hát igen ennek volt 1 elözénye is le lett mosva göz borotfával és a mosás után kinyomta a szimeringet a kuplung felöli oldalon megette az olajat ezután kicserélük mind a 2 szimeringet a blokkba de még mindig nem jo meg ugye az uj gyertya ....
Aszittem,új a dugó,viszont akkor nincs is 11 a kompó Lehet,csak lóg benne a tű VAgy túl olajos a légszűrő,vagy dugult a kipuff,vaaaaaaaaaaaaaaaaaagy neeeeeeeeeeee tudddddddooom
sziasztok,nemszoktam itt a fórumon nyomulni de most segítséget szeretnék kérni:S hétvégén jöttem haza nyugis tempóba.és már menet közbe éreztem h húztam kis gázt akkoris tovább pörgöt még.aztán egy éles kanyarba mikor kuplungot behuztam egyből leállt.aztán bese indult.haza toltam.kb.4-5km-t.másnap karbi le,szét,tisztitás...tank le.megnéztem h a bowdenek nem feszülnek vagy ilyesmi...karbiba mellékesen nagyon kis kosz volt az egyik fúvokába.aztán összeraktam.és bese indult szívató nélkül,pedig beszokott.aztán szívatóval rugtam..egyből beindult és power határon pörgött.egyből leállítottam.gyertyát is kicseréltem,meg a légszürő is tiszta.szal nemtom mit tegyek.és hozzá teszem,h semmit se állítottam semmin.eccerüen mint mondtam menetközbe ment el.segítségetekért köszi:GAbcsííí (am egy 125ös CR-ről van szó)
szia mi már jártunk így (mivel már szimeringet is szétszedte )nézzél rá a főtengely csapácsra is attól is ledadoghat ha csapágyas...nekünk is ez volt a gond...91-es cr250 volt
Na van 1 vidi:D várom az okosságokat ...:P
Megjöttek hétvégére a telók!
Pöpec lett! Majd add már meg lécci a bontó számát amit beszéltünk!
Köcce!