Nekem 63000 volt a motorba ,de megismétlem,hogy hangja se volt még a csapágyaknak! ! ! !
A csapágysort én a Hondánál vettem és szerintem csak ott tudod megvenni 55-56ezer volt komplett csapágysor!
Az szerintem hülyeség hogy a hátárafordítod mint a bringát!
Ahogy néztem kettétudod úgy is venni hogy bennehagyod a blokkot,csak hátul az alsó motortartót kell kivenni,mert az a blokk alját fogj,de szerintem szar lesz úgy szerelni aknáról,mert ha a blokkfelet leveszed akkor a főtengelyt nem fogja semmi tartani csak a hajtókarok!Szerintem inkább vedd ki a blokkot.
Azt tudom és köszi, de ki kell szedni és csak úgy lehet ketté venni a blokkot ? Vagy nem is próbáltad ?
Pl akna felett állva lebontani az alját? Vagy mint egy biciklit hátára fordítani ? Vagy ez teljesen halott ötlet ?
Ha nem akkor nem csak kérdezem Te láttad hogyan lehet esetleg meg könnyíteni ezt a munkát
A motorodban mennyi km is volt ? a csapágy szettet honnan rendelted?
Ja és jó a videód jó ez az ízes magyar beszéd
Káosz. A váltóban a fogaskereket. (2. Fokozatot és a léptető villákat) hogy lehet a legegyszerübben kicserélni?. Ki kell venni a blokkot? Alulròl (ha benn van a vázba) lehet szerelni?
Biztosan az elfogultság is,de gyönyörű ez a motor
Egyszer szívesen meghallgattam volna azt a Yoshimurát élőben
Kormánygátlót csak ezekkel az átalakításokkal lehet rá felszerelni? Hmmm...lenne még sok kérdésem!
Sajnálom hogy el kell adnod,biztosan nagyon szeretted és látszik is a motoron,hogy volt gazdája!
Érdeklődnék hogy milyen motorolajat ajánlanátok!?Én ezek közül választanék: (CBR900 SC33 97')
Castrol Power 1 Racing (GPS) 10W-40 vagy
Repsol Moto Racing 4T 10W-40?
Az enyém át van alakítva ...
de ezen nincs fejidom.... azt nem tudom ,hogy azt vágni kell-e...
de a gyári fékcsövek biztos , hogy rövidek lesznek , meg valószínűleg a kuplung bowden is ...
A csapágysort én a Hondánál vettem és szerintem csak ott tudod megvenni 55-56ezer volt komplett csapágysor!
Az szerintem hülyeség hogy a hátárafordítod mint a bringát!
Ahogy néztem kettétudod úgy is venni hogy bennehagyod a blokkot,csak hátul az alsó motortartót kell kivenni,mert az a blokk alját fogj,de szerintem szar lesz úgy szerelni aknáról,mert ha a blokkfelet leveszed akkor a főtengelyt nem fogja semmi tartani csak a hajtókarok!Szerintem inkább vedd ki a blokkot.