Sziasztok.
Tudatlan vagyok ebben de CBR 900 SC28 nál mindenkinek előtte van a HM is? Nekem 2 CBR nél is gond volt ez az okmányirodába és engedélyeztetniük kellett,hogy be tudják írni a gépbe HM-el.Ma műszakin megint nem tudta a gépbe beírni HM el csak nélküle.Vártam 1 órát arra,hogy a központ úgy írja be.Tehát a kérdés más is szenved ezzel?
Megnyugtató.
2003-as R1-em volt több is...annál állt mint a cövek egy helyben, nem ingadozott.
2001 cbr600fs-nél se
Szolgálati motorokon se...pedig a bmw 900rt elég darabos :D
Nem ingadozik vészesen. Van alapjáratom.
Csak nem áll be ol: 1300-ra fixen, hanem inog 1250-1350 között....
Ha befogom a sportkipufogó végét valamennyire....akkor az ingadozás mértéke csökken....akkor majdnem stabil.
Ez jó hír.
Nekem kissé ingatag az alapjárat.
Nem tudom mitől lehet. Normális e.
Remélem a 3/4-es kis dob hibája.
Szinte mint ha nem is lenne rajta kipufogó....
Jòval nyomatèkosabb lesz alul...nemsokàra viszem műszakira ès van hozzà egy 929es gyàri dobom ès felraktam....első kör utàn volt huu bammeg ez kib......ul megy èrzès:)
Annyiban tudok segíteni, hogy 3 épnek tűnő gép van fent a hahu-n a sok kotla mellett.
A Nyíregyházi piros-fekete jobb oldalidom rosszul visszamatricázott és van némi kijelzőhibája, 920....biztos alkuképes.
A Debreceni fekete-piroson vannak csúszásnyomok, kereskedő, 950-es árból enged.
Van egy Pásztón 1050-ért, egy usa modell.....némi kar elhajlás, kormányvég hiányt látok a képen, de a tulajnál nem érdeklődtem.
Keresnék a motoromhoz felső villahídat amivel egyenes kormányosra tudnám átalakítani (LSL. ABM, akár gyári átalakított is jó lehet).. A motor 1997-es SC33-as CBR 900RR. Esetleg ha valakinek van elfekvőben ilyesmi szóljon. Köszönöm!
Tudatlan vagyok ebben de CBR 900 SC28 nál mindenkinek előtte van a HM is? Nekem 2 CBR nél is gond volt ez az okmányirodába és engedélyeztetniük kellett,hogy be tudják írni a gépbe HM-el.Ma műszakin megint nem tudta a gépbe beírni HM el csak nélküle.Vártam 1 órát arra,hogy a központ úgy írja be.Tehát a kérdés más is szenved ezzel?