Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyálon 15ezer. Az elsők párja 12.
Tud valaki jobbat?
Ahoj Popacsek!
Az a kerrrherrr motyó cuccos szerintem sem olyan rossz.Van nekem is egy amit amég a Metroban akcióztak,az is ilyen 100-110bar-os hülyeség.8(nyóc) éve használom és még mindíg megy.HEti egy motor mosás és néha az autó is,ha retkes.Egy baj van vele,hogy régebben egy szép téli napon rákötöttem a forró vizet ami szépen le is mosta a dzsuvát a motorrol,csak egy kicsit kócos lett tőle a gép belseje.Hahaha.Azóta ez is rúgásra indul és olyan hangos mint egy harckocsi.De még mos kábé harmada teljesítményen,de a szennymaró rotációs fejjel elég türhető még így nyolc év távlatábol is.Idén ismét beruházok egy ilyen techikára................... ,, ,, ,,
szasztok

Hátsó teleszkóp felújíását mennyiből lehet megúszni? Egy ősöreg CR480asról van szó(még léghűtéses)
Honda CR-hez kuplungbowdent honnan tudok occsón és gyorsan szerezni?
A hengerhibás 88-ast elboltoltam azzal a sráccal, akit te is láttál, a 95-öst megsütöttem, saját hülyeségből, a 90-est hírdettem, de már unom árulgatni, vagy elviszik, vagy a nyakamon ragad, főleg, hogy jövő héten talán végre megkapom hozzá a supermoto-kerékszettem
Olvastam,hogy egy 95-ös szerelés alatt áll,a másik meg az amit hirdetsz. a hengerhibás elkelt?

Én is azzal az RM-mel kezdtem, nagyon szerettem. Utólag persze sok mindent máshogy látok, pl. hogy gyenge volt, max. 28-30 lovas, és hogy nem az olajtól füstölt, hanem átcseszték a fejem, és a főtengelyszimmering beengedte a váltóolajat, de ennek ellenére is a mai napig se láttam olyan jó állapotú ANNYI idős motort...
Most az a hülye helyzet alakult ki, hogy KÉT CR125-ösöm is van
Szia Keme! Köszi a táblázat, látom egyengeted a cross-os pályafutásom ,ha már az rm-eddel kezdetét vette. nem volt rossz a motor,de a mostani cr-hez képest egy kissé kemémy volt az egész.
Köszi! gyüjtöm magamban az infót. Használni pályán nem szoktam ,mert itt nincs a környékem de van homokbánya, ha jól láttam te is olyasmi helyre jársz. Ja igen és elég kezdő vagyok még a crossban.
az olaj vizkoszitása attol függ,hogy hol hazsnálod a gépet...szeritnem az 5w az aranyközéput..menyiséget nem tudom pontosan de durván 5dl száranként
Üdv mindenkinek! szakmai kérdésem van, ha tudja valaki,már pedig tudja,érdeklődnék. cr-125 /93-94 es/ -első telóba milyen viszkozitású a megfelelő olaj,ésmi a pontos mennyisége?
Hello!
nekem nincs de universalmotorba kapsz.... 10 körül van
hi

néked van üzemóra számláló a vason?
ha van honnan szedted? márka, stb ....
nalam tegnap volt kis atvizsgalas, szuro, ez az tisztitas, futomu beloves. kicsit kopog a hajtokar, de ezt a szezont meg kibirja remelem, nem hianyozna ha szetcsapna valamit :-)
kormanyom gorbult meg, cimbora ugratott, aztan hatso feket kapta el labtarto helyett, perec lett belole, kuplungkar nyekk, kormany gorubulet. nem gaz, jon renthal bacsi aztan gyogyit ....
ezt az indítás-leállítási procedúrát tartsd be, veszíteni nem fogsz vele, azt garantálom. Bár ez minden nagynyomira igaz.
Na, ma szétkaptam a vinnyogó CR-t, holnap viszem a blokkot haverhoz, neki van légkulcsa meg mágneslehúzója. Asszem ha már szétszedem, összes szimmeringet cserélem...meg a csapágyakat is...
csoki

cimboranak is ilyen van, vagy 5-en hasznaljak a szemetek, semmi baja, mar vagy 1 eves. heti 1 hasznalatot csak kibir :-)
a 100 bar tenyleg gyanus ...
Nem tudom CRF-nél hogy van de husabergnél a két blokk félben ugyan az az olaj van, egy szívagyú keringeti egy szűrőn keresztül és a 2 oldal között egy szelep engedi vissza, ami így egy irányunitja az áramlást. Ha ez a szelep elhal akkor az egyikben gyűlik másikban fogy.
A hétvégén lehet, hogy kimarad Bugyi...magyarázat Faisst videói közt, bár az eladósorban lévő CR-emmel végül is kimehetnék...
Van egy rossz hírem, az a Kärcher nagynyomású mosó egy VACAK, mi is kipróbáltuk, hát jó, ha 10BAR-t tud a beígért 90-ből...Vidd vissza, ha jót akarsz.
Ja, és mindig ELŐSZÖR nyomd be a pisztolyon a ravaszt, UTÁNA kapcsold rá a motort a gépen, és leállításnál is szigorúan ELŐSZÖR kikapcs a gépen, majd utána engedd el a pisztolyon a ravaszát, mikor már csak alig pisil, különben tönkremegy.
Ja, és beindításnál addig nyomd a pisztolyt, míg ki nem fröcsögi a levegőt, után indítsd el a kapcsolóval a nagynyomást, különben tönkremegy.
Ja, és a gépet magát ne locsold közelről, ....különben...tudod.
Helló
Majd h mentek mostanába motorozni Monorra, Nyáregyházára vagy Bugyira szoljatok légyszives én is mennék meg pár ismerősöm!
többször már nem kell elküldened, elsőre is megértettük
Hello spok.
Megjött a kézvédő. Kössz.
sziasztok.haverom crf je olyat produkál,hogy a váltóban lévő olaj valahogyan átjut a motor olajának cellájába..az egyikben az olajszint emelkedik, a másikban csökkn a nívószint.ilyenkor mi a helyzet?tapasztaltatok már ilyet?mi lehet a hiba.én azt mondtam neki hogy valamelyik szimering vagy középső blokktömítés ment ki.léci adjatok neki tanácsot mert teljesen tanácstalan.