Eladó Honda CR 125R hobbi célra használt, rendszeresen szervizelt, most lett felújítva: dugattyú (Wössner), hajtókar (Prox), csapágyak és szimeringek, komplett új gyújtás, a felújítás óta kb 5 üzemórát ment. Van rajta egy Pro Circuit tuning kipufogó rendszer, Pazzaz kormány és kormánymagasító.
Az ára: 350 ezer, érdeklődni telefonon:
Nem is hüvely az igazi probléma, mert nem versenyzünk a mocikal szóval nem a teljesítmény az elsődleges hanem az a baj, hogy máshogyan kopik mint a nicasil és aggódik, hogy fog hozzá dugót találni.
Nem értem hogy miért főbenjáró bűn az ha hüvelyes a hengere.
Az biztos hogy nem olyan mint a nicasil,de meglepődnétek ha tudnátok hogy mennyien motoroznak hüvelyezett hengerrel....
Durvul a helyzet belenéztem a hengerbe kellene bele egy dugó is. Lehet nem mostanában lesz motorozás
Nincs valakinek 94es YZ-re hengere mert egyik haver ma döbbent rá, hogy az övet perselyezték. És most azon gondolkodik, hogy eladja, vagy vegyen rá egy hengert és megtartsa.
Jó ötletnek tűnik a hegesztés, csak nem tudom mennyire megvalósítható? Valamilyen magnézium-ötvözet az anyag és ezért nem mindegy, hogy mivel és hogy ki hegeszti. Természetesen, ha van hozzáértő, akkor hajrá! Az az anyag amivel én javítottam, elsősorban tömítőanyag és nem ragasztó. Fémionokat tartalmaz. Na csá!
Köszi neked is a válaszért. Széthúztam és megnéztem azóta, de még nem volt időm megcsinálni, ki van kráteresedve ahogy írtad is. De már valaki ragasztgatta. Lehet elviszem és felhegesztetem a gödröket, majd egy gravírozó gépel visszacsiszolom egyenesre. Mégiscsak tartósabb megoldás mint a ragasztó.
Az olajat is megnéztem de szerencsére nem vizes.
A robbantott rajzon látod a 27 és 26 számú szimeringeket. A vízszivattyú-házban a 27-es kívülről, a 26- os a dekni másik oldaláról szerelhető. A tehermentesítő furat, amiről beszélsz a 2 szimering között van azért, hogy a szimeringek tömítetlensége esetén ne kerülhessen a kenőolajba hűtőfolyadék - hanem ezen a furaton távozik a szabadba! Azért folyik belőle a motyi, mert a 27-es jelű már nem tömít. Sürgősen cseréld ki! Ha szétszeded, akkor mindkettőt kötelező cserélni és nézd meg, hogy nem hígult-e fel az olaj - ebben az esetben persze olajcsere is (SKF üzletben olcsón kapsz jó minőségű szimeringet). Arra viszont készülj fel, hogy ha a dekni régi, akkor az évek során a fagyálló adott neki rendesen, és kráteresre marta a vízszivattyú házát, azonban ez is javítható (Lapozz vissza a fórumban, korábban leírtam, hogy én az 500-asomon hogy javítottam - még a két komponensű loctite tömítőanyag képét is feltettem valaki kérésére. Nekem azóta semmi bajom vele, tökéletesen működik.) Ha a deknit is kell javítani és van türelmed, akkor a korábbi leírásom alapján meg tudod csinálni. Alternatív megoldás: keresel jó állapotú bontottat (a 86- os CR 500-ra a jobb oldali dekni gyári változatban 62.000.- HUF lett volna, bontottat meg persze az enyémhez nem lehet találni, de a 125-ös jóval elterjedtebb) Sok sikert!
Hy,bocs,hogy nem reagáltam amikor írtad,de nem nagyon
válaszoltak aztán nem is néztem a fórumot..
