Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 63000 volt a motorba ,de megismétlem,hogy hangja se volt még a csapágyaknak! ! ! !
A csapágysort én a Hondánál vettem és szerintem csak ott tudod megvenni 55-56ezer volt komplett csapágysor!
Az szerintem hülyeség hogy a hátárafordítod mint a bringát!
Ahogy néztem kettétudod úgy is venni hogy bennehagyod a blokkot,csak hátul az alsó motortartót kell kivenni,mert az a blokk alját fogj,de szerintem szar lesz úgy szerelni aknáról,mert ha a blokkfelet leveszed akkor a főtengelyt nem fogja semmi tartani csak a hajtókarok!Szerintem inkább vedd ki a blokkot.
Azt tudom és köszi, de ki kell szedni és csak úgy lehet ketté venni a blokkot ? Vagy nem is próbáltad ?
Pl akna felett állva lebontani az alját? Vagy mint egy biciklit hátára fordítani ? Vagy ez teljesen halott ötlet ?
Ha nem akkor nem csak kérdezem Te láttad hogyan lehet esetleg meg könnyíteni ezt a munkát
A motorodban mennyi km is volt ? a csapágy szettet honnan rendelted?
Ja és jó a videód jó ez az ízes magyar beszéd
A blokkot ketté kell venni ,a videóim között van olyan ahol látszik az RR váltó.
Káosz. A váltóban a fogaskereket. (2. Fokozatot és a léptető villákat) hogy lehet a legegyszerübben kicserélni?. Ki kell venni a blokkot? Alulròl (ha benn van a vázba) lehet szerelni?
Jó választás!
Az RR-em rehabilitációja tovább folytatódik
Új epizód a videók között,
Hátha segítségére vagyok valakinek
Ja és aki eddig is nyomatta a nagyT-t annak
Valószínűleg nekem is a Castrol marad,mivel Öcsém Gixxerében is cserélni kell az olajat és 2db literes flakon árát így megspóroljuk!
Biztosan az elfogultság is,de gyönyörű ez a motor
Egyszer szívesen meghallgattam volna azt a Yoshimurát élőben
Kormánygátlót csak ezekkel az átalakításokkal lehet rá felszerelni? Hmmm...lenne még sok kérdésem!
Sajnálom hogy el kell adnod,biztosan nagyon szeretted és látszik is a motoron,hogy volt gazdája!
Semmi különös,csak nem használom már a gépet,a másikkal járunk.
Sziasztok!Átnyergeltem,szóval ismét 900(929)RR tulaj vagyok!A motorról:Olaszból jött,mindene gyári,törésmentes.Remélem beválik!Üdv
Mi történt?
Nekemmost power1 racing 10w-50 van.de a-Motul 5100 10w-40 is jó volt.
Érdeklődnék hogy milyen motorolajat ajánlanátok!?Én ezek közül választanék: (CBR900 SC33 97')
Castrol Power 1 Racing (GPS) 10W-40 vagy
Repsol Moto Racing 4T 10W-40?
http://wap.ebay.de/Pages/ViewI...

Próbálj meg így rákeresni
Zylinderkopