Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csákány! Problémám a következő lenne! Igaz Kx 250-nel kapcsolatban, de hátha valaki tud segiteni. Power-el kapcsolatos lenne a problémám, mégpedig az, hogy faszán működött egész motorozás során, de a vége felé nem nyitott ki csak nagyon nehezen. Hazajöttem és levettem a kiput mondom megnézem a powert valamint a hengerből kijövő teneglyt is kibontottam /ami tulajdonléppen mozgatja a cuccot/ Kézzel akartam mozditani, de elég nehezen mozgott. Kis benzinnel megpucoltam és most sokkal könnyebb. olajos dzsuvás cucc folyt ott ki vissza ahol a benzint belöktem. Kérdésem az lenne, hogy ki mivel pucolja a powert és milyen időközönként? Féktisztitó jobb lett volna de nincs itthon sajnos!
Sziasztok! Valakinek nincs kis pénzért egy bontásra szánt, leélt, de inkább törött mocija? Megvenném KP-ra ha meg tudunk egyezni. 150-ig érdekel... Üdv; Zoli
Nagyon köszönöm már' meg is vagyok vele persze óvatosan nem szerettem volna ha úgymondd az útjába áll a sziló az áramlásnak,csak olyan idegesítő volt és csúnya szeretem ha rendben van minden még ha régi is,tanulómotorom,nem szeretem ha nem visz haza:)
nyugodtan nyomhatod hőálló szilóval, nem lesz tartós de beválik, én tettem rá gumigyűrüt is egy ideig birja. tömisd le a dobnál is nyugodtan.
a rezót meg látni kéne
Sziasztok!Segítségetek szeretném kérni kipufogóval kapcsolatban mivel még nincs öszerakva nem szeretném elrontani.Szóval 97' 125ccm és a rezó meg a blokk között minden esetben tolja ki az olajat rugót feszítettem bandázsoltam tömítettem stb.,szerintetek a hőálló sziló segít?Másik,hogy a dob és a rezó közti találkozónál is megoldhatom vmi tömítővel vagy tegyem vissza a vízcsövt amit ráekkentettek?Ja és hegesztenem kellett a rezót bukás miatt,beleért a blokkba,kuka vagy jó picit horpadtan is?
Köszi!
Akkor nála érdeklődöm, ha keresed úgyse lesz meg. köszi
Csegának van alu is,nekem is van,de hogy hun
Sziasztok! Van 1 cr 250 em és hideg motornál van egy fura "kelepelése" a blokknak de ahogy bemelegszik elhallgat. Ez normális?Vagy valami gáz van?ÉS még 1 kérdés:Milyen váltóolajat tegyek bele?
www.gerecsemotor.hu

info@gerecsemotor.hu
Sziasztok! Hátsó kerékbe küllő anyát keresek. Van valakinek elfekvőben? Hol lehet beszerezni csak az anyát? köszi
Ha kiforogja a....ööö...jaj. Fordszámmérő sincs? Se lámpa? Se sminktükör? Há' milyen enduro ez?
Szevasz Keme,
engem meg az érdekelne a cr 250 mennyvel tud menni ?
Nem emlékszem rá h dilemmáztam volna vlamikor....bár lehet igazad van!
Crosst fogok venni....nekem az az álmom! Aztán majd kiderül! Aöszi!
Áprilisban még azon dilemmáztál, hogy 80-as vagy 125 legyen. Mondták itt neked sokan, hogy 125-el kezdd el, ha kevesled a 80-ast. Ezek szerint alaposan kimotoroztad azóta a 125-öst. Másrészt ha visszaolvasol, itt átlag 2 havonta felbukkan valaki, aki azt hiszi, hogy a legtöbb pénzét a krosszmotor benzinfogyasztása fogja elvinni, holott az légyfing a szélviharban az összes többi költséghez képest. Harmadrészt nem tudom, ki az aki neked ezt megmondja... Fogyasztás? Milyen tempó, milyen talaj mellett? Melyik pályán, hány kör alatt? Endurozásra endurot vegyél.
Nehéz lett volna rá válaszolni nem......köszi!
Bírom az ilyen embereket...
Mint az YZ250 a másik fórumon.
Sziasztok!
Engem az érdekelne,hogy egy CR 250 2T mennyit fogyaszt?
Előre is köszi srácok!
Üdv:Petya.
egyébként a legtöbb esetben nem a váz tört el,hanem a mart villabefogó ahol a kormánycsapággyal találkozik,(buzi villaszög és kicsi anyagvastagság ... Nemesbikken is az sxf-nek ott vérzett el a nyaka,persze beesik 1-1 váztörés is, na ha ilyenről tudtok akkor küldjétek hozzám az embert,nekem van vázam 2006osé lapított változat ha már nem cserélnék garanciába...
Nem ez a vásárhelyi pályán történt egy 144esel
Ez nem a kőszárhegyi futamon az SXF450 volt?
Kicserélték neki gariba. De ez akkor sem vigasz ha akkorát esel ez miatt hogy 1 hónapig a kórházban reggelizel.
Megint egy? Úgy látszik ez a KTM-nél normális. Lehet, hogy benne van a szervízkönyvben, hány üzemóránként kell vázat cserélni.