Gyertek nyugodtan, szerintem cala nevében is nyilatkozhatom, hogy szívesen vagytok látva! Sztem szombat este lesz egy kis szalonnasütés. Meg lehet hozni kártyát
Szia!
Pénteken vagy szombaton én+pár haver is tiszteletünket tennénk, ilyen ismerkedős jelleggel ha nem probléma?
Szállásra nincs szükségünk, itt lakunk 50km-en belül.
Az olajat azért írtam, mert jártam már úgy, hogy az volt a gond.
...de a leírtakból arra is lehet következtetni, hogy kicsit "megégetted" a felmosás alatt a kuplungodat és így már nem a régi, ha így van, akkor lehet elég felcsiszolni, ha nem akkor lamellacsere.
Ő izé ,amit leírsz, hogy nem gyorsul ki rendesen,és visszaváltáskor nem érzel olyan erős motorféket,mint az ominózus kosztümtépős eset előtt,arra rá lehet fogni, hogy megcsúszik a kuplungod bizonyos nyomaték elérése felett.
Ha így van,akkor erős kopp gázos kigyorsításkor magas fordulaton ahol a blokk leadja a max. nyomatékát érezni kellene hogy megszalad a fordulatszám ,de ezt nem követi a motoron érezhető gyorsulás intenzitása.........................lehet hogy bonyolultan fogalmaztam meg.
Ha ez így van,egy olajcsere nem fogja megoldani a problémát. Ha még a gyári lamellaszett és nyomórugókészlet van benne akkor erős az esélyed egy felújításra.
Ezt a tesztet egy stuntos ismerősöd két perc alatt megcsinálja,ha meg-meg csúszik a kuplungod Ő biztosan észreveszi
A másik amire gondolok azt le se merem írni,de egy teljesítménymérés vagy egy kompressziómérés megmondaná.
(nem szentírás amit írtam,csak a távdiagnosztikából ennyire futja )
Üdv. Vásároltam egy Akra-dobot a mocimra,tehát van egy gyári kipufogo-dob a gyári hővédőlemezekkel együtt CBR1000RR-re 2004töl. Olcson eladnám ..ha kell valakinek
Mivel mi még nem gurultunk veletek, köszönöm a részletek tisztázását és megerősítem, sohasincs TÚL sokszor ezeket átbeszélni. Főleg, ha új is van a csapatban (lásd: mi).
Persze mi is mindig ehhez tartottuk magunkat, de fő a biztonság.
Mellékelem a kért, bejelölt térkép részletet. Erősítsétek meg kérlek, hogy megfelel-e a valóságnak!
Most állítottak rajta...meg a gázkar holtjátékán is Viszont még mindig érzem, hogy visszaváltásnál nincs olyan erős motorfékem, mint volt és kigyorsításoknál pedig kicsit lomha a motor Ez azóta van, mióta ugye sikerült feltörölnöm a lánckerekembe akadt kosztümkabáttal az 1-es főutat Most tegnap mondtak egy-két dolgot...de én egy Honda szerelővel szeretném megnézettetni, aki hajlandó komolyan foglalkozni a bajjal Mert hogy vmi nem olyan, mint régen, az tuti...a motor nem harap a gázra és nincs visszaváltásnál erős motorfékem
( olyan, mint volt ). Ez tuti jelent vmit...
Igen, hogy tiszta legyen a Budapestről kivezető szakaszra gondolok, aminek a 12. kilométerénél van egy kút ( asszem Shell) Na őt keressük( térképen) A becsületes megtaláló kap egy különleges német nedűt
Segítségeteket kérném abban: hogy valaki akkor be is jelölhetné térképen ezt a Shell kutat (XV. kerület, M3 kivezető 12 km) és dobhatna egy linket Danke Hálám Regécen nem marad el
Néhány fontos dolog, ha már csapatban motorozunk bár már lehet, h kívülről fújjátok a szabályokat, de úgy gondolom ezt sosem árt elégszer betenni ide:
A csapatot minden esetben a legelöl haladó (road captain) irányítja. Optimális esetben, hosszabb túrák előtt jó, ha a túravezető lejárja a túra útvonalát, hogy a csapatot később a legbiztonságosabb úton, lehetőleg eltévedés nélkül vezethesse
( mi a múlt évi emlékeinkből és térképből táplálkozunk majd ). Az ő jelzései a túra során a motorosok biztonsága miatt mindenki számára kötelezőek, kivéve, ha a forgalmi helyzetet balesetveszélyesnek ítéljük meg.
