amugy ha kell van itthon egy kűlön karton dobozom, crf felirattal, tele van egy csomo megmaradt kacattal,,,mondjuk a jo dolgok már elkeltek, mint a komplett pro-circuit titán rendszer,,, de van még egy csomo lom hozzá,
Elolvastam a megnyilatkozásod az adatlapodon, szeréééééény
(de tetszik)
Nekem amúgy X-gyűrűs AFAM lánc van fent a kis CR-en, érezhetően lefogta kicsit, de így is maradt elég erő. Sosem sprézem a láncot, mert lusta vagyok tisztára mosni minden motorozás után. Fél év alatt alig nyúlt, egyszer kellett utánahúzni pár mm-t. Ennyit tudok mondani
Hát ha már végképp nemtudod mitévő legyél,mert kicsi a guminyomás és szálasodik a bowden,közben füstül,pöfög a szarod a segged alatt,akkor javaslom nézz magadra.Bújj be egy sötét kamrába,vezesd be a motorod kipufogóját és kérd meg valamelyik hasonló tirpák haverodat,hogy húzza nyélen a gázt.Ha akkor is füstöl érezni fogod a hatását,de én a helyedbe burítanék egy konzerv Cyklon B-t is magam köré,nehogy hülyeséggel traktáljam a későbbiekben embertársaimat.Utána még meg is taposnám a hülye fejedet és végi húználak az Andrássy úton,hogy így jár minden ,,más".
Pedig én csak egy láncot akartam a motormra,de amit majd ledobok róla azt neked adom és tudod hova kell akasztani.....
, ,, , , , , , , , , , , ,
amugy meg igaza van Gabesznak, tökre fölösleges crosshoz bármilyen ringes láncon agyalnod, vedd meg a cz- legerösebb sima láncát,azt a sárga szélűt, crosspályán ugysincs folyton pocsolya meg sár,
bázzz Fecco, jol megkaptad,, a multkor már elmondtam neked mia pálya crf lánc űgyben, miért nem hiszel nekem, hisz tudod hogy elfogyasztottam eddig három crf-et, kezdjél el hinni,,
bzz nem tudok segiteni de...nekem me az a bajom,hogy ha az elöirtnál kevesebb levegöt nyomatok a gumikba akkor egyszerüen nem megy a gép...puffog csattog,füstöl engem a szerelö azzal rémiszgetett,hogy lehet elfog szakadni a kulung bowdenem,és ezért csinálja,na most mitévölegyek?
Szasztok Honda virtuózok!
Hallottam olyan dolgokat,hogy egy 450-es crf igen kényes,hogy milyen lánc feszül a motoron.Értem ez alatt hogy:sima erősített,vagy O gyűrüs,esetleg X gyűrü van benne.Lényege a dolognak az eltérő lánc szélességböl adód kérdés lenne számomra fontos,mert néhány arc állítja,hogy az ó gyűrüs széles erre a motorra és karistolni fogja a blokkot ezért sima láncot tegyek rá.Valaki azt mondja,hogy ez hülyeség és 520-as láncbol rá lehet aggatni simát és Ó gyűrüst egyaránt.Szóval van egy új 450-es crf-em,de még nem égető a lánc kérdés,bár lassan az lesz mivel a gyárilag felszerelt DID full-full fapados lánc iszonyatosan ótvar és gagyi.Előbb utóbb cserélni kell,csak ha valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata azt jó néven venném ha megosztaná.
Mivel ezt a motort nagyrészt terepen(sárban,porban stb.)használod,fokozottan ajánlott a forgó,kopó alkatrészek,kenése és védelme.A láncot természetesen ápolni illik,és az ápolás nem a fújással végződik.
Hosszasan tudnám taglalni hogy mit-hogyan,de maradjunk abban hogy bizony fújjad azt a láncot ha nem akarsz havonta láncszettet cserélgetni.Célszerű minden motorozás előtt megkenni(természetesen a tiszta láncról van szó),én speciel a pályán,használat közben nem szoktam már megfújni mert a porra,sárra nincs értelme.De előtte mindíg!
Célszerű megvenni a minőségi kenőanyagot,mert álltalában meghozza a tőle várt eredményt.
Röviden ennyi.Cső!
Hellosziasztok!
Én most vettem egy cr 125-öt. Még nagyon fura a gép gyorsasági után, és nem is értek nagyon hozzá. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a láncot ezen kell fújni? Mert ha fújom akkor gondolom összeszed minden szart, ha nem akkor meg nemtom... Szóval kell e fújnni és ha igen akkor mennyi időnként? Köszönöm szépen
(de tetszik)
Nekem amúgy X-gyűrűs AFAM lánc van fent a kis CR-en, érezhetően lefogta kicsit, de így is maradt elég erő. Sosem sprézem a láncot, mert lusta vagyok tisztára mosni minden motorozás után. Fél év alatt alig nyúlt, egyszer kellett utánahúzni pár mm-t. Ennyit tudok mondani
Motorozzunk.....
rég nem olvastam a fórumot:( (2 napja mert nem volt jó a gépem)
most meg unalom képpen dobtam fel pár képet
http://sportmotor.hu/motoros_k...
Pedig én csak egy láncot akartam a motormra,de amit majd ledobok róla azt neked adom és tudod hova kell akasztani.....
, ,, , , , , , , , , , , ,
jjjááááj, mekkora jó arc vagy
Ott a pont.
Hallottam olyan dolgokat,hogy egy 450-es crf igen kényes,hogy milyen lánc feszül a motoron.Értem ez alatt hogy:sima erősített,vagy O gyűrüs,esetleg X gyűrü van benne.Lényege a dolognak az eltérő lánc szélességböl adód kérdés lenne számomra fontos,mert néhány arc állítja,hogy az ó gyűrüs széles erre a motorra és karistolni fogja a blokkot ezért sima láncot tegyek rá.Valaki azt mondja,hogy ez hülyeség és 520-as láncbol rá lehet aggatni simát és Ó gyűrüst egyaránt.Szóval van egy új 450-es crf-em,de még nem égető a lánc kérdés,bár lassan az lesz mivel a gyárilag felszerelt DID full-full fapados lánc iszonyatosan ótvar és gagyi.Előbb utóbb cserélni kell,csak ha valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata azt jó néven venném ha megosztaná.
nem tud valaki balos teleszkópszárat 96-os cr250-be ?
köszi
Hosszasan tudnám taglalni hogy mit-hogyan,de maradjunk abban hogy bizony fújjad azt a láncot ha nem akarsz havonta láncszettet cserélgetni.Célszerű minden motorozás előtt megkenni(természetesen a tiszta láncról van szó),én speciel a pályán,használat közben nem szoktam már megfújni mert a porra,sárra nincs értelme.De előtte mindíg!
Célszerű megvenni a minőségi kenőanyagot,mert álltalában meghozza a tőle várt eredményt.
Röviden ennyi.Cső!
Én most vettem egy cr 125-öt. Még nagyon fura a gép gyorsasági után, és nem is értek nagyon hozzá. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a láncot ezen kell fújni? Mert ha fújom akkor gondolom összeszed minden szart, ha nem akkor meg nemtom... Szóval kell e fújnni és ha igen akkor mennyi időnként? Köszönöm szépen