Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikori a crf-ed?
Ahoj!
Hogy hogyan lehet így dönteni? .Gyakorlás és gyakorlás és gyakorlás,csak közbe ne haggyál ki egy évet sérülés miatt és akkor hamar meg lehet tanulni.Egyébként látszik a képen is,ahogy dőlök a motorral,úgy ülök neki ellen,szinte már az oldalán ülök a vasnak.Plussz kell egy kicsi mandíner a keréknek.Egyszerű a történet.:
Kanyarodni mindíg gázzal kell,mert szépen akkor fordul a motor és akkor marad íven.Itt viszont gázzal kezdem a fordulást,majd mikor nekiállok dönteni a motort akkor visszaengedem egy pillanatra a gázt,ekkor szó szerint be esik a motor a fordulóba,majd innét kezdve ismét gázzal kihúzom a motort ebböl a helyzetböl.Látványos,de annyira nem gyors.Hahaha......
Nekem is crf 450-es hondám van már,csak még képet nem raktam fel ide róla.
Üdv Mindenkinek!
98-as cr 125-höz keresek olyat ami tartja aféknyerget(vagy mi a neve),hátul,vagy bontót ahol be tudom szerezni,kérlek segitsetek! KZ3P felirat található rajt!
Előre is köszönöm
A kétüteműek erőtlenek alacsony fordulaton. Ez teljesen normális. Ha a power nyitást előrébb hozod akkor még erőtlenebb lesz. Ha a karibban a fúvókat nagyobbra cseréled akkor sokkal harapósabb lesz alul is, de persze többet is fog enni. Ha elég nagyra cseréled akkor olyan lesz mintha poweről indulnál, csak akkor ha elengeded a gázt akkor elkezd majd fulladozni a benzintől, és újbóli gázadásnál ezt először el kell majd dolgoznia, és rángatózni fog a motor, ne lehet vele finoman menni. Legalábbis haver Yz-je így viselkedett és 360 as fúvóka volt benne 320as helyett.
Sziasztok! Van egy cr 125 2000-es gépem, amivel kapcsolatban sok kérdésem merül fel. Remélem tudtok segíteni nekem benne.
Első teló beállítás melyik csavar mire való?
Power szelep szerintem kicsit később nyit a kelleténél és az eleje rőtlen.
Lánckerék áttétel nektek mi vált be?
Hello MOTOCROSSMÁNIA!

Néztem a képeidet!Aztakurva....
Hogyan lehet ennyire dönteni szinte a fizikát meghazudtoló módon?!
Ahoj!Mielőtt butaságot mondasz ezzel a sárkidobós dologgal,hogy csak a lánckerékben van ilyen,akkor előbb nézz után a hogy mi az cz 520 rd,vagy rdo lánc...Üdv..Fecó!
Nekem BEST QUALITY van, tökéletesen üzemel
Nem a lánc a "sárkidobós",hanem a lánckerekek.....
Az pedig úgy működik hogy a lánckerék futófelülete szélesebb mint a többi része,és ez a szélesítés sugárirányban hornyolva van.Namost ahogy a lánc hordja fel a sarat ,nem kifelé keni(csak) el ,hanem a tengely irányába is kinyomja ezeken a hornyokon keresztül.Ezért hívják "sárkidobósnak"
A láncbol a külömböző "O", "X", "Z" gyűrűs valóban hosszabb élettartamű álltalában,de nem minden(Főleg Cross) motorra lehet feltenni.Mivel szélesebb a lánc előfordulhat hogy beleér a blokkba.Úgyhogy előbb próbálj fel egy használtat mielőtt rááldoznál 10-15 e forintot...
Egy tipp. Nekem a síma egyszerű CZ lánc vált be mégpedig az RM típusú.Kb.7000 forint és tényleg jó.Hiába Cseh
Az X gyűrűs az hogy néz ki belűről? Az O gyűrűset azt el tudom képzelni. De az X-et. azt sehogy sem.
a gumigyürüs nem engedi,hogy a láncszemek közé bejusson a kosz,por,sár stb....a nem gumigyürüssel szemben,igy a gumigyürüs hosszab éllettartamu....
Hogy mitől sárkidobós azt nem tudom. Én is nézegetem de szerintem ugyanaz mint a tőbbi. Most vett haver DID 520HS láncot és neki is már feszíteni kelet rajta pedig alig ment vele talán 30km-t.
H.E.L.P.

Árulja már el nekem valaki hogy mi a külömbség a sárkidobós és a nem sárkidobós és az "O" gyűrűs lánc közőtt? melyiket érdemesebb megvenni ? a sárkidobós mitől sárkidobós? most D.I.D. 520 HS -em van de minden motorozás után feszíteni kell.
Mit vegyek helyére?

thanx
Shot Race Gear, csak olyan cuccom van, kivétel a csizmám az Oxstar, de am 25-35 között mozog egy ilyen sisak
milyen márkájú sisakod van? milyen anyagból készült és ára? előre is kösz
Hali a űhonda csaladnak!hogy vagytok?
ELADÓ HONDA CR GYÚJTÓTEKERCS, ÁRA: 25 EZER FORINT, majd képet teszek fel
Hello!

Ilyen matricaszettet keresek CRF 450-hez! S.O.S.!
(az universalmotorban nincs)

Köszi
86os elvileg a legtöbb alkatrészbe kerék henger 85őt van ütve. Amikor dugattyút kérdeztem akkor kérdezték a blokk számot de nem mondták, hogy nem 86os.

Most dugattyúra vár de nagyon szépen ment eddig. Semmi nincs megkopva benne. Fogaskerekek csapágyak tökéletesek, most hogy szétszedtem kicseréltem az őszes szimeringet. A kuplungja sincs még megkopva. Nagy valószínűségél versenyeztek vele fénykorában. 2mmes túl méretre van fúrva és újra nikázva. Valamint kipolírozták a felömlőket, kibővítetek, és további felömlőt is raktak bele. Nem tudom milyen megfontolásból, de a váltótárcsából "vagy mi a pontos neve" is dolgoztak ki anyagot. Haver 92es RM-jénél jóval erősebb "legalábbis ezt mondja egy ismerősöm aki mindkettőt kipróbálta".
Dugó kopása sok mindentől függ ezért pontosan megmondani lehetetlen. Milyen olajat használsz milyen arányban kevered, milyen a dugattyú ötvözete. Gyártási eljárás. És persze a henger állapotától, és milyen fordulaton használod. Milyen sűrűn tisztítod a légszűrőt, és így mennyi por jut a hengerbe. Ha már meg kopt a dugó akkor egyre intenzívebben kopik. Mindenesetre ha már lötyög benne és nehezen indul akkor már illik lecserélni, mielőtt még keresztbe állna és lekaparná a NiCaSilt.
Mikori ez a gép?85-86-87?
amúgy nagyon szép állapotban van!
motorikusan is olyan mint a külseje?
Raktam fel egyet így nézett ki amikor vetem. Azóta raktam gumiharangot a telora másik gumik vannak fent. De a többi maradt. Ha majd összeáll a masina akkor csinálok képet róla, de most dobozokban van. Meg persze sok mindent kicseréltem rajta ami nem látszik:)
Hello!
mindig megnézem az adatlapod h nem-e tettél fel a gépedről képet de eddig még nem!
nem dobnál fel a gépedről 1 képet kiváncsi vagyok rá
Ha hátra 520at raksz akkor előre is az kellene. Vagy az van rajta gyárilag? Ha nem találsz olyat ami rámegy akkor kell egyet csináltatni kb 3-4K ért marnak egyet szerintem.