Most jut eszembe srácok... ha bárkinek szüksége lenne valami valódi karbon cuccra ((üvegszálast is csinál) sárvédő, dekni védő, üléstakaró, stb), akkor szívesen megadom a srác nevét telefonszámát, mert nagyon szépen dolgozik és szerintem elég olcsón!
Ej-ej kicsi lyány! Hát szabad ilyet?! Még jó, hogy nem lett komolyabb baj! Mielőbbi felépülést neked és vasparipádnak!
Van az úgy néha, hogy az ember besokall egy kanyarban... hmm... ismerős eset.
Köszönöm kérdésed én (mi) alakulok/unk. Lassan, de határozottan. A jobb lábam már nem fáj, csak a gipsz zavar (főleg a motorozásban). Bal bokám is javul, de az még csak lassan terhelhető. Megmaradok.
A vasra is meg van már szinte minden, fejidom és lámpa kellene csak. Jövő héten már pályaképes lesz! (Egy piros-fekete pályaidom szett kerül rá ideiglenesen. ) Pont amilyet akartam már rég óta! Majd küldök neked képeket róla.
K&N nincs nálunk, csak gyári van. A gyári szűrő légáteresztő képessége optimalizálva van a motor normál beállításaihoz, azért jó.
A Hiflo meg azért jó mert viszonylag olcsó, én is azt használok az F4-emben. A K&N meg azért jó, mert hosszabb ideig tart, így gazdaságosabb. BMC-t nem ismerem sajnos, de egyszerű légszűrőkről beszélünk, nagyon sok eltérés nem lehet köztük, csak árban! A nagy "tuning mesterek" vélik csak érezni a különbséget köztük. Persze egy koszos és egy tiszta szűrő közt azért valóban óriási különbség mérhető a motor teljesítményében!
Szeva! A barátom megcsinálja neked , ha fel motorozol valamikor ide hozzám ! Azt mondta 1500-2000pénz! A számom tudod, múltkor Szendehelynél beírtad! Üdv: Hodis
Első körben ha mély karcok is vannak rajt, akkor sarokcsiszolóval elsimíthatod az anyagot. Aztán második körben jöhet a 300-as, majd 600-as csiszolóvászon, aztán a nedves 1000-es polír papír. A végén pedig finomra őrölt, szájban pépesre áztatott kanári guanóval erőteljesen bedörzsölöd és lemosod. Utolsó fázisban a katonák jól ismert bagaroljával (bakancskrém) és a szomszéd csaj szex után nálad felejtett nylon harisnyájával fényesre suvickolhatod.
Ha nem válna be, akkor is keményen dolgoztál vele legalább és utána joggal fogyaszthatod jól megérdemelt, hideg sörödet!
(Ha mégis más módot választanál, akkor vidd el egy műanyag polírozóhoz, vagy próbálkozz fogkrémmel. Holnap megírom neked, tegnap mivel szedtünk ki egy csúnya horzsolást.)
Szeretnék felajánlani a klubnak júliusban egy nagyobb kedvezményt alkatrészekre, ha van rá igény.
Motorkerékpár alkatrészeket forgalmazunk, a teljesség igénye nélkül:
- DID meghajtóláncok, valamint JT, Sunstar és Esjot lánckerekek
- Brembo és Bendix fékbetétek
- K&N sportlégszűrők
- Yuasa akkumulátorok
- Motul, Shell, Mobil1, Repsol olajok és kenőanyagok
- Metzeler és Michelin gumiabroncsok
- Brembo féktárcsák
- Fék- és kuplungkarok
- NGK gyertyák
- HilfoFiltro levegő- és olajszűrők
- Morse Japan vezérműláncok
- És még rengeteg más minőségi termék!
Amennyiben érdekes lehet, kérlek jelezzetek vissza.
Köszönöm!
Van az úgy néha, hogy az ember besokall egy kanyarban... hmm... ismerős eset.
Köszönöm kérdésed én (mi) alakulok/unk. Lassan, de határozottan. A jobb lábam már nem fáj, csak a gipsz zavar (főleg a motorozásban). Bal bokám is javul, de az még csak lassan terhelhető. Megmaradok.
A vasra is meg van már szinte minden, fejidom és lámpa kellene csak. Jövő héten már pályaképes lesz! (Egy piros-fekete pályaidom szett kerül rá ideiglenesen. ) Pont amilyet akartam már rég óta! Majd küldök neked képeket róla.
te már gyógyulsz?
A Hiflo meg azért jó mert viszonylag olcsó, én is azt használok az F4-emben. A K&N meg azért jó, mert hosszabb ideig tart, így gazdaságosabb. BMC-t nem ismerem sajnos, de egyszerű légszűrőkről beszélünk, nagyon sok eltérés nem lehet köztük, csak árban! A nagy "tuning mesterek" vélik csak érezni a különbséget köztük. Persze egy koszos és egy tiszta szűrő közt azért valóban óriási különbség mérhető a motor teljesítményében!
A VFR-be is indig az került. Eladtam 150e km-el, most a srác megjárta Monaco-t gond nélkül.
Annyi a baj, h rossz anyaggal mentem rá tisztításkor és megmattult.
Ezt szeretném eltüntetni...
Ha nem válna be, akkor is keményen dolgoztál vele legalább és utána joggal fogyaszthatod jól megérdemelt, hideg sörödet!
(Ha mégis más módot választanál, akkor vidd el egy műanyag polírozóhoz, vagy próbálkozz fogkrémmel. Holnap megírom neked, tegnap mivel szedtünk ki egy csúnya horzsolást.)
Szeretnék felajánlani a klubnak júliusban egy nagyobb kedvezményt alkatrészekre, ha van rá igény.
Motorkerékpár alkatrészeket forgalmazunk, a teljesség igénye nélkül:
- DID meghajtóláncok, valamint JT, Sunstar és Esjot lánckerekek
- Brembo és Bendix fékbetétek
- K&N sportlégszűrők
- Yuasa akkumulátorok
- Motul, Shell, Mobil1, Repsol olajok és kenőanyagok
- Metzeler és Michelin gumiabroncsok
- Brembo féktárcsák
- Fék- és kuplungkarok
- NGK gyertyák
- HilfoFiltro levegő- és olajszűrők
- Morse Japan vezérműláncok
- És még rengeteg más minőségi termék!
Amennyiben érdekes lehet, kérlek jelezzetek vissza.
Köszönöm!
Motoros üdvözlettel, http://www.motoralkatresz.eu