A csapatban - hacsak nem elvi kérdés, hogy ki mellett illetve mögött haladjunk -, a biztonság kedvéért a motorkerékpárok teljesítménye alapján alakul ki a sorrend. Közvetlenül a felvezető mögött van a két leggyorsabb motor helye. . Utánuk azonban a gyengébb motorokkal rendelkezőknek kell mennie, hiszen a csapat tempóját ők határozzák meg. A konvoj végére szintén gyorsabb motorok kerülnek, mert azokkal könnyebb utolérni a többieket, ha lemaradnak.
Hogy a motorosok oszlopa minél rövidebb legyen, valamint hogy elkerüljük az előző autók befurakodását a motorok közé, a legpraktikusabb cipzár alakzatban haladni. A túravezető a felezővonal mellett, tehát a sávban a baloldalon foglalja el a helyét, hogy beláthassa az utat előre, és elláthasson a csapat utolsó emberéig is. A többiek hozzá képest jobbra-balra eltolva, de végülis egymás mögött haladnak, az előttük motorozót semmilyen esetben nem előzik meg. Ez különösen a kanyaroknál fontos. Ahhoz ugyanis, hogy mindenki kényelmesen és biztonságosan fordulhasson be, fontos, hogy akár az út közepéig vehesse az ívet.
A csapatban mindenki felelősséggel tartozik a többiekért, ezért folyamatosan figyelni kell mindenkire, de elsősorban a közvetlenül előttünk és mögöttünk haladóra. Akármikor előfordulhat műszaki hiba, baleset, esetleg darázscsípés, vagy (figyelmetlenség ill. hanyagság esetén) bárkinek kifogyhat a benzine. Ha valaki menet közben bármilyen ehhez hasonló problémát észlel, minél hamarabb szólnia kell a túravezetőnek. Ez legbiztonságosabban úgy oldható meg, ha egy megfelelő, jól belátható helyen, a csapat mellett, szabályosan indexelve a baloldalon előre megy. Ha az illető már nincs abban a helyzetben, hogy a többieket megállása okáról értesítse, ez minden esetben az előtte haladó feladata, neki kell jeleznie a túravezetőnek, hiszen a mögötte gurulók ott maradnak a helyszínen.
A felvezető jelzéseinek mindenki számára ismertnek és egyértelműnek kell lenniük. Ha új ember érkezik a társaságba, nem árt ezeket indulás előtt egyeztetni.
Jól hangzik , de még sajna nem tudom melyik nap fognak a többiek is ráérni.
De amint tudok biztosat szólok!
Mi szombaton megyünk, ha van kedved akkor csatlakozhattok hozzánk és mehetünk együtt :)
Pénteken vagy szombaton én+pár haver is tiszteletünket tennénk, ilyen ismerkedős jelleggel ha nem probléma?
Szállásra nincs szükségünk, itt lakunk 50km-en belül.
...de a leírtakból arra is lehet következtetni, hogy kicsit "megégetted" a felmosás alatt a kuplungodat és így már nem a régi, ha így van, akkor lehet elég felcsiszolni, ha nem akkor lamellacsere.
Ha így van,akkor erős kopp gázos kigyorsításkor magas fordulaton ahol a blokk leadja a max. nyomatékát érezni kellene hogy megszalad a fordulatszám ,de ezt nem követi a motoron érezhető gyorsulás intenzitása.........................lehet hogy bonyolultan fogalmaztam meg.
Ha ez így van,egy olajcsere nem fogja megoldani a problémát. Ha még a gyári lamellaszett és nyomórugókészlet van benne akkor erős az esélyed egy felújításra.
