G650 Szerintem a kisebb felirat az jó a nagy viszont nagyon nem.
Az irídiumos gyertyáról annyit hallottam, hogy az csak folyamatosan magas fordulaton mondjuk pályán van előnye de ahogy írták már előttem utcán nem észrevehető. Üdv.
addig kiderítem, milyen a főfékmunkahengerem.... de még találnom kell olyan helyet, ahol be is lehet szerezni a felújító készletet...
Köszönöm a válaszokat és a segítséget!
ami fent van a kormánynál?
Viszont nekem nem gyári első futómű van, hanem egy fordított villa (R1-é)... de gondolom ahhoz is lehet kapni felújító készletet...
A fofekhengerben ki kell csereelned a karmantyukat. Neked a tanyer alakuval van a gondod ami a dugo elejen van a ruggo mogott. A henger belso falat is at kell vizsgalnod. A felujito keszletben minden van.
Akkor most egyenlőre nem veszek,majd ha ezek teljesen feladták a harcot,beruházok egyre!
Én is a szomszéd autó klubostól szoktam elkérni egy 16-os hosszú gumi betétes fejet,egy kb 30 fokban hajló csuklós karral!Arra még rászelem az én csuklós krovámat és mind a négyet viszonylag könnyen ki lehet szedni!Persze amikor kellene nem látom napokig a srácot! Most az új indexeimet várom,a sötétített plexivel,de nagyon nem akarnak megérkezni!
Tényleg,a műszakin plexit,indexet nézik hogy gyári?Nem hiszem hogy "E" betűs lesz az új,amit rendeltem!Kipufogóból természetesen megvan a gyári,azt gyorsan átszerelem!
Ha már így belejöttem,ez a matrica öcsém szerint bután néz ki,ne vegyek,nekem viszont tetszik...Szerintetek?
Én az RR gyári szerszámkészletében lévő gyertyakulcsot használom
1995-ös a gép és minden gyári szerszáma megvan,tokkal-vonóval
Ha itt vettem volna valami Ungarische betyártól akkor biztos az is hiányozna
A gyertyakulcsot érdemes inkább egy jobb csőkulcskészletből összehozni. Nekünk elég hosszú nyakú és olyan helyen csuklós kulcs kell ami ritka és drága. Én a dugókulcskészletemhez vettem egy olyan gyertyakulcs bitet külön ami a gyertyához passzol kb (2e Ft) és a többi a csuklóval és a hosszabbítóval már megy magától. Hosszú távra ez jobb mint egy szem gyertyakulcs.
Gyertya: iridiumos gyertya előnye az élettartama és a szikraképzése, mert hogy egyenletesebb mint a hagyományosé. Én nem hiszem, hogy az utcán kijönne két motor között a különbség mert olyan elhanyagolható. Arra figyelj, hogy honnan vásárolsz mert sok a hamisított gyertya.
Az eredeti biztos ,hogy mind hosszban mind minden egyéb paraméterében 100% hogy jó,az utángyártott is biztos jó,csak lehet ha van egy-két mm-er eltérés akkor nem fog olyan szépen állni,de biztos,hogy jó azis
Meg az ár se egy elhanyagolandó tényező
Nekem nem iridiumos hanem a sima gyári NGK van,és tök jó vele,nem azt mondom,hogy nem jó az iridiumos ,ha van rá feles pénzed akkor vedd meg bátra ,valmi kis előnye bíztos van
Legalábbis nekem anno az XR600-ban jó volt
Sajnos nekem már nincs meg,pedig nagybátyám Pesten,majd én és öcsém is ezen tanult meg motorozni!Aztán valahol elkeveredett!
Még egy hét van az én szezonkezdésemig de jelenleg a gyertyákkal bajlódom (főleg normális gyertyakulcs hiányában)!Sokat állt a télen és indításkor beköpethettem!Ha már kiszedem újra,érdemes lecserélni iridiumosra vagy felesleges?
Nagyon szívesen, örülök h segíthettem! :-)
Az Én Верховина-m egy az egybe olyan mint a képeid között. A garázs eldugott sarkában számolja az éveket, de tolásra bármikor beröffenne :-) csakúgy mint a 61ben gyártott pedálos Rigám. Amíg lélegzem ezek a motorok meglesznek nekem :-)
Érden lakik,pár hsz-al ezelőtt írta nekem!Én sajnos arra nem ismerek szerelőt,de majd talán Te!
Fazer999!Neked pedig itt is köszönöm a tavalyi feszszabályzós segítségeidet!A nyáron nem volt időm írni,ha volt szabad időm,a kilométereket tettem a motorba!
http://suchen.mobile.de/motorr...