Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! a szimering belemart már egy kicsit....(az már kuka) meg van benne egy hajszál repedés ahol a pumpa van a menetnél.... képet nem tudok küldeni sajna nem vagyok otthon... búza suli miatt..... de amúgy a blokk is odavan....
Mikori évjárat? Olyan 6-10ezer között tudok szerezni jó állapotú használtat.
Mi lett vele, balra akartad kihajtani a rotort tartó csavart?
Hali mindenkinek!
Valaki tud egy sacc árat mondani 450-es crf wasserpump tengelyre? szegény kifingott de nagyon......
Szia, én szombaton kint voltam kb. egy órát, vasárnap meg 5-öt, nem volt gáz, csak menni kell, különben biztos a megfázás.
Most pénteken, ha összejönne, picit kinézek pályára, este meg megcsinálom a kisbuszt, vasárnap a homokbányában Sanyás edzés, szombat jó lenne megnézni Nagykőröst, délben tudnék indulni kb., mert dél előtt betonozok. Még úgyis beszélünk addig.
szia vannak de azokat elrakom magamnak tartalékba. mire lenne szükséged egyébként?
Hali! ...csak nem mentem ki hét végén. Hidegnek tűnt, utna meg kurv@ jó idő lett, de már nem cuccoltam össze. Ezen a hét végén - ha az idő is jó - Nagykőrös? - csak mert említetted, hogy inkább majd most. ...de nem gáz ha mégsem, csak gondoltam hátha....
Most lehet, hogy baromság, meg nem jön be, de engem anno a gázbowdenem szivatott meg ehhez hasonló tünetekkel az ETZ-n. Nem szorul?

(van még egy csomó tippem, így látatlanban a fene se tudja, nincs ott valami szerelő a környéken?)
köszi keme ez volt a baja,de még mindig egy kicsit köhög.Valaki más?
Csáo!
neked nem maradtak véletlen alkatrészeid az 500-hoz?
vagy esetleg nem tudod,honnan "könnyű" beszerezni hozzá alkatrészeket?
válaszod köszönöm előre is!
hú ba...meg! ultra volt
sziasztok.Mi lehet a hiba?A motorom felpörgött menet közbe kb 3/4 gázon ragadt.Próbáltam leállítani a gombbal,de nem tudtam.tuti gyújtás hiba mert indítgatóm és visszarúg.A gyújtásnál a csavarok nincsenek meglazulva néztem.szikrát kicsinek találom,de visszarúg tehát indulni akarna de nem tud.Hogyan tudnám kisakkozni,hogy mi lehet a hiba.Ha valaki találkozott mát ilyesmivel akkor segítsen.Köszöntem.
Gas Gas jó választás szerintem, van hozzá alkatrész és nem is olyan vészesen drága, és a hajtókar megegyezik a cr-ével!
RMX et nehogy vegyen valaki! Az országban az alkatrész ellátás egyenlő a nullával! Van jópár dolog ami megegyezik az Rm-el, de ami nem azt szinte lehetetlen beszerezni! Nekem annak idején a gyújtásom elszállt, mert az a fogyatékos akitől vettem nem húzkodta meg az állórész csavarjait, kiestek és ledaráltak mindent! Megvettem a motort, használtam kb 3 hétig és utána több, mint fél év pihenő! Az a baj, hogy a japánok között normális 2 ütemű versenyenduro nem nagyon van, pont az alkatrészek miatt!
Csak a GasGashoz milyen alkatrészárak lehetnek?
RMX-em sem volt, de olyannal kölcsönben sem mentem még, passz... RM/RMZ topicban talán többet tudnak.
Endurozni a GasGas 2T-ket nagyon dícsérik, ha már nem Honda.
De a CRM-ek ezer évesek... nem is tudom gyártják-e még egyáltalán, legalábbis használtan max 96ig találtam...
RMXről mi a véleményed?
Most egy 650es Dominatorom van, laza / poros tagutakra kiváló, erdőzni még talán, de mászni vele lehetetlen...
Csáo!
hogy lehetne elérni téged?
próbáltalak hívni,de nem vetted fel!
Üdv! Van egy 250es Banditom patent állapot nem rizsálok mellé zörej füst mentes blokk képeket rakok fel magukért beszélnek 2012ig műszaki! Érdekelne engem egy cr125/cr250 csere... ha valakit esetleg érdekel a dolog írjon! riesen@freemail.hu képek még az adatlapomon...
Ha neked tetszik, én nem beszéllek le róla. Ki lehet fogni jó példányokat is, meg nyilván szart is. Leírni hosszú, unalmas, mire figyelj, inkább vigyél magaddal valakit, aki tudja, hova kell nézni, meg mi az a hiba, ami pár ezerből megúszható, és mi az, ami százezres tétel. Ha Hondával akarnék endurozni, én CRM250-et vennék, azon van lámpa, ha rád esteledik, könnyű motor, tartós a blokkja, a futóműve a 85-90-es évek körüli krosszmotoroké. Biztos nem lehet rossz, sajnos nekem nem volt még ilyen.
98-2001 körül krosszban inkább yz-t vennék.
Tehát érdemesebb más felé keresgélnem? Én enduro - Hard Enduro kategóriában fogom elsősorban használni. Meg néha Pannonhalma Krossz pálya. Mire figyeljek még oda, ha ilyet akarok venni?
A váz hegesztése itt-ott bereped. Gyálon megnéztem egyet nagyon alaposan, azon a blokktartófülek voltak lerepedve. Meg az a "körpower"-es blokk kissé hirtelen haragú.
290-be hoztam el,de sok volt érte szerintem....
eléggé ramaty állapotban van...
de most már megvan,most már csinálnom kell valamit belőle
1999es első aluvázas CR250R szériának tudtok valami típushibájáról amire oda kell figyelni vásárláskor?

Esetleg tud valaki ilyet eladót?