Ok,így fog történni mester!És bocsi ha nem mindig értem elsőre mit is akarsz mondani de sajnos nem nagyon értek a szereléshez,de minnél többet szeretnék megtudni azért kérdezősködök ennyit,és bocsi ha ezzel esetleg néha idegesítenélek egy kicsit!Minden jót és persze szép időt mindenkinek hogy tudjatok minnél többet csapatni!
Oké!Gyújtás dekni le,azt ott van a kiemelőkar,azt kiszeded,(ha kell oda szimmering,bármilyen csapágyboltba van)és megnézed mennyire van elnyalva megkopva.Azt fel kell heggeszteni és visszaköszörülni.Viszont,ha már kiszeded a másik felét,a rudat is nézd meg egyenes-e
Hát nagyon szépen köszönöm a segítséged!
Még annyit mondok erről hogy amiket kivettem alu lemezek azok sokkal vékonyabbak voltak mint amit betettem nem vastagabbak,és amit nem értek hogy a kinyomórúddal mit is kéne csinálnom? A bóvdent azt lecserélem mert sztem az egy kicsit megvan nyúlva ugyhogy lehet az is a baj ahogy azt mondtad,és inkább ujra szétszedem és ellenőrzöm azt a fránya golyót biztos ami biztos, és ha esetleg rájövök hogy mi is volt a gond megirom neked.ja ha egy hülye esetleg felvett msn-en akkor az én volnék ha nem baj,ha igen akkor szólj.Köszönöm mégegyszer a segítséged sokat segítettél!köszi
Futóműre figyelj oda,húzós ha szar nagyon,kormánycsapágy,minden ott kezdődik.A váz ne legyen repedezett,szophatsz vele.A blokk meg csak szétszedve beszél igazán,működjön azt kész.Cső ne legyen agyonverve,mert alig van hozzá.Fele paci legyen meg benne,hány lovas, ne kérdezd.A többit meg a pénzeszsák kinyitása után,te döntöd el,de mi abba nem látunk bele
Hááát,látni kéne Így csak javasolgatok,lehet baromságokat,mint szoktam Amiket alukat kivettél szerintem vastagabbak voltak mint amiket betettél,a bowdened meg má ki volt nyúlva,esetleg (az meg ugye magától nem változik)a kinyomókart a blokkból kikéne rángatni,azt megnézni mennyire kopott újra feltölteni azt visszamarni,vagy köszörülni, ahogy jobban tudod.Ha minden oké,akkor csak ez lehet,ha mint vádlott el nem hallgatsz valamit,mert sokan mondják azt,ehhez nem nyúltam,ehhez sem.Én meg csak lesek,hát akkor ez,hogy került ide,magától?Az úgy volt,mondom az lehetetlen akkor nem is volt jó,de jó volt.Azt megmutatom,hogy emígy jobb,azt akkor jön a vallomás,hogy hát jóvanna,én tettem oda stb. Ezé nem jó a távszerelde,ezek miatt hülyéskedek el mindig mindent.Na,mostmá ezt is tujjátok
Sziasztok.
Most nézegettem egy Honda Cr 250 1989-es gépet. Milyen gépek azok hány Le-körül vannak? Mit kell mindenképp nézni nálluk vételkor. Mi a főbb hibái. Várom a válaszokat üdv
Benne van,amikor ki lett cserélve a kinyomórúd belső felén volt,oda is lett vissza rakva.Az alatt az időközött hogy jó volt és utánna nem emelt ki nem lett szétszedve.Ezért nem értem sajnos hogy mi lehet a gondja.esetleg Csika lenne még valami ötleted,mert tudom te értesz hozzá a legjobban ezekhez a gépekhez!
Fél tank 1 tank.Én ezeket sosem járatom ,üzemórás ,mire bekopikolna mint az utcaiak,úgyis cserélni kell, aztán meg kezded előlről , azt egész életedben járatsz
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Itt megsasolhatod mikori
Még annyit mondok erről hogy amiket kivettem alu lemezek azok sokkal vékonyabbak voltak mint amit betettem nem vastagabbak,és amit nem értek hogy a kinyomórúddal mit is kéne csinálnom? A bóvdent azt lecserélem mert sztem az egy kicsit megvan nyúlva ugyhogy lehet az is a baj ahogy azt mondtad,és inkább ujra szétszedem és ellenőrzöm azt a fránya golyót biztos ami biztos, és ha esetleg rájövök hogy mi is volt a gond megirom neked.ja ha egy hülye esetleg felvett msn-en akkor az én volnék ha nem baj,ha igen akkor szólj.Köszönöm mégegyszer a segítséged sokat segítettél!köszi
Most nézegettem egy Honda Cr 250 1989-es gépet. Milyen gépek azok hány Le-körül vannak? Mit kell mindenképp nézni nálluk vételkor. Mi a főbb hibái. Várom a válaszokat üdv