Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a 900-929-stb CBR-eknek ha jól tudom akkor van egy olyan fajta kormánycsutkája, ami a felső villahíd alatt van rögzítve, viszont a híd mellett kiemel a híd fölé egy picivel... (mellékeltem egy képet...)
Nos az lenne a kérdésem, hogy ebből létezik e olyan ami 43mm-es villaszárra csatlakozik, vagy hogy esetleg mekkora ezeknek a befogóknak a méretük.
Konkrétan egy másik motortípusra szeretnék találni ilyen vagy hasonló csutkát, FZR 1000 EXUP 89". Az EXUP-nak is a felső híd alatt csatlakozik a csutka a villához, de az egyenes, tehát nagyon ráfekvős. Amivel csak az a bajom hogy hosszútávon kényelmetlen, viszont egyenes "cross" kormányt nem szeretnék mert bután néz ki és az se kényelmes.
Esetleg valakinek valami ötlet?
Szezonvégi ruházati és bukósisak akció a fehérvári Kawasakiban
10-60% közötti leárazás sisakokra, ruházatra, dec. 31-ig, vagy amíg a készlet tart!
/AGV, SHOX, GIVI, Berik, Spyke, stb/
Nem az a lényeg h tetszik, vagy jól mutat e mert de jó széles, hanem hogy kanyarodni nem fogsz tudni vele, mert vagy lapra vág a kanyarba vagy be nem fogod dönteni úgy ahogy te szeretnéd!
ÜdV!
Az lenne a kérdésem, hogy jelenleg 180/55 R17 es gumim van (kopott) a 900 RR-emen, de sikerült szerezni egy vaci új 195/55 ös pirelli gumát. Az érdekelne hogy fel megy e, valamint hogy nem fogja e nagyon orra billenteni a mocitM?
Köszi előre is válaszokat!
Ha kivonatod a forgalomból - ideiglenesen - arról a biztosító - kgfb - értesül valamilyen -lusta vagyok utánanézni, hogy milyen - nyilvántartásból. Vagyis megszünteti a biztosításod, az előre kifizetett biztosítási díjat majd utalja, és így, ha jön valaki, - potenciális vevő - hogy megy próbakörre. Nincs a motornak kötelezője, belegondolni is rossz, ha történik valami gixer. ( Utalva a nevedre )
Amúgy, ha ki van vonatva mondjuk 3 hónapra, előtte is vissza lehet helyeztetni, némi kp ellenében az ocsmányirodában. De akkor a biztosítót is intézni kell.
Üdv!
Kérdésem a következő lenne: Ha ideiglenesen kivonnom a motoromat a forgalomból, de közben árulom is a motort, s ezidő alatt valaki megvenné, milyen problémák merülhetnek fel az eladással kapcsolatban?
Előre is köszönöm a válaszokat
Valamit elfeleljtettem, bar mar osszeraktad de legkozelebb majd figyelj erre is: a fem lamellak belso reszet ahogy kivagjak pressel az egyik oldala eles mig a masik oldala ahogy a presgep nyomja le ott kisse lekerekitett. En mindig ugy rakom ossze hogy meglazulaskor a lekerekitett resz nezzen kifele azaz sokkal konnyebben lazulnak fel a lamellak sokkal konyebben csuszik a fem lamella a belso agyon. Pici dolog es semmilyen konyv sem utal erre.
Basszus gondolod hogy az en angolom tokeletes? A fiammal nem vagyok hajlando angolul beszelni nehogy atvegye azt a szar akcentusomat.
Na de orulok hogy fasza lett a gep.
RC51 Are you leaving in Florida? You are a big man.Test my english knowledge,if possible.So, when i start the engine the clutch is not working again.Same problem.Engine stalls.After restart and waiting about 20sec. while i pulling the clutch few times.Put the first gear and ok. The engine is still runing.I think the oil is goes everything and hopeful solve the problem.Therefor thank you for all your help.
Homokfúvóval lemattitottam a felületet.Nagyfrekvenciás mosóval a kis lukakból kitakarítottam a beleragadt gondolom ferodolt.A külső és belső kosár felületeit tűreszelővel megigazítottam (csak szemre látszott egy pici beverődés).De holnap rakom össze. Üdv.
70/6321-829