Ez csak ától függ menyire húzod neki. Van olyan hogy 50-60km megyek 4,5L-el de olyan is elfordul, hogy egy pár perces szakaszon benyel 2L-t. Tapasztalatom szerint ha csak épen hogy pöfékelsz vele akkor í reálisan sokat eszik.
Ha egy laza 60-75ős tempót mész akkor eszi a legkevesebbet legalábbis az enyém meg haver Rm-je meg másik haver YZ-je is így van gondolom a többi is. Hogy pályán mit mutat a dolog azt nem tudom de gondolom ott jobban nyeli mert sokkal intenzívében gyorsítasz. Mi meg csak felpakoljuk 6ba azt power környékén végigmegyünk 40km-t ritkán váltogatunk.
Amióta szétszedtem a blokkot az utolsó csavarig azóta nem evet semmit. Mert még mindig nincs dugattyúm meg a vízpumpámat sem hegesztették ki. Ha elkészül a gép akkor kimegyek a ligeti pályára.
Hát a 2 kérdés sztem ugyan az
na szóval hát az attól is függ h hogy húzod neki de jól mondja keme 1 óra körül 1 tank elmegy
nekem 95 ös a gépem meg attól is függ h hol akarod használni pályánn negyed fél óra alatt "meghalsz" rajt úgy elfáradsz
A mennyit megy el egy tankkal és a mennyit eszik az ugyanaz, nem?
Egy tankkal haverom a 86-os CR250-nel kb. egy óra hosszát képes folyamatosan motorozni, bár ez egy elvi dolog, mert 15-20 perc után SZÉTSZAKADSZ, kiköpöd a tüdőd, elgémberedik az ujjad stb...
(nem panaszképpen mondom )
Nekem a 125-ös picit többet eszik, kb. 20%-kal.
Az üzemóra számláló a gyujtáskábelra van rákötve szóval nem a kerékre mint 1 enduronál ha megy csak akkor mérik a km-t! hanem ha csak ketyereg akkor is méri eggyértelmüen!
áááá dehogy is !
csak felénk a pályák vagy homokosak vagy kemény talaj és azért ha többször mész vele nem csak 1 hónapba 1* akkor elmegy fél év alattt 1 hátsó gumi
A magyar piacot ismerve...először is nézd meg, hogy TÉNYLEG 1995-ös-e? www.bikepics.com-on keress rá (manufacturers/Honda/cr250)
Vagy a felniben benne van, hogy DOT és a gyártási (az eladási év általában eggyel több) év!
Pl. egy DOT 90-es gép 1991-es.
Főleg meg vedd meg az enyémet inkább
Igaz, hogy 125-ös, de mindene új, és bivaly jól megy.
Hát nekem december óta van meg a gépem'95 ös cr nagyon jó kis gép eddig csak hátsó gumit kellett cserélnem rajt de nem is bajj mert azt jelenti h van benn erő
olajat cseréltem a blokkba!
igaz mikor én vettem ezelött esett átt 1 teljes felújításon blokkban minden csere,lánc,fogaskerekek,fékpofák szóval minden !
h mit kell rajt cserélni az meg attól függ h mien állapotban jutsz hozzá!
Ha egy laza 60-75ős tempót mész akkor eszi a legkevesebbet legalábbis az enyém meg haver Rm-je meg másik haver YZ-je is így van gondolom a többi is. Hogy pályán mit mutat a dolog azt nem tudom de gondolom ott jobban nyeli mert sokkal intenzívében gyorsítasz. Mi meg csak felpakoljuk 6ba azt power környékén végigmegyünk 40km-t ritkán váltogatunk.
Amióta szétszedtem a blokkot az utolsó csavarig azóta nem evet semmit. Mert még mindig nincs dugattyúm meg a vízpumpámat sem hegesztették ki. Ha elkészül a gép akkor kimegyek a ligeti pályára.