hellosztok
Én mióta megvettem a motort(december)azóta 1* vettem ki a gyertyát akkor is azért mert kiváncsi voltam mien(kopp kopp)
majd hnap megnézem h nekem mien van bent
de írjatok rám nehogy elfelejtsem
Ez a gyertya kérdés engem is érdekelne, mert a 8as 9es -is vetem és mindegyik meghalt kb 40km- alatt "elfelejtett szikrázni". Beleraktam a DT-ből visszamaradt 6os-t. És az meg bírja.
jah mégegy kérdés ami fontos h a hajtokar mennyibe fáj? esetleg főtengely /csapágy hozzá ?jah meg az idegesit h mindig gondjaim vannak az uj gyertyákkal mindig beszarnak lehet h azért mert nemmek megfelelően vagyis mentem merrt már tépem neki szal lehet h most nemcsinálná régiből meg csak alacsonyabb hőértékű van és az 1 idő után elég nah mind1 meg van 1 2002-es cr 450-ért elvihetem azt megéri sztetek alig volt használva szép meg minden ? jah meg van 1 másik amit nm láttam élőbe az 450 irányár h megéri e énsztem meg
Hali !
Van valakinek valami tapasztalata vagy jelenleg 250es crfje hogy milyenek, mire kell vásárlásnál figyelni,vagy érdemes venni?
néztem eggy 2004est.
köszi.
Én a 98-as cöröre raktam 2001-esét,a csavarhelyek pár milivel eltértek.
A sárvédő hatsó hűtőfelöli íve éppen határeset.
Kérj valakitöl kölcsön egyet és probáld rá,én is igy tettem.
helloka nincs valakinek friss crje 125ös olcsoért mert asszem kéne szombati versenyen megállt az enyém és lehet h nem érdemes már rá költeni picsába pedig középmezőnybe voltam és talán még elztemis vna nah 111 27 re összekéne hoznom vmi mociszerűt de crnél lejjebb nemadok ez a baj jah esetleg ingyenis idedob6tok 1 et
Egyébként tudsz rendelni a Hondára is olajos kuplungot 30-40 pénzért a gasgas magyarországi importőrétöl aki a Hebo cuccokat is forgalmazza.Neki van a palettáján olajos mindeféle motor típusra.Ajp,vagy HEbo már mittomén,de nekem a gasgas trialmotoromon is ez a márka volt és sokkal lágyaban működik mint a ktm hidraulikája.Bár mindegyik tökéletes,csak amig a ktm-hez 75 ezer a hidraulikus kar addig az ajp 14ezer.Szetteben szerelékekkel együtt van olyan 30-40 pízért és azt fel lehet locsolni a hondára.
Szasz!
Nekem is keménynek tűnik a ktm után a cörör honda bowdenes kuplungja,de az igazábol egy órás motorozás után jön ki ez a legjobban,mikorra már tök sokat cincáltam a kart.Aránylag tök puh ez is,na de az olajos brembo,vagy ajp kuplungog sokkal-sokkal kézkímélőbbek.Ha nehéz a kar húzkodása akkor kérlek lepozz fel egy auner katalógust és ott vannal 3 fokozatban állítható szervós kuplung karok.Cirka 5-8000 ft között van és nagyon megkönnyíti a használatot.Valamivel kevesebbet húz madzagbol mint egy normál kar,de a megfelelő működéshez tökéletesen elég.Nekem az ilyen kar egy volt anno az yz125 yamahámon és szuperul működött.Másold be ezt a linket és egyböl tölti le az AUNER katalógust Pdf. formátumban.Lapozgasd vágig,hátha segítségedre lesz.Szerintem ez a legjobb megoldás,ha tiszta a bowdened és olajozottan jár,de nem elég kellemes a kéznek.Üdv.:Fecco457
Sajnos nem tudom, hogy a saját karja-e! Az igaz, hogy rővid a kar és két ujjal használom,de nehéznek gondolom a KTM hidraolikusához képest, borzasztó nekéz. Nem tudom más bovdenes mennyire nehéz, de nem gondolnám, hogy ez normális!?
Én mióta megvettem a motort(december)azóta 1* vettem ki a gyertyát akkor is azért mert kiváncsi voltam mien(kopp kopp)
majd hnap megnézem h nekem mien van bent
de írjatok rám nehogy elfelejtsem