Ahoj Popacsek!
Az a kerrrherrr motyó cuccos szerintem sem olyan rossz.Van nekem is egy amit amég a Metroban akcióztak,az is ilyen 100-110bar-os hülyeség.8(nyóc) éve használom és még mindíg megy.HEti egy motor mosás és néha az autó is,ha retkes.Egy baj van vele,hogy régebben egy szép téli napon rákötöttem a forró vizet ami szépen le is mosta a dzsuvát a motorrol,csak egy kicsit kócos lett tőle a gép belseje.Hahaha.Azóta ez is rúgásra indul és olyan hangos mint egy harckocsi.De még mos kábé harmada teljesítményen,de a szennymaró rotációs fejjel elég türhető még így nyolc év távlatábol is.Idén ismét beruházok egy ilyen techikára................... ,, ,, ,,
A hengerhibás 88-ast elboltoltam azzal a sráccal, akit te is láttál, a 95-öst megsütöttem, saját hülyeségből, a 90-est hírdettem, de már unom árulgatni, vagy elviszik, vagy a nyakamon ragad, főleg, hogy jövő héten talán végre megkapom hozzá a supermoto-kerékszettem
Én is azzal az RM-mel kezdtem, nagyon szerettem. Utólag persze sok mindent máshogy látok, pl. hogy gyenge volt, max. 28-30 lovas, és hogy nem az olajtól füstölt, hanem átcseszték a fejem, és a főtengelyszimmering beengedte a váltóolajat, de ennek ellenére is a mai napig se láttam olyan jó állapotú ANNYI idős motort...
Most az a hülye helyzet alakult ki, hogy KÉT CR125-ösöm is van
Szia Keme! Köszi a táblázat, látom egyengeted a cross-os pályafutásom ,ha már az rm-eddel kezdetét vette. nem volt rossz a motor,de a mostani cr-hez képest egy kissé kemémy volt az egész.
Köszi! gyüjtöm magamban az infót. Használni pályán nem szoktam ,mert itt nincs a környékem de van homokbánya, ha jól láttam te is olyasmi helyre jársz. Ja igen és elég kezdő vagyok még a crossban.
Üdv mindenkinek! szakmai kérdésem van, ha tudja valaki,már pedig tudja,érdeklődnék. cr-125 /93-94 es/ -első telóba milyen viszkozitású a megfelelő olaj,ésmi a pontos mennyisége?
nalam tegnap volt kis atvizsgalas, szuro, ez az tisztitas, futomu beloves. kicsit kopog a hajtokar, de ezt a szezont meg kibirja remelem, nem hianyozna ha szetcsapna valamit :-)
kormanyom gorbult meg, cimbora ugratott, aztan hatso feket kapta el labtarto helyett, perec lett belole, kuplungkar nyekk, kormany gorubulet. nem gaz, jon renthal bacsi aztan gyogyit ....
ezt az indítás-leállítási procedúrát tartsd be, veszíteni nem fogsz vele, azt garantálom. Bár ez minden nagynyomira igaz.
Na, ma szétkaptam a vinnyogó CR-t, holnap viszem a blokkot haverhoz, neki van légkulcsa meg mágneslehúzója. Asszem ha már szétszedem, összes szimmeringet cserélem...meg a csapágyakat is...
Nem tudom CRF-nél hogy van de husabergnél a két blokk félben ugyan az az olaj van, egy szívagyú keringeti egy szűrőn keresztül és a 2 oldal között egy szelep engedi vissza, ami így egy irányunitja az áramlást. Ha ez a szelep elhal akkor az egyikben gyűlik másikban fogy.
Van egy rossz hírem, az a Kärcher nagynyomású mosó egy VACAK, mi is kipróbáltuk, hát jó, ha 10BAR-t tud a beígért 90-ből...Vidd vissza, ha jót akarsz.
Ja, és mindig ELŐSZÖR nyomd be a pisztolyon a ravaszt, UTÁNA kapcsold rá a motort a gépen, és leállításnál is szigorúan ELŐSZÖR kikapcs a gépen, majd utána engedd el a pisztolyon a ravaszát, mikor már csak alig pisil, különben tönkremegy.
Ja, és beindításnál addig nyomd a pisztolyt, míg ki nem fröcsögi a levegőt, után indítsd el a kapcsolóval a nagynyomást, különben tönkremegy.
Ja, és a gépet magát ne locsold közelről, ....különben...tudod.
sziasztok.haverom crf je olyat produkál,hogy a váltóban lévő olaj valahogyan átjut a motor olajának cellájába..az egyikben az olajszint emelkedik, a másikban csökkn a nívószint.ilyenkor mi a helyzet?tapasztaltatok már ilyet?mi lehet a hiba.én azt mondtam neki hogy valamelyik szimering vagy középső blokktömítés ment ki.léci adjatok neki tanácsot mert teljesen tanácstalan.
Tud valaki jobbat?