem majdnem 200000-be volt.
A gép bivaly és esztétikailag is kitűnő.Most beszéltem az új tulajával és ő is meg van elégedve teljesen.
Az eladás okát nem tudom sajna.
Üdv.
Nehéz dolog ez a motor választás szerintem is, de talán azt kellene eldönteni először, hogy mire használod majd. Szerintem egy 125 cr nem gyenge, ha tényleg jól össze van rakva, de csak pályára ajánlanám.
A ktm drága alkatrészeit megcáfolnám, nekem 3 éve van egy 2004-es 525 exc / kicsit átalakítva a vezérlés, szelepek, fúvoka, lánckerék áttétellel, BIVAJ erős/ Endurozni nagyon jó, de pályára orbit durva. Van egy 1999-es 125 cr em is csak pályára, de szerintem drágább a honda, mert csak a gyári alkatrészek paszolnak bele ami nem olcsó. szerintem okosan kell karbantartani ill. szerelni a gépeket, fontos hogy mennyire nézel utánna annak amit veszel.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
szerintem se vegyél 230ast! 1 hónap alatt megfogod unni meg az egy gyerekmotor, meg szerintem nem is szép. Na mindegy a 230f 800.000 ft körül van annyi pénzből meg már veszel 250est vagy 125exc-t......és kereskedőnél hitelezni is lehet talán nem?
Na én meg eladom az én gépemet mert sajnos térdsérülés miatt 8 hónap pihi lesz, meg akarok venni újat amugyis majd. Amugy tökéletes állapotban van tényleg. Ez azz.
Én is DT-ről váltottam át. Most egy 25ős Cr-em van. Az én véleményem az hogy nyugodtan vegyél akár 250es 2Tis. Mert abban a vázban és azzal a futóművel amivel a cross gépeket szerelik, nem olyan félelmetes mint a DT. Engem is minden ismerősöm lebeszélt a nagyobbról, de most már biztos nagyobbat vennék. A másik meg, hogy új vagy régi motor. Kezdő szinten bőven elég egy E-H tárcsás fordított tolós gép, nem kell mindjárt a legújabb modell. Mindegyik üzemórás és a régihez talán kicsivel olcsóbb az alkatrész és a régi is jól bírja ha karban van tarja és az ujj is szétesik, ha nem törődnek vele. A kopó alkatrész az mindegyikben kopik. És , hogy a többi menyire van lerúgva azt látod úgyis. Ha a váz szét van hullva akkor nekem mutogathatnak akármilyen számlát, hogy mit cserélt a blokkban úgyse fogom elhinni. Ha pedig kövűről rendezett akkor, talán a többivel is foglalkoztak. Én vennék egy 90-körüli gépet, és felújítanám és akkor tudnám mire számítsak.
ha terepen akarod használni akkor ne várj tőle sokmindent!
de ha arra akrod h elmenj vele a városba bevásárolni meg nagyon lájtos terepen azért elmegy de mondom sokat nem szabad tőle várni