Csákány! Problémám a következő lenne! Igaz Kx 250-nel kapcsolatban, de hátha valaki tud segiteni. Power-el kapcsolatos lenne a problémám, mégpedig az, hogy faszán működött egész motorozás során, de a vége felé nem nyitott ki csak nagyon nehezen. Hazajöttem és levettem a kiput mondom megnézem a powert valamint a hengerből kijövő teneglyt is kibontottam /ami tulajdonléppen mozgatja a cuccot/ Kézzel akartam mozditani, de elég nehezen mozgott. Kis benzinnel megpucoltam és most sokkal könnyebb. olajos dzsuvás cucc folyt ott ki vissza ahol a benzint belöktem. Kérdésem az lenne, hogy ki mivel pucolja a powert és milyen időközönként? Féktisztitó jobb lett volna de nincs itthon sajnos!
Sziasztok! Valakinek nincs kis pénzért egy bontásra szánt, leélt, de inkább törött mocija? Megvenném KP-ra ha meg tudunk egyezni. 150-ig érdekel... Üdv; Zoli
Nagyon köszönöm már' meg is vagyok vele persze óvatosan nem szerettem volna ha úgymondd az útjába áll a sziló az áramlásnak,csak olyan idegesítő volt és csúnya szeretem ha rendben van minden még ha régi is,tanulómotorom,nem szeretem ha nem visz haza:)
nyugodtan nyomhatod hőálló szilóval, nem lesz tartós de beválik, én tettem rá gumigyűrüt is egy ideig birja. tömisd le a dobnál is nyugodtan.
a rezót meg látni kéne
Sziasztok!Segítségetek szeretném kérni kipufogóval kapcsolatban mivel még nincs öszerakva nem szeretném elrontani.Szóval 97' 125ccm és a rezó meg a blokk között minden esetben tolja ki az olajat rugót feszítettem bandázsoltam tömítettem stb.,szerintetek a hőálló sziló segít?Másik,hogy a dob és a rezó közti találkozónál is megoldhatom vmi tömítővel vagy tegyem vissza a vízcsövt amit ráekkentettek?Ja és hegesztenem kellett a rezót bukás miatt,beleért a blokkba,kuka vagy jó picit horpadtan is?
Sziasztok! Van 1 cr 250 em és hideg motornál van egy fura "kelepelése" a blokknak de ahogy bemelegszik elhallgat. Ez normális?Vagy valami gáz van?ÉS még 1 kérdés:Milyen váltóolajat tegyek bele?
Áprilisban még azon dilemmáztál, hogy 80-as vagy 125 legyen. Mondták itt neked sokan, hogy 125-el kezdd el, ha kevesled a 80-ast. Ezek szerint alaposan kimotoroztad azóta a 125-öst. Másrészt ha visszaolvasol, itt átlag 2 havonta felbukkan valaki, aki azt hiszi, hogy a legtöbb pénzét a krosszmotor benzinfogyasztása fogja elvinni, holott az légyfing a szélviharban az összes többi költséghez képest. Harmadrészt nem tudom, ki az aki neked ezt megmondja... Fogyasztás? Milyen tempó, milyen talaj mellett? Melyik pályán, hány kör alatt? Endurozásra endurot vegyél.
egyébként a legtöbb esetben nem a váz tört el,hanem a mart villabefogó ahol a kormánycsapággyal találkozik,(buzi villaszög és kicsi anyagvastagság ... Nemesbikken is az sxf-nek ott vérzett el a nyaka,persze beesik 1-1 váztörés is, na ha ilyenről tudtok akkor küldjétek hozzám az embert,nekem van vázam 2006osé lapított változat ha már nem cserélnék garanciába...
a rezót meg látni kéne
info@gerecsemotor.hu
engem meg az érdekelne a cr 250 mennyvel tud menni ?
Crosst fogok venni....nekem az az álmom! Aztán majd kiderül! Aöszi!
Bírom az ilyen embereket...
Engem az érdekelne,hogy egy CR 250 2T mennyit fogyaszt?
Előre is köszi srácok!
Üdv:Petya.