Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol vagy helyileg?
Szívesen segítenék,hátha előrébb lennél
Köszönöm!Nagyon szeretem ,ettől függetlenül nem a motor hibája.Köszi a bíztatást rámfér kicsit elkenődtem a napokban remélem én is hogy megoldódik.
Rendes vagy vele. Sajnálom h az álommegvalósításod rögösen indul. De a sok rossz dolog ellenére remélem nem megy el a kedved a típustól mert tényleg lehet miért szerelmesnek lenni a cbr-be.
Ha nem haragszol nem teszem közzé mert nem akarom hogy ebből gond legyen.Egyszerűen nem megyek oda többet és megpróbálok az internetről szerezni infókat hát ha többre megyek
Tökéletesen igazad van!Valóban ez az első motorom.Cbr ből.Én is úgy hallottam hogy megölhetetlen a moci és a szerelők annyira meg tudnak mondani sok sok dolgot a végén még el is lehet hinni..Főleg hogy ha laikus vagyok.Én azért vettem mert 20 éve ez az álmom és meggyőző volt a szerelő is mivel senkit nem ismertem előtte láttam hogy hemzsegnek nála a Hondák,Kawák meg minden gondoltam ért hozzá.Érdekes,hogy ahova most vittem ő itt Istennek számít már máshogy nem tudok fogalmazni 1000 helyről ajánlották.A turpisság hogy Ő sem mért kompressziot mielőtt szétszedte..ezt pedig kértem is de mind1.
Tedd közzé annak az álnok undorító csalónak az adatait aki 240e forintért többek között úgy állított neked szelephézagot h az nemsokkal utána beégett. Hagyott abban a hitben h minden oké a motorral és elfogadott ennyi pénzt egy totálkáros blokk kozmetikázására ami tökéletesen felesleges volt. Tényleg részvétem, teljesen felháborodtam én is az ilyen történeteken... Ki volt a szerelő?
Naná, hogy érdekel minket. Hajrá sufnitunning!
Nem hiszem hogy egyik pillanatról a másikra így szétesik egy cbr. Én szerintem valahol nagyoncsúnyán becsaptak. Olyan nincs hogy kotyog a dugó meg beégedt a szelep de szerinted megy mint az őrült és még csak nem is füstöl. Vagy nem volt még viszonyításod és ez az első motorod és ettől ájultál el, vagy valahol kilopták a motorodból a motort. A.cbr pont az a motor ami 100e felett is gép marad mert megölhetetlen. Javaslom ne költs százezreket olyan szerelőnél akit nem ismersz és maszek. Akkor már olyan hely érdemes ahol garanciára dolgoznak. Olyan nincs h elengednek szinkronnal meg csipcsup javítással de totálkár a hengered és nem szólnak róla mert nem mérték meg. Azzal ott akkor pont nem csináltak semmit csak megloptak... Remélem nyárra megoldódik neked....
Sziasztok köszi a tanácsokat,meg mindent.Elhoztam a blokkot eléggé furcsán van kopva a dugattyú.oldal irányban 4 tized hossz irányban szinte minimális.Az összes ilyen.Szelepek beégve lekormoródva és az egyiken át lehetett látni mert benne ült egy koksz darab is és nem zárt.ez pont a 3. hengernél volt kézzel lenyomtam és színte ki tudtam fújni belöle.de elég megviselt a szett ..többem azt mondják hogy ezt még szét kellene kapni és rámérni a hengerekre hogy jó e a tűrés-belül van e a határon.akkor talán érdemes egy újabb dugó-gyűrű cserével megcsinálni.....minden esetre az látszik szegényen,hogy megkapta a magáét anno...
Azon azért érdemes elgondolkodni, hogy ha a"szögelt" trafós henger nem ment, akkor ott a benzin sem égett el, csak ment bele a gyertyába. (hidegen még több a szívató miatt) ...sorry, ha hülyeség! Pár cimborámat már viccelt meg a trafó.
jöhet! ...engem érdekel!
Töltök fel egy pár részes sorozatot a 900RR-em javításáról.
Csapágysor csere(hajtókar,ill.főtengely)
HátHa érdekel valakit
Sajnos annyira nem értek a motorokhoz,hogy így meg tudjam mondani hogy ettől lehet e vagy hogy mi a baja,csak próbáltam ötleteket adni,hogy ingyen,mielőtt blokkot cserélsz mit lehetne még megnézni!Nekem sima benzinnel lett átmosva a karbi!Áztatás,kifújatás többször is!Nem ártana egy kompresszió mérés,abból egy szerelő már tudja hogy hol lehet a baj!Nem pedig azonnal mindent cserélni... Azt megnézted már hogy melyik hengerek nem mennek?Ha pont a szögelt trafónál lévő pár,azt is meg lehetne nézni!Mondom,ezek csak ötletek,az hogy miért kapja fel a dugattyú az olajat és köpi be a gyertyát,majd megírják itt akik sokkal jobban értenek hozzá mint én!
