Minden krossz motorban van 2 és 4 ütemű változat,
CR - CRF
YZ- YZF
RM- RMZ
KX- KXF
SX - SXF...stb...
a 4 ütem nyomatékosabb, de nem pörög úgy, és ugyanakkora lökettérfogatnál kb. fele annyi lóerőt tud, mint a 2t
én használtam CZ láncokat, o-ringest x-ringest , sárkinyomosat, jo láncok olcsok is , egy baj van velűk hogy kicsit szorosra szegelik össze ezért elég nagy a gördűlési ellenállása, még huzamos használat után is sajnos....
de lehet hogy a sima amit te akarsz azzal nem lesz ilyen gond csak a ringesekkel..
Jaja Patrik a neve a srácnak.Nálam (meg elötte a faterja ment vele pár kört - lássam/ halljam kívülről is:meg be is voltam szarva mert nem tudtam mennyire megy.3 ba úgy jött alatta kerékre hogy jó volt nézni.Amúgy nem tudom miért állt le nálatok mert meleg volt amikor én mentem vele és nálam faszán ment a vas , és könnyen is indúlt hidegen/melegen eggyaránt.
CR biblia
Minden krossz motorban van 2 és 4 ütemű változat,
CR - CRF
YZ- YZF
RM- RMZ
KX- KXF
SX - SXF...stb...
a 4 ütem nyomatékosabb, de nem pörög úgy, és ugyanakkora lökettérfogatnál kb. fele annyi lóerőt tud, mint a 2t
Amúgy ez kayaba lehet?
Első:Takasago J 21X1.60 DOT 521 japan 794
Hátsó:Takasago J 19X1.85 DOT 522 japan 896
Ebből kiderül valami?
És a DID ERT2-ről mi a véleményed?
de lehet hogy a sima amit te akarsz azzal nem lesz ilyen gond csak a ringesekkel..
ez meg 500-as