Még nem cseréltem, márciusra terveztem, addig úgysem nagyon lehet motorozni.
Az olaj kémlelő nyílásnál néztem az olajat, arany tiszta volt.
Nem tudom mikor cserélték, de úgy tűnik, hogy jó az olaj.
Mennyit mennek ezek a gépek végsebességre? (1999-es kiadás)
Sziasztok!
kelemen73 ne idegeskedj , a morgás mindenkinél meg van. Olajat cseréltél? ..sokat segíthet ill. ronthat a dolgon , de amíg nem csúszik, nagy baj nem lehet!
Azt énsem tudom pontosan,hogy van-e E betű az amcsi kiadásuban.
De haverom a Japán belpiacos motorjával már járt úgy,hogy be sem kellett tolni a vizsgaállomásra,mert már a kapuból elzavarták,mert nem rendelkeztek a világító és jelző berendezések E betűvel
Akkor ez a morgás általában mindegyik 900 RR-nél hallható?
Szokjak hozzá és kész?
Az indexem is rakoncátlankodik, jobb oldalra két gyors relé kattanás után indul csak el, balra viszont csak a relé kattogás hallható a lámpa nem villog.
Találkoztatok már ilyen jelenséggel?
Szerintem benne van!De nem esküszöm meg rá.Enyém is amcsi gép,de sajna nemtom megnézni,mert nem vagyok otthol.Amúgy meg szerintem kutya se nézi azt.Amit néznek jobban a hang,gumik fékek.Ja és ne legyen törött meg ilyesmi.
Nekem csak egy picit morog.Az elején én is megijedtem,de nem kell.Amíg nem lesz nagyon hangos,addig szerintem nem kell vele foglalkozni.Elvileg csak a rugók vannak ki benne.Vagyis nekem.
Szerinted nem kell egyenlőre idegeskednem miatta?
Új vagyok még az 'RR-klubban', nincs sok tapasztalatom a masinával kapcsolatban, ezért fordultam hozzátok.
Néztem a képeidet, a hegyek között készített fotó nagyon megfogott, hol készült?
A kuplungkosár morog,az enyém már újkorától csinálja elég hangosan,de a Yamaháknál normális....a Hondáknál nem tudom,de szerintem egyáltlán nem vészes...majd ha csúszik,kicseréled.
Segítsen már valaki néhány okos tanáccsal.
A napsütés engem is kicsalt a géppel egyet kerülni. Mivel alig mentem még vele mióta megvan (kb. 100 km) most hallottam először, hogy a kuplung felől érdekes és nem szép morgó hang jön, ami megszűnik a kar behúzásával. A kérdésem az lenne, hogy ez természetes egy 10 éves motornál, vagy kezdhetek spórolni a szerelőre?
Igazából nem lehet semmi negatívumot észrevenni sem a menetteljesítményben sem az üzembiztosságban.
Tudom,hogy nem szántad veszekedésnek,mert nem is volt az csak egy észrevételt közöltél
Zárjuk le a témát
Rossz olvasni,hogy motoros a motorossal veszekszik,kicsinyes idióta dolgokon (nem a 900 topickban)
Én ezt nem szántam veszekedésnek hanem inkább eszmecsere persze a Honda az más világ a Suzukihoz képest azt írta 1 emberke, hogy 1 K1 750-es gixxer után rá ült 1 96-os 900rr-re és úgy érezte mintha új motorra ült volna magyarul minden egyben volt rajta nem zörgött nem csörgött pontos precíz rajta minden, ezt így fogalmazta magyarul facák a 900rr-jeink
Első ránézésre szerintem a szine az ami elárulja,hogy milyen model.
Meg mintha az rémlene,hogy a lámpákban nincs benne az E betű.
De majd megcáfol valaki,ha nem így van.
Persze csak akkor ha nemvolt átfestve
Te melyik gumi típust ajánlanád?