AZAZ .Majdnem beszartam én is amikor mentem a "kis" cr el.Nem gondoltam volna hogy ennyire szedi a lábát .És mint mondtam az elöbb hogy össze se lehet hasonlítani itt a ccm eket meg lóerőket szerintem se.Iszonyatosan jó volt és hatalmas élmény,rögtön azonnal már akkor amikor kipróbáltam eldöntöttem hogy megveszem akár hobbi akár kicsit fejlődni és crossozni ha már szereztem tudást is a vágy mellé .
Ha szabad kérdeznem mennyiért sikerült megvenned?
Hetesen vetted?
Akkor volt osztálytársamé volt ez a gép. Nagyon jó motor, haveromnak próbáltuk elbizniszelni, de nem jött össze sajnos.
Sok sikert hozzá!
Ez az ember más téma volt. Jött, hogy kipróbálja a 450-est, mondta neki haverom, hogy inkább először az enyémmel menjen. Kérdezte, hogy mekkora, mondom 250. HAHA, az övének (Honda CBR1000R) egy hengere ekkora, és négy van. Oké... Kérdezi, hány lovas? Mondom neki 42. Hát az ő motorja póverkommanderes és 140 ló felett van. (?) Ja, mondom, akkor ezzel nem lesz bajod... Lényeg az, hogy nyélgáz-nyélfék üzemmódban elrángatózott vele rémült arccal 50 métert, megfordult, és 3. alapjáraton visszajött, majd remegő szájjal azt mondta, hogy ezt nem gondolta volna...erre haverom megadta neki a végdöfést: Mi a baj, GYENGE?
Sokan lebecsülik a 125 öst. Szerintem a legjobb krosszmotor.
Az távoláll tőlem hogy arcoskodjak az utcai motorommal,ilyen eszembe se jutott,nem vagyok alapból se olyan típus.Csak arra akartam kilyukadni hogy mennyivel durvább ez a kis 125 ös motor és mennyivel keményebb egy krosszpályán menni mint az utcán.Itt még jobban oda kell figyelni és konkrétan elfáradtam sacc 20 perc alatt pedig én nem mentem se gyorsan se ügyesen amatőr tudásom miatt.Csak érdekelne ez a fajta hobbi/sport is és kurva jó volt menni vele-még amatőrként is.
Igazából nem sok, első teló talán...a 94-esé egész biztosan más, mint 95-97...de nem érdekes.
Aranyszabály, hogy a cserélendő alkatrészt mindig mérd meg, lehetőség szerint vidd magaddal mintának.
Vagy vázsérült 97-est átraktak egy 95-ös vázra, vagy 95-ös motort frissítgettek fel 97-es alkatrészekkel, lényegtelen.
Hú, ez az "utcán pedig x-száz lovas motorral megyek" sztori mindig megmosolyogtat. Volt egy jópofa emberke, akivel fordult a világ, nagy képernyővel érkezett, és nagyon eltöprengve távozott egy próbakör után, pedig a pályára fel se ment. Azóta is nevetek, ha eszembe jut az arca, bár állítólag azóta ő is nevet az egészen, szerencsére normális srác.
Az állapota nagyon jó.Full teljesen felújított a motorja,hullámos fékek,új dizájnos váltókar, új gumik,futóműve full fel van újjítva elől/hátul meg minden ilyesmi.Csak nem értem akkor az évjárattal mi van.De igazad van,a szar idő miatt csak kipróbálni volt alkalmam de írtózatosan fasza a gépezet és mosolyt csalt az arcomra de nem kicsit.
Pedig utcán egy Zx9r kawával motorozok ami megintcsak nem gyenge de ez teljesen más világ még így amatőr/crossozásban amatőr szemmel is
Ez alapján meg 97-es modell.
Az a baj, hogy sok a tákolt motor, attól függ, éppen mi sérül, ki mit szerez, vagy hogyan tud fiatalítani egy öregebb motort. Rá se ránts, ha jó állapotú, akkor sok örömet fog okozni, az alkatrészek meg nem nagyon térnek el.
Sziasztok.Sikerült szert tennem egy cr 125 re és nem tudom hogy 96 vagy 97 évjáratú e a masina -én 97 ként vettem.Ami miatt fontos lenne tudnom az az hogy szeretnék pár cumór és egy vázvédőt venni rá (a csizma lekapja a festéket és ez elvileg megvédi) és nem tudom hogy melyik évjárathoz rendeljem.Ha valaki tud légyszíves segítsen.Köszönöm szépen
Hetesen vetted?
Akkor volt osztálytársamé volt ez a gép. Nagyon jó motor, haveromnak próbáltuk elbizniszelni, de nem jött össze sajnos.
Sok sikert hozzá!
Ez az ember más téma volt. Jött, hogy kipróbálja a 450-est, mondta neki haverom, hogy inkább először az enyémmel menjen. Kérdezte, hogy mekkora, mondom 250. HAHA, az övének (Honda CBR1000R) egy hengere ekkora, és négy van. Oké... Kérdezi, hány lovas? Mondom neki 42. Hát az ő motorja póverkommanderes és 140 ló felett van. (?) Ja, mondom, akkor ezzel nem lesz bajod... Lényeg az, hogy nyélgáz-nyélfék üzemmódban elrángatózott vele rémült arccal 50 métert, megfordult, és 3. alapjáraton visszajött, majd remegő szájjal azt mondta, hogy ezt nem gondolta volna...erre haverom megadta neki a végdöfést: Mi a baj, GYENGE?
Sokan lebecsülik a 125 öst. Szerintem a legjobb krosszmotor.
Keresek crf-re hátsó féktárcsát ha lenne valakinek az írjon
kösz
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Aranyszabály, hogy a cserélendő alkatrészt mindig mérd meg, lehetőség szerint vidd magaddal mintának.
Hú, ez az "utcán pedig x-száz lovas motorral megyek" sztori mindig megmosolyogtat. Volt egy jópofa emberke, akivel fordult a világ, nagy képernyővel érkezett, és nagyon eltöprengve távozott egy próbakör után, pedig a pályára fel se ment. Azóta is nevetek, ha eszembe jut az arca, bár állítólag azóta ő is nevet az egészen, szerencsére normális srác.
Pedig utcán egy Zx9r kawával motorozok ami megintcsak nem gyenge de ez teljesen más világ még így amatőr/crossozásban amatőr szemmel is
Az a baj, hogy sok a tákolt motor, attól függ, éppen mi sérül, ki mit szerez, vagy hogyan tud fiatalítani egy öregebb motort. Rá se ránts, ha jó állapotú, akkor sok örömet fog okozni, az alkatrészek meg nem nagyon térnek el.
*JE015503040*
Elvileg gyári az ülés is meg minden-kivéve a fékeket,a váltókart amik extraként lettek rátéve
CR125
itt megtudod nézni, talán nem írnak hülyeséget:
http://www.cyclechaos.com/wiki...