Ezt a tesztet egy stuntos ismerősöd két perc alatt megcsinálja,ha meg-meg csúszik a kuplungod Ő biztosan észreveszi
A másik amire gondolok azt le se merem írni,de egy teljesítménymérés vagy egy kompressziómérés megmondaná.
(nem szentírás amit írtam,csak a távdiagnosztikából ennyire futja )
file:///C:/Users/Beata/Egyetem/shell%20-%20Google%20T%C3
%A9rk%C3%A9p.htm
http://maps.google.hu/maps?hl=...
Persze mi is mindig ehhez tartottuk magunkat, de fő a biztonság.
Mellékelem a kért, bejelölt térkép részletet. Erősítsétek meg kérlek, hogy megfelel-e a valóságnak!
Meglátjuk mi lesz
( olyan, mint volt ). Ez tuti jelent vmit...
Néhány fontos dolog, ha már csapatban motorozunk bár már lehet, h kívülről fújjátok a szabályokat, de úgy gondolom ezt sosem árt elégszer betenni ide:
A csapatot minden esetben a legelöl haladó (road captain) irányítja. Optimális esetben, hosszabb túrák előtt jó, ha a túravezető lejárja a túra útvonalát, hogy a csapatot később a legbiztonságosabb úton, lehetőleg eltévedés nélkül vezethesse
( mi a múlt évi emlékeinkből és térképből táplálkozunk majd ). Az ő jelzései a túra során a motorosok biztonsága miatt mindenki számára kötelezőek, kivéve, ha a forgalmi helyzetet balesetveszélyesnek ítéljük meg.
A csapatban - hacsak nem elvi kérdés, hogy ki mellett illetve mögött haladjunk -, a biztonság kedvéért a motorkerékpárok teljesítménye alapján alakul ki a sorrend. Közvetlenül a felvezető mögött van a két leggyorsabb motor helye. . Utánuk azonban a gyengébb motorokkal rendelkezőknek kell mennie, hiszen a csapat tempóját ők határozzák meg. A konvoj végére szintén gyorsabb motorok kerülnek, mert azokkal könnyebb utolérni a többieket, ha lemaradnak.
Hogy a motorosok oszlopa minél rövidebb legyen, valamint hogy elkerüljük az előző autók befurakodását a motorok közé, a legpraktikusabb cipzár alakzatban haladni. A túravezető a felezővonal mellett, tehát a sávban a baloldalon foglalja el a helyét, hogy beláthassa az utat előre, és elláthasson a csapat utolsó emberéig is. A többiek hozzá képest jobbra-balra eltolva, de végülis egymás mögött haladnak, az előttük motorozót semmilyen esetben nem előzik meg. Ez különösen a kanyaroknál fontos. Ahhoz ugyanis, hogy mindenki kényelmesen és biztonságosan fordulhasson be, fontos, hogy akár az út közepéig vehesse az ívet.
A csapatban mindenki felelősséggel tartozik a többiekért, ezért folyamatosan figyelni kell mindenkire, de elsősorban a közvetlenül előttünk és mögöttünk haladóra. Akármikor előfordulhat műszaki hiba, baleset, esetleg darázscsípés, vagy (figyelmetlenség ill. hanyagság esetén) bárkinek kifogyhat a benzine. Ha valaki menet közben bármilyen ehhez hasonló problémát észlel, minél hamarabb szólnia kell a túravezetőnek. Ez legbiztonságosabban úgy oldható meg, ha egy megfelelő, jól belátható helyen, a csapat mellett, szabályosan indexelve a baloldalon előre megy. Ha az illető már nincs abban a helyzetben, hogy a többieket megállása okáról értesítse, ez minden esetben az előtte haladó feladata, neki kell jeleznie a túravezetőnek, hiszen a mögötte gurulók ott maradnak a helyszínen.
A felvezető jelzéseinek mindenki számára ismertnek és egyértelműnek kell lenniük. Ha új ember érkezik a társaságba, nem árt ezeket indulás előtt egyeztetni.