há nekem is...mire kicipelem csajét ágyból meg összeszedem magam..meg a pálinka ugye amit hozol..ha már motorozni nem tucc...aztán felvezetőkör sanyávalkemével...mire körbeérnek,le is megy a nap..te meg ujratölthetsz...
te nem szoktad kitolni a mocskos pofádat csévre?mee szerzek krosszosmotorot oszt menek oda én is néha bólyának...kámon köcsög.igérem legalább 2 hétig valóban bolya leszek addig
Sziasztok! Szeretnék venni egy nagy teljesítményű zseblámpát. A tanácsotokat kérem, hogy lehetne rá kerekeket, ülést, indexet és fém fékcsövet tenni, forgalomba helyezni stb. Hány üzemórát bírhat vajon, mert első sorban hosszabb túrákra, szerpentinezésre használnám, meg néha triálozásra és raftingra.
(bocsánat, csak viccelek, nem értem, miért kell folyton a krosszmotorokat enduróvá meg túramotorrá stb. faragni, ha egyszer nem arra valók)
Hali! Már ne haragudj meg basszus, de hogy a bánatba jut eszedbe ilyen kérdés? Te meg tudnád mondani, hogy mennyi lenne a szervízigénye egy GSX1300R-nek 7500-as fordulaton terepen, közepes terhelés mellett? 2 naponta kérdez mindig valaki egy ilyen baromságot (már bocs)! Többször elhangzott ezen a fórumon, hogy nincsenek ilyen tapasztalati értékek, a full-cross arra való, hogy húzd a gázt ahogy csak bírod és ha elérkezett a megfelelő üzemóra, akkor cseréld amit kell!
Közútra nem való üzemórás motor,azt arra találták ki hogy nyélgáz,aztán alkatrész csere a szükséges időpontban..ne is akard átszámolni az üzemórát km-re.
FMX langyos víz,próbálj vmi közúti normálisabb motort LC4,XT660X,sztem elég az ha FMX el szemzgetsz.
Sziasztok!Véleményeteket és segítségeteket szerném kérni!
Jelenleg 600as CBR-em van de szivesem kipróbálnák más kategóriát is! Honda CRF 450 és Honda FMX 650 ben gondolkoznék 2002-2004 évjáratokban! Szinte csak kizárólag Közúton használnám! Persze a CRF is rendszámos lenne! olyan kérdésem lenne,hogy ha a CRF-et közúton használnám (Nem nyél gázon) akkor is le kell cserélni az olajat 8-10 üzem óránként? 1 üzemóra kb közúton hány km nek felelne meg? Hány l olaj kell bele?
Szerintetek melyik fajta motor lenne gazdaságosabb és teljesítménye is fontos!
Köszi srácok
(bocsánat, csak viccelek, nem értem, miért kell folyton a krosszmotorokat enduróvá meg túramotorrá stb. faragni, ha egyszer nem arra valók)
Szerintem 2 hordó
FMX langyos víz,próbálj vmi közúti normálisabb motort LC4,XT660X,sztem elég az ha FMX el szemzgetsz.
Jelenleg 600as CBR-em van de szivesem kipróbálnák más kategóriát is! Honda CRF 450 és Honda FMX 650 ben gondolkoznék 2002-2004 évjáratokban! Szinte csak kizárólag Közúton használnám! Persze a CRF is rendszámos lenne! olyan kérdésem lenne,hogy ha a CRF-et közúton használnám (Nem nyél gázon) akkor is le kell cserélni az olajat 8-10 üzem óránként? 1 üzemóra kb közúton hány km nek felelne meg? Hány l olaj kell bele?
Szerintetek melyik fajta motor lenne gazdaságosabb és teljesítménye is fontos!
Köszi srácok
Hátsó fékhez fékkulcs és hűtő kellene...
86-os a gép.
Egy ismerős nevében járok el, de köszi a segítséget mindenkinek! :)
Igen erre volt szükségem!