Na ez az szerintem benézte,mert a takaro lemez is rajta volt.Na meg legutobb mikor voltam megkertem nezze meg a gyertyakat es a kerekcsapagyat is...azt momdta rendbe mimdketto nem kell cserelni oket.most mondhatta vopna,hogy na cseresek a dolgok.Na mimdegy nem tesztelgetem,bár bennem van a kisördög.
Egyébként nem biztos, hogy átvert volna mert azt remélem Ő is megállapíthatta volna, hogy: " nincs ezzel semmi baj"! Most lepróbálhatnád, csak felesleges időtöltés!
Na sikerült megnéznem az exup szelepet...rátettem a gyujtást ,de nem mozdult mint ahogy néhány videoban láttam,hogy gyujtáskor is teker egyet.Viszont járó motornál csinálja a dolgát,már csak az a kérdés megfelelően e.Mindjárt rakok fel róla videót.
Csináltam pár képet gyors,hatha megtudod mondani milyen állasban van.Hetfőn beviszem a szerelohoz, ha nem boldogul vele,és alkatrész kell igényt tartanék a cuccaidra ha mondasz rájuk egy árat.
Az se mindegy hogyan áll most. Alap esetben alapjáraton középen áll, 3-8000ig 90fokkal óramutatójárásával megegyezően tekeri el, 8000 felett meg ellenkező irányba 90fokkal a középálláshoz képest, tehát 180fokot teker rajta 8000-nél. http://youtu.be/o1dJ2TOamTc
Ha középen áll, akkor jó fos lehet felül a motor, a másik két állásban jó felül, nyilván a legjobb az oda tartozó állásban, de ha pl 3-8000 fordulatos állásban van, akkor jó középen, felül picit rosszabb csak, 8000 feletti állásban viszont qrva szar alul/középen ahhoz képest, amilyen lehetne, de ezt nem veszi észre az ember pl, ha mindig is így használta, ahogy a többi esetet sem sztem
Én azért iktattam ki, mert ugyan működött, de valamiért kb csak 83-84 fokot tekert a motor rajta, nem 90-et, pedig maga a szelep nem szorult, a szervómotort kicseréltem másikra és azzal is ugyan ezt csinálta. Megmértem még úgy is, hogy mennyit mozdít a kábelen, amikor lekötöttem a kábeleket a szelepről és megmértem mennyit kellene mozdítania ahhoz, hogy 90 fokot tekerjen és bizony kevesebbet húzott a kábelen 1-1,5 mm-el. Nemtom miért, mintha az ECU szarul vezérelte volna, úgyhogy ment a levesbe, mert ha nem tekeri el végállásba akkor elég csúnya falat képez a szelep belógó része a kipufogóban. Szóval nálam sztem valamilyen vezérlési gond lehetett, nem szeleppel és nem is a motorjával volt gond, amik amúgy megvannak, ha esetleg kellene valami.
hát én idáig csak használt gumit raktam fel.hogy ki és miért cseréli le?az osztrák ide jön pályázni,pontosabban megtanulni motorozni,bohockodik 10kört ledobatja és vadiúj gumival megy haza,saját tapasztalat!az sem jobb ha az ember vesz 50-100ezerért gumit majd 500km után defektet kap,aztán mi van?kuka a gumi.
Szia.Nem mozgatja egyaltalan...hibakod az nincs.Voltam vele a szerelonel megbeszeltuk,hogy lesz szabadidőm es beviszem hozzá megcsinalja.Pedig nem erzem ,hogy bármi hatranya lenne,gondolom azert mert igy vettem.
Nem mozgatja a bóvdeneket egyáltalán? Nincs hibakód? Mert akkor kellene lennie sztem. Ha benne van az exup szelep de nem mozog az akkor úgy qrva szar. Vagy megkeresed a hibát és orvoslod, vagy ki kell iktatni a fenébe és kell csináltatni egy közdarabot. Mondjuk akkor meg nem árt hozzáprogizni a motort, hogy jó is legyen.
Ma kivancsiságbol megnéztem a gépen az exup szelepet működik e ,persze nem csinál semmit.Azt szeretném kérdezni van értelme megcsinálni vagy kicserélni?
Ezt az állapotot nem régen volt szerencsém látni a magam motorján! :)
Töltsd le a repair manualt a CBR900RR hez és azon le van ez rajzolva!
A tankoz megy: egy vékony vákuum cső a z egyik szívó toroktól, egy vastag cső a karbi sortól és egy túlfolyó cső ami alulra vezeti ki a benyát a földre.
A karbitól is vezet el egy túlfolyó cső de az nekem nem megy a földig, és persze oda megy a tankból a benzin cső. A légszűrő házhoz is megy egy kartergáz cső a blokkból.
Nagyjából ennyi...
http://youtu.be/o1dJ2TOamTc
Ha középen áll, akkor jó fos lehet felül a motor, a másik két állásban jó felül, nyilván a legjobb az oda tartozó állásban, de ha pl 3-8000 fordulatos állásban van, akkor jó középen, felül picit rosszabb csak, 8000 feletti állásban viszont qrva szar alul/középen ahhoz képest, amilyen lehetne, de ezt nem veszi észre az ember pl, ha mindig is így használta, ahogy a többi esetet sem sztem
Én azért iktattam ki, mert ugyan működött, de valamiért kb csak 83-84 fokot tekert a motor rajta, nem 90-et, pedig maga a szelep nem szorult, a szervómotort kicseréltem másikra és azzal is ugyan ezt csinálta. Megmértem még úgy is, hogy mennyit mozdít a kábelen, amikor lekötöttem a kábeleket a szelepről és megmértem mennyit kellene mozdítania ahhoz, hogy 90 fokot tekerjen és bizony kevesebbet húzott a kábelen 1-1,5 mm-el. Nemtom miért, mintha az ECU szarul vezérelte volna, úgyhogy ment a levesbe, mert ha nem tekeri el végállásba akkor elég csúnya falat képez a szelep belógó része a kipufogóban. Szóval nálam sztem valamilyen vezérlési gond lehetett, nem szeleppel és nem is a motorjával volt gond, amik amúgy megvannak, ha esetleg kellene valami.
itt a service manual!
Az akkunak is van egy túlfolyó csöve ha jól emlékszem!
Töltsd le a repair manualt a CBR900RR hez és azon le van ez rajzolva!
A tankoz megy: egy vékony vákuum cső a z egyik szívó toroktól, egy vastag cső a karbi sortól és egy túlfolyó cső ami alulra vezeti ki a benyát a földre.
A karbitól is vezet el egy túlfolyó cső de az nekem nem megy a földig, és persze oda megy a tankból a benzin cső. A légszűrő házhoz is megy egy kartergáz cső a blokkból.
Nagyjából ennyi...