Sziasztok!
Nekem olyan gondom lenne hogy csuszott a kuplungom(cr 125 1992)kicseréltem az alulapokat benne acélra,és ezzel megoldódott a csúszás problémám,majd egy motorozás(light endurózás)után egyszerűen nem emeltki, a bóvdenen állította(most maxon van)és így jó volt,kb 1óra mocizásig!most már olyan szinten nem jó hogy bárhova tekergetem a bovdent sehol sem emelki.szétszedtem és a kinyomó rúd rendessen mozog a kosár eltud simán forogni nem akad egy picit sem.A kinyomó rúd kb 5milit mozog.ez szerintetek normális vagy annak többet kéne kiemelnie?de igazából amíg jó volt és a mostani állapotáig nem volt szétszedve ugyhogy elvileg jónak kéne lennie de még sem az
Ha tudnátok segíteni esetleg hogy milyen problémája lehet,miket nézzek meg jobban vagy ilyesmi akkor kérlek segítsetek,mert nagyon idegesít hogy eddig jó volt én nem lett hozzányulva és most meg nem emelki!
Előre is köszönöm mindenkinek aki segít!
Jó motorozást mindenkinek!
Nem lehet az hogy az alapjárati keverék kevés neki?
Próbálj meg a csavaron kicsavarni, de előtte jegyezd meg hogy ált.
Jah és gyári kipufogó van rajta?
Sziasztok!
A következő problémám lenne, szerintetek mitől lehet?:
Egy 2006-os Crf 450-esem van amiben tavaly sajnos eltört egy szelep. Mostanra lett kész. Vadonat új benne a henger, dugó, vez.lánc, szelepek, hajtókar, csapágyak... Azonban azt tapasztalom, hogy mikor beindítom, vagy beindítás közelit sikerül rárúgnom durran egyet, és lángol. Mielőtt eltört a szelep akkor is hasonlót produkált, csak akkor minden 20.ra lehetett berugni most meg harmadikra azért már sikerülni szokott.
Nem régiben kérdeztem hogy vajon miért áldogálhat meg a moci. Meglett a probléma, a gyujtás modulról amik jönnek ki vezetékek az eggyik megvolt törve és mikor milyen kedve volt úgy érintkezett. Ezt ugy vettem észre hogy mikor lekerült a tank róla akkor indult rendesen és nem áldogált meg. Egyszer véletlenül mikor visszaraktam a tankot beinditottam, majd mozditottam a tankon hgy helyre kerüljön akkor megállt és ott vált gyanússá a dolog.... mindegy is ez helyre jött. Aztán jött hogy 175-ös fővúka helyett kb 200-ara volt felfúrva a fúvóka, nem lehetett normálisan beállitani a karbit meg nem is ugyvette a fordulatott ahogy kellett volna. VEttem bele webáruházból 700ft-ért 170-es fúvókát és tökéletes lett gyári beállitással, nagyon állatá vált.... Akkor volt még közben hogy csúszott a kuplungom mint kiderült a lamellák újszerüek benne(lehet az előző tulaj cserélte ki hogy azt hitte hogy azok miatt csúszik meg), a rugók voltak már picit összenyomodva ezért csuszott meg.
Tegnap sikerült egy kompresszió mérőre szert tennem gondoltam megosztom veletek is hogy mennyi is az annyi a motoromban
Na szóval most már a motorja teljesen tökiéletes
Ami még javitásra vár az a hátsó himba, ma szétszedtem és mit ne mondjak szinte apró darabokba jöttek ki a tükörgök meg olyan rozsdásak hogy kb 5 éve nem láttak zsirt...
tehát most ezt kellene felujitanom valakinek ezzel kapcsolatban van valami tapasztalata?
Na de most én jövök:D Pro Circuit platinum 2 (ami megegyezik a works-el csak nikkelezett) meg egy shorty 304R rendszerhez a karburátorban mely fúvókákat kell cseréljem? cr250r az áldozat.
A kuplungkosár fogai ki vannak vállasodva a lamellák mentén ezt ki lehet reszelni egyenesre aztán akkor jó lesz, de ezt max 2 szer csinálnám mert ugyebár ezzel elgyengíted...
Hát a crf 250 az egy verseny cross, a crf 250x az egy ennek butitott változata amit világítással szereltek szal endúrónak szánták.. Bár lehet hozzá venni vezérlés átalakító kittet és akkor már majdnem megfelel egy verseny crossnak. A cre 250f ről még nem hallottam, de hallottam HM cre 250-ről ami egy versenycross lámpával szerelve, szóval az a cre 250f is ilyen lehet.
hello. motor vásárlás előtt állok és azt szeretném megkérdezi hogy mi a különbség a crf 250, crf 250x és a cre 250f között.ha leirnátok akk lécci részletesen. előre is köszi a válaszokat.
Ipone s2-őt használt már valaki? Vélemény róla?
Nekem olyan gondom lenne hogy csuszott a kuplungom(cr 125 1992)kicseréltem az alulapokat benne acélra,és ezzel megoldódott a csúszás problémám,majd egy motorozás(light endurózás)után egyszerűen nem emeltki, a bóvdenen állította(most maxon van)és így jó volt,kb 1óra mocizásig!most már olyan szinten nem jó hogy bárhova tekergetem a bovdent sehol sem emelki.szétszedtem és a kinyomó rúd rendessen mozog a kosár eltud simán forogni nem akad egy picit sem.A kinyomó rúd kb 5milit mozog.ez szerintetek normális vagy annak többet kéne kiemelnie?de igazából amíg jó volt és a mostani állapotáig nem volt szétszedve ugyhogy elvileg jónak kéne lennie de még sem az
Ha tudnátok segíteni esetleg hogy milyen problémája lehet,miket nézzek meg jobban vagy ilyesmi akkor kérlek segítsetek,mert nagyon idegesít hogy eddig jó volt én nem lett hozzányulva és most meg nem emelki!
Előre is köszönöm mindenkinek aki segít!
Jó motorozást mindenkinek!
Próbálj meg a csavaron kicsavarni, de előtte jegyezd meg hogy ált.
Jah és gyári kipufogó van rajta?
A következő problémám lenne, szerintetek mitől lehet?:
Egy 2006-os Crf 450-esem van amiben tavaly sajnos eltört egy szelep. Mostanra lett kész. Vadonat új benne a henger, dugó, vez.lánc, szelepek, hajtókar, csapágyak... Azonban azt tapasztalom, hogy mikor beindítom, vagy beindítás közelit sikerül rárúgnom durran egyet, és lángol. Mielőtt eltört a szelep akkor is hasonlót produkált, csak akkor minden 20.ra lehetett berugni most meg harmadikra azért már sikerülni szokott.
Mi a probléma, miért lángolhat?
Tegnap sikerült egy kompresszió mérőre szert tennem gondoltam megosztom veletek is hogy mennyi is az annyi a motoromban
Na szóval most már a motorja teljesen tökiéletes
Ami még javitásra vár az a hátsó himba, ma szétszedtem és mit ne mondjak szinte apró darabokba jöttek ki a tükörgök meg olyan rozsdásak hogy kb 5 éve nem láttak zsirt...
tehát most ezt kellene felujitanom valakinek ezzel kapcsolatban van valami tapasztalata?
itt