keresek 929 /954 gyári kipufogó dobhoz csatlakozó összekötő részt. nekem csak a 3 csavaros rész kellene ami csatlakozik a gyári dob 3 csavarjához. valakinek ilyen eladó?
Jaja, mindkettőnké olyan haverral, csak övé 92, enyém meg 93 as. Vagyis az enyém 92/9 de a 93 as modell, ami gondolom ugyanaz csak a grafika lehetett más akkoriban.
Ezért piszkálom az övét én mostanában mert tudok esetleg a két gép közt cserélgetni alkatrészt próbaképp, ha arra lenne szükség.
Érdekes! De a tiéd már facelift. Gyárilag így van bekötve? Nekünk mindkettőnknek teker offon, csak a szikrát veszi el.
Mondjuk van más különbség is az európaihoz képest, szimmetrikus a 2 fényszóró. Mindkettőben H4 van, úgyhogy 2 tompított és 2 távolsági van, fénykürt nincs. Helyzetjelző nincs, helye sincs, a világítást nem is lehet lekapcsolni, mindig világít, az index ben az 5w osak.
Így gondolom én is, hogy ha szikra nincs, akkor az ac sem tol...mivel a 2 dolog egyszerre jött be, a leállítóra gyanakszom szintén. A 28 ason ha offon van, akkor is teker ám az önindító! Csak az életben nem fog beindulni. (ez okozott az enyémen is cinkes pillanatokat, amikor még új volt nálam a gép és közönség elött nyekergettem hiába, csak át kellett kapcsolni)
Mivel van önindító, kizártam a szfender és kuplungkapcsoló hibáját.
Szétszedem a kill switchet és meglátom, ha nincs szemmel látható baj, rövidre kötöm valahol próbaképp.
Ha nincs szikra,ac pumpa se fog menni,a vészleàllitó vacakolt már nekem is,bár ha az vacakok,akkor meg sem tekeri ha jól emlékszem,üresjelző jó,kuplung, kapcsoló,sztender kapcsoló,bár mondjuk akkor se tekeri meg
Ac pumpa?Sc33 asom van karbis de csak egy vakumos szelep van ami nyitja a csapott lehet az miatt nem folyik a karbikba a benya .Az meg passz hogy mitől nincs szikra.
Sziasztok.
Meghallgatnám mások véleményét is. Hangsúlyozom, hogy nem vagyok egy nagy villanyász, sejtésem van de nem akarok befolyásolni.
Tehát adva van egy 28-as, 1 évvel idősebb mint az enyém, gondolom nincs jelentősége. Haver gépe. Tehát letette 1 hónapja (karbipuci-szinkron és akksicsere után) úgy egy fűtetlen de zárt helyre, hogy semmi baja nem volt, most nem indul. Akksi meleg helyen tárolva.
Egy 5. gyertyával (gyorsabb, mint kihalászni a sajátját meg ugye minek is) azt már megtudtam, hogy szikra nincs. Gyújtást rá lehet adni, visszajelzők, minden o.k., a gyújtáskapcsoló 1 éves, ÚJ lett véve. Önindító teker, szívató ráadása-elvétele változtatja a "tekerés hangját" tehát nemhogy van benzin de dúsul is a szívatóval. Nekem rossz az orrom de a kipuff. benzinszagú, bár nem annyira, amennyire egy "jó orrú" szagértő szerint kéne. Benzincsap átjárható, szűrője új. Ezután leengedtem a karbikból, hogy a tankba tett friss benya kerüljön bele. Ezután már nem tette bele a benyát az úszóházba, a kis csavar(ok) kitekerésekor minimális benya jelentkezik.
Sejtésem: lehet az, hogy álló helyzetben kifingott a kill-switch? Így mivel nem zárja a kört (mintha offon maradna), a trafó nem ad szikrát és mellesleg jelet sem az üza-pumpának hogy tolja a karbiknak?
Leszedném és elvinném a kapcsolót valami világos helyre tanulmányozni (jóformán csak sötétben érek oda hozzá) ezen nem múlik de mivel nincs csatija a kötegben, vágnom kéne, utána csatival összerakni a következő esetre és ezt utoljára hagynám...:/
Szia! 530-as DID lánc X-gyűrűs 110 szemes, vadonat új motoron nem volt, papírdoboza sérült, csomagolása bontatlan és megvan hozzá a patentszem is. A hátsó lánckerék ha érdekel hasonló állapotú, 42 fogas JT márkájú. Kettő együtt 20e+ posta.
Ezért piszkálom az övét én mostanában mert tudok esetleg a két gép közt cserélgetni alkatrészt próbaképp, ha arra lenne szükség.
Nekem utolsó sc28 am van 1995,full gyári a vezetèkelés
Mondjuk van más különbség is az európaihoz képest, szimmetrikus a 2 fényszóró. Mindkettőben H4 van, úgyhogy 2 tompított és 2 távolsági van, fénykürt nincs. Helyzetjelző nincs, helye sincs, a világítást nem is lehet lekapcsolni, mindig világít, az index ben az 5w osak.
Mivel van önindító, kizártam a szfender és kuplungkapcsoló hibáját.
Szétszedem a kill switchet és meglátom, ha nincs szemmel látható baj, rövidre kötöm valahol próbaképp.
Meghallgatnám mások véleményét is. Hangsúlyozom, hogy nem vagyok egy nagy villanyász, sejtésem van de nem akarok befolyásolni.
Tehát adva van egy 28-as, 1 évvel idősebb mint az enyém, gondolom nincs jelentősége. Haver gépe. Tehát letette 1 hónapja (karbipuci-szinkron és akksicsere után) úgy egy fűtetlen de zárt helyre, hogy semmi baja nem volt, most nem indul. Akksi meleg helyen tárolva.
Egy 5. gyertyával (gyorsabb, mint kihalászni a sajátját meg ugye minek is) azt már megtudtam, hogy szikra nincs. Gyújtást rá lehet adni, visszajelzők, minden o.k., a gyújtáskapcsoló 1 éves, ÚJ lett véve. Önindító teker, szívató ráadása-elvétele változtatja a "tekerés hangját" tehát nemhogy van benzin de dúsul is a szívatóval. Nekem rossz az orrom de a kipuff. benzinszagú, bár nem annyira, amennyire egy "jó orrú" szagértő szerint kéne. Benzincsap átjárható, szűrője új. Ezután leengedtem a karbikból, hogy a tankba tett friss benya kerüljön bele. Ezután már nem tette bele a benyát az úszóházba, a kis csavar(ok) kitekerésekor minimális benya jelentkezik.
Sejtésem: lehet az, hogy álló helyzetben kifingott a kill-switch? Így mivel nem zárja a kört (mintha offon maradna), a trafó nem ad szikrát és mellesleg jelet sem az üza-pumpának hogy tolja a karbiknak?
Leszedném és elvinném a kapcsolót valami világos helyre tanulmányozni (jóformán csak sötétben érek oda hozzá) ezen nem múlik de mivel nincs csatija a kötegben, vágnom kéne, utána csatival összerakni a következő esetre és ezt utoljára hagynám...:/
Azert koszonom.