Sziasztok,
CBR954RR-hez milyen aksit ajánlatok és lehetne olyat csinálni rajta, hogy hamarabb kapcsoljon be a hűtő ventillátor mint 100fok?
Hy!
15.000ft-ért odaadom őket,de inkább telón keress,mert keveset netezek:30 259-05-47
900rr alkatrészek eladók mindegyik évjárathoz(92-04),dupla körlámpás is,illetve komplett motorok is bontódnak.
érdeklődni csak telefonon:70 3179083
Érden lakom amúgy
Köszönöm a tippet!Milyen oldószert használtál a karbinál?Sima benzint?Nekem átdörzsárazták a fuvokákat de nem tudom kifujatták e a karbiházat rendesen..Lehet az a baj?Mondjuk attól nem olajos a dugattyú teteje meg a gyertya..váá ...sajnálom a blokkot....A trafóra nagyon sokáig gyanakodtam hogy nem gyújt be hidegen vagy ilyesmi meg a kábelköteg computer felöli stekkernél volt egy hekkelés és pont a trafó vezetékeibe toldottak bele..elég kókányul..
Lehet szétszedetem még egyszer a karbit és átnézetem hát ha bejön amit mondtál!Köszönöm a tippet még 1 szer!
UUhh nagyon sajnálom!De bosszantoo..Pedig mennyi meló lehetett benne az anyagiakon kívül...A streetfighterekre emlékszem amikor még ezek a mocik újak voltak és már átalakították,,, Erdős Csaba....Jól szóltak nagyon
Húúú de rossz hangja lehet így...nem irigyellek! Azért leírom tavaly hogy jártam,hátha segít!
Motor elkezdett három hengerezni és alig akart beindulni az egyik henger vagy éppen be sem indult!Kis állás után hidegen volt hogy csak 2 henger ment,de a 4-ből az egyik csak néha néha durrant be nagyobb fordulaton!Gyertya tisztítás,kiégetés nem oldotta meg.Hozzáteszem,új gyertyák voltak!Karbi ki lett tisztítva,kompresszió minden hengernél tökéletes adatokat mutatott!Trafó ikerbe van kötve,így azt is kizártuk!Ezt te is meg tudod nézni,1-4,2-3 van összekötve tudtommal!A leömlőknél meg érzed a különbséget!Mivel nagyobb fordulaton nem köpte be a gyertyát vagy berobbant a 4.henger is (és oktánszám növelő adalékokkal volt tömve a benzin előző gazdája által) így a gumi tűszelepek jöttek,hogy talán megmarta az adalék!Kicseréltük...feleslegesen...Már majdnem elkezdtem nézegetni a bontott karburátorokat,amikor is utoljára még át lett mosva,fujatva kétszer is a karburátor alaposan!Ne tudd meg mi jött ki belőle...Utána tökéletesen működött minden! Ha azt számolom,a gyári tűszelepek árát (24e Ft) buktam csak el!
Két szerelőt tudok ajánlani nyugodt szívvel,csak nem tudom merre laksz!
Szia !

Az kellet volna elsőnek, hogy megmérjék!

Sajnos ebben az állapotban nemfogod látni, mert azóta mégegyszer összetörtem! 100 nál elémfordult egy szőke ! Most streetfighter építésbe fogtam, ez is szép lessz !
Jahh és melegen nem köpte be soha!
Szia!Nagyon szépen felújítottad a mocidat le a kalappal!Most az enyém váz és két kerékből áll egyenlőre.Sc 33 at hoznak bele sc 28 at nem találtam.Nem mértünk egyböl szét lett szedve-pedig mondtam a szerelönek hogy mérjen de levette a fejet és egyböl látszott a probléma.Az az érdekes,hogy nagyon ment elötte tényleg bivaly erős ezért furi de ha nem látom nem hiszem el...Karbi miszlikekre lett szedve előtte is meg most is hogy mi lehet de semmi az is jo.Trafóra is gyanakodtam mivel a szelepek és vezérlés is új.Csak azt nem értem hogy a második komoly szerelő sem mér kompressziót.Na mindegy.Remélem egyszer összefutunk megnézném a CBR ed nagyon tetszik!
Sziasztok!
Az idei szezont már nem szeretném olyan kényelmetlenül átmotorozni, mint a tavalyit. :) 99-es CBR900RR-em van, és gondolkodom egy kormány átalakításon. Van valakinek ebben tapasztalata? Mennyibe kerül, hol lehet megcsináltatni? Mennyire jött be?
Köszi
Nekem 55 van az órába, de már nagyon csörgött a vezérműlánc, meg a karbin is látszik hogy kopottak. Szerelőm szerint 80-100e km van benne, de pöcc-röff, nemeszi az olajat, nemfüstöl !