Meg a motorod nagyon szép,de már lebeszéltek a 125-ről...:)
THX
Megtudná mondani valaki, hogy a vízpumpa legalján lévő furat mire van? Elkezdett csöpögni a víz. Kb 1dl folyt ki a hűtőmből 1 hét alatt mi ez a lyuk és mi a baj, hogy most elkezdet folyni? 86os 125ős ről van szó! Ha jól emlékszem nemrég írta valaki itt a forumon, hogy 86óson javított vízpumpát.
idomokat adok 2-3000, ft, / db -ért, kartervédöt 8000-ért adtam el , vastag kormányom van polcon de mivel mindkét motoromon vastag van, és szoktam hajigálni a verdát ezért kell a tartalék , az átalakitot megnézem hogy van-e,
Értem!
az idomokat csak egybe adod el?(garnitúrába)Első és hátsó árhyányó érdekelne!
ha igen akkor mennyiért adnád?
vagy külön is adsz el belőle?
tárcsafékvédőt mennyiért adod?
a kartervédőt mennyiért adtad el ha nem titok?
merevítő nélküli kormányod nincs véretlenül?
vagy esetleg átalakító hozzá?
elsö tárcsát egyszer cseréltem, egy hullámos tuningosra, de a régit eldobtam, mert "kicsit" elhajlott, idomom az van több garnitura, mindenféle, crf-r, illetve crf-x-re, fekete, és fehér is, de nem karcmentes, van benne tárcsafék védö is , alu kartervédöt eladtam.
hmmmmmm
de mivel itt a közelbe nincs crf ezért sajna nem tudom megmérni
amúgy féktárcsád is van?
esetleg első féktárcsavédőd?
kartervédőd?
első sárhányó?
Az ára: 350 ezer, érdeklődni telefonon:
Balogh Ádám:
06 30 403 81 79
Az biztos hogy nem olyan mint a nicasil,de meglepődnétek ha tudnátok hogy mennyien motoroznak hüvelyezett hengerrel....
Nincs valakinek 94es YZ-re hengere mert egyik haver ma döbbent rá, hogy az övet perselyezték. És most azon gondolkodik, hogy eladja, vagy vegyen rá egy hengert és megtartsa.
Az olajat is megnéztem de szerencsére nem vizes.
válaszoltak aztán nem is néztem a fórumot..
Meg a motorod nagyon szép,de már lebeszéltek a 125-ről...:)
THX
az a magasító jó lenne mert tudnék kormányt de magasítóm meg nincs és 5-6000ft nem akarok kiadni 1 vasdarabért:)
Ha vkit érdekel esetleg,nagyon penge!
Megtudná mondani valaki, hogy a vízpumpa legalján lévő furat mire van? Elkezdett csöpögni a víz. Kb 1dl folyt ki a hűtőmből 1 hét alatt mi ez a lyuk és mi a baj, hogy most elkezdet folyni? 86os 125ős ről van szó! Ha jól emlékszem nemrég írta valaki itt a forumon, hogy 86óson javított vízpumpát.
ha kell nekem van egy hibátlan fehér tárcsavédőm 4 eft ért!
ha érdekel dobj egy mailt gergo.gselm@gmail.com
milyen gumi van a cr-en neked (utolsó kép az albumban) ?
az idomokat csak egybe adod el?(garnitúrába)Első és hátsó árhyányó érdekelne!
ha igen akkor mennyiért adnád?
vagy külön is adsz el belőle?
tárcsafékvédőt mennyiért adod?
a kartervédőt mennyiért adtad el ha nem titok?
merevítő nélküli kormányod nincs véretlenül?
vagy esetleg átalakító hozzá?
köszi a válaszod:D
de mivel itt a közelbe nincs crf ezért sajna nem tudom megmérni
amúgy féktárcsád is van?
esetleg első féktárcsavédőd?
kartervédőd?
első sárhányó?
egyenlőre ennyi kérdésem lenne