De azért nem biztos hogy nem az olaj mert addig fűtött garázsba volt és miután ki lett cserélve a tárcsa azután hoztam a saját garázsba ami nem fűtött,és onnantól volt rossz, de ugy hogy elmentem a garázsomig,minden ok volt, letettem és ahogy állt a hidegben egy napot, ugy reggelre már nem emeltki.Ugyhogy ezért is tippelnék az olajra,mert éjjel csak nem rontotta el a kuplungot sunyiba
És mondom üzemközben teljesen jól működik.
Még így sem gondolod hogy az lehet a baj?
Én nem tudom miért csinálja ezt az enyém,most voltak lamellák cserélve+acél tárcsák, kuplung kosár fél éves semmi baja semmi bemarás nincs a lamellától ami miatt még esetleg nem emelne ki,ugyhogy ezért is gondolom azt hogy csak az olaj lehet, mivel mondom melegen teljesen tökéletesen működik.Lehet hogy ragasztót öntöttem akkor bele...?
lehet hogy a lamellákkal van valami bibi
nekem se fűtött garázsban vannak/voltak a motorjaim
eggyikkel se volt ilyen baj..castrol,motorex,agip,meg még mittomén milyen olajok voltak bennük
egyikkel se volt ilyen összeragadós baj
Próbáltam már a Repsolnak a 2T váltóolaját 10w40ben de az is ezt produkálta, de rendesen üzemi hőmérsékleten mindkettő megfeleően működik mind a motul 4T mind pedig a Repsol 2T váltóműolaj, csak ezt eddig nem tudtam hogy a hidegtől ennyire ragadós tud lenni az olaj!
mikor lesz az első verseny amin indulsz?
És mondom üzemközben teljesen jól működik.
Még így sem gondolod hogy az lehet a baj?
nekem se fűtött garázsban vannak/voltak a motorjaim
eggyikkel se volt ilyen baj..castrol,motorex,agip,meg még mittomén milyen olajok voltak bennük
egyikkel se volt ilyen összeragadós baj