Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de az én gázaim benzinnel mennek,,
Mit csoda?Mi ilyen shell gázos gázt is árulunk az ilyen Factory gázpalackos alumínium vackorban van.Hahaha
én megmérném egy tolomérövel, és rögtön kiderűlne,,
vannak gázos feliratu karton dobozaim is, ,több is,,,,
a crf féktárcsája az rámegy a cr re?
Na majd jol lemegyek hozzád és belevetem magam a dobozaidba.
amugy ha kell van itthon egy kűlön karton dobozom, crf felirattal, tele van egy csomo megmaradt kacattal,,,mondjuk a jo dolgok már elkeltek, mint a komplett pro-circuit titán rendszer,,, de van még egy csomo lom hozzá,
Elolvastam a megnyilatkozásod az adatlapodon, szeréééééény
(de tetszik)

Nekem amúgy X-gyűrűs AFAM lánc van fent a kis CR-en, érezhetően lefogta kicsit, de így is maradt elég erő. Sosem sprézem a láncot, mert lusta vagyok tisztára mosni minden motorozás után. Fél év alatt alig nyúlt, egyszer kellett utánahúzni pár mm-t. Ennyit tudok mondani
No problémo!
Motorozzunk.....
sorry én értelmeztem rosszul az irományod nem osztani akartam....
Hellosztok!
rég nem olvastam a fórumot:( (2 napja mert nem volt jó a gépem)
most meg unalom képpen dobtam fel pár képet

http://sportmotor.hu/motoros_k...
bezony, olyan szálkás a seggem mint egy keszeg belseje,,
igen, tudjuk, a krossz az olyan gagyi nyugdíjjas-sport...bezzeg az endúró, attól leszel olyan szép szálkás, mint ronis bácsi
Nétten én is cz gyűrü nélküli láncot.
Hát ha már végképp nemtudod mitévő legyél,mert kicsi a guminyomás és szálasodik a bowden,közben füstül,pöfög a szarod a segged alatt,akkor javaslom nézz magadra.Bújj be egy sötét kamrába,vezesd be a motorod kipufogóját és kérd meg valamelyik hasonló tirpák haverodat,hogy húzza nyélen a gázt.Ha akkor is füstöl érezni fogod a hatását,de én a helyedbe burítanék egy konzerv Cyklon B-t is magam köré,nehogy hülyeséggel traktáljam a későbbiekben embertársaimat.Utána még meg is taposnám a hülye fejedet és végi húználak az Andrássy úton,hogy így jár minden ,,más".
Pedig én csak egy láncot akartam a motormra,de amit majd ledobok róla azt neked adom és tudod hova kell akasztani.....
, ,, , , , , , , , , , , ,
amugy meg igaza van Gabesznak, tökre fölösleges crosshoz bármilyen ringes láncon agyalnod, vedd meg a cz- legerösebb sima láncát,azt a sárga szélűt, crosspályán ugysincs folyton pocsolya meg sár,
Neked hiszek Ombre!Kiváncsi vagyok itt a többlábon állás véleményre,mert sokan sokfélét mondanak.Bár már megavn a leghetséges lánc áldozat.
bázzz Fecco, jol megkaptad,, a multkor már elmondtam neked mia pálya crf lánc űgyben, miért nem hiszel nekem, hisz tudod hogy elfogyasztottam eddig három crf-et, kezdjél el hinni,,


jjjááááj, mekkora jó arc vagy
Ott a pont.
bzz nem tudok segiteni de...nekem me az a bajom,hogy ha az elöirtnál kevesebb levegöt nyomatok a gumikba akkor egyszerüen nem megy a gép...puffog csattog,füstöl engem a szerelö azzal rémiszgetett,hogy lehet elfog szakadni a kulung bowdenem,és ezért csinálja,na most mitévölegyek?
Szasztok Honda virtuózok!
Hallottam olyan dolgokat,hogy egy 450-es crf igen kényes,hogy milyen lánc feszül a motoron.Értem ez alatt hogy:sima erősített,vagy O gyűrüs,esetleg X gyűrü van benne.Lényege a dolognak az eltérő lánc szélességböl adód kérdés lenne számomra fontos,mert néhány arc állítja,hogy az ó gyűrüs széles erre a motorra és karistolni fogja a blokkot ezért sima láncot tegyek rá.Valaki azt mondja,hogy ez hülyeség és 520-as láncbol rá lehet aggatni simát és Ó gyűrüst egyaránt.Szóval van egy új 450-es crf-em,de még nem égető a lánc kérdés,bár lassan az lesz mivel a gyárilag felszerelt DID full-full fapados lánc iszonyatosan ótvar és gagyi.Előbb utóbb cserélni kell,csak ha valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata azt jó néven venném ha megosztaná.
hali

nem tud valaki balos teleszkópszárat 96-os cr250-be ?
köszi
Mivel ezt a motort nagyrészt terepen(sárban,porban stb.)használod,fokozottan ajánlott a forgó,kopó alkatrészek,kenése és védelme.A láncot természetesen ápolni illik,és az ápolás nem a fújással végződik.
Hosszasan tudnám taglalni hogy mit-hogyan,de maradjunk abban hogy bizony fújjad azt a láncot ha nem akarsz havonta láncszettet cserélgetni.Célszerű minden motorozás előtt megkenni(természetesen a tiszta láncról van szó),én speciel a pályán,használat közben nem szoktam már megfújni mert a porra,sárra nincs értelme.De előtte mindíg!
Célszerű megvenni a minőségi kenőanyagot,mert álltalában meghozza a tőle várt eredményt.
Röviden ennyi.Cső!
Hellosziasztok!
Én most vettem egy cr 125-öt. Még nagyon fura a gép gyorsasági után, és nem is értek nagyon hozzá. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a láncot ezen kell fújni? Mert ha fújom akkor gondolom összeszed minden szart, ha nem akkor meg nemtom... Szóval kell e fújnni és ha igen akkor mennyi időnként? Köszönöm szépen
Sziasztok!KEresek cr 250 tunningkipuff rendszert matricaszettet a motor 99es!ha valakinek van irjon köszike!csöcsi