Hali! A valamilyen 4T olaj az így, ebben a formában igaz is, meg nem is. Négy ütemű motorolajból elég sok féle és fajta van. Faisst is úgy értette, és ez a helyes, hogy olyan "négy ütemű" motorolajat tegyél bele, aminek a dobozán külön fel van tüntetve, hogy "4 T", ebben van benne az az adalék, ami nem engedi megcsúszni a kuplungot (egyébként a 2 T hajtóműolaj is teljesen rendben van). 4 T- jelzésnél a viszkozitás vonatkozásában a 10 W 40 az "aranyközépút".
Köszi, majd eltekergetem, de megjegyzem, hogy hol állt. Mondjuk, veszi a lapot, nem fullad meg semmi, csak a láng... Lehet hogy ezek a Hondák ilyenek...
attól függ mi kell bele
dugó kb 25-30
hajtókar 25-30
főtengelycsapágyak kb 10
tömítések szimeringek..12-15
henger hónolás,ha nicasilos 2000..ha hüvelyes akkor furás kb 2-3000
de nem tudom mit akarsz felujjítani...
Az is szempont,csak az a rugó beállításhoz kell.A csillapítás az egy másik kérdés,mi neked a jó?A gyárak egy bizonyos rugó erőhöz állítják be a csillapító egységeket,ami nem mindenkinek megfelelő,lehet,súly,tempó és stílusbeli különbség.Nem egyszerű és nem játék.Egy sima olajcserével is ellehet rontani.....
ki tudom cserélni a ktm en az első szimmeringet problémamentesen, vagy komolyabb szakértelmet igényel!?
elég ha alul kihúzom a szárat abból az agyból vagy mi az ahol a 2 csavar fogja ?
A skype címem fzoly69. Dumáljunk előbb aztán meg látod hogy érdekel e dolog. Utána meg tudok egy olyat csinálni, hogy időnként járok fel Budapestre és szoktam vinni a motort is, akkor ki lehet próbálni, és ha nem tetszik a dolog akkor sincs semmi baj mert, akkor motorozunk egy jót és kész.
Nincs Honda cbr-em, nem vagyok versenyző és nem hordok bőrdzsekit. A világ egyik legnyomatékosabb és legmegbízhatóbb gépét vezetem és rajtam kívül több ezer motoros tudja, mire gondolok ha azt mondom Xl600. Általában mindig földúton közlekedek, ennek ellenére alig költök benzinre és nem örülök ha az emberek összetévesztik az Xl-t az Xt-vel.
Büszkén gondolok a crm-re, az crf-re, a cr-re és számos más Honda típusra. Szeretem a japán gépeket, a 4 szelepes blokkokat és a cross gumikat.
Itt élek Európa szívében, nyomatékban mi vagyunk a császárok, és igenis, Magyarországon vannak a legjobb endurosok!
Xl600, én így szeretlek!
Csika, lenne egy nagy kérésem! Megtudnád mondani hogy mennyi a hátsó negatív rugóút egy 70kilós embernél? (Persze CR125 '99)
Mert most cserélek benne felső csapágyat és ahogy kiszedtem észre vettem hogy fellazultak a rugó állítócsavarjai, a kontra is.
legközelebb jobban utánanézek mielőtt hülyeséget írok!
bocsi