Általában utálom a képgyűjtögető csillogó szemű kamaszokat, akik pénz nélkül alkudoznak egy motorra, de ezen a képen merő egy sár, nem küldenél valami nagy felbontású, tiszta képet a mailemre?
ha tényleg érdekel szállítás megoldható
a motor tényleg nem rossz csak van egy ujjabb és aszt szeretném megvenni
ezt németországból hoztam
tökéletes a motorja az első telokat kéne felújítani csak ,de azt adok hozzá másikat
sérülésmentes tuning kipufrenszerrel
nagyon szép hangja van
sziasztok crf 450 hez milyen motorolaj dukál.?milyen tapasztalataitok vannak? amúgy a gyár milyen olajat ír elő?ja és a légszűrő olajozáshoz mit ajánlotok a sprayt, agy a literes kiszerelésben kapható olajat ajánljátok?előre is köszi.sziasztok.
Hali!
Nézd meg a gépet az mz fórumba! Utolsó hozzászólásom előzményét nézd ott vannak a képek! És köszi a cuccokat mégegyszer, idővel meghálálom! Ja és jó lett a sárvédő, nem kell a kisseb!
Alapvetően igaz az állítás,de nem helytálló!
Biztos könnyebb az erdőben a 250-el,mert kevésbé melós mint a 25-ös,és nyomatékosabb is.De igazán nem erre találták ki,és ezáltal ez sem feltétlenü jó endúrózni.
Erre a műfajra vegyetek inkább Endúró motort,és ha már 2t akkor GasGas-t...Na az arra való
Sokan mondják, hogy egy 125-ös krosszmotor(,márkától függetlenül)
bőven elég terepezni.
Azt mondják, pályára jó a 125, terepre enduró szinten pedíg a 250-es a jobb.
De közületek, akinek 250-ese van, mi a véleménye?
Nem is tudom....
Egyik nap még sírnak hogy eladó minden,aztán meg mégsem....Amúgy a CRF olyan 1.150 huf körül volna,a CR meg kb 1M huf ért volna reális(eladható)
A kipu külön nem eladó,csak akkor ha a motor elmegy,és az új gazdi nem hajlandó fizetni érte egy 100-ast.
a hsznaltmotor.hu-n megtalálod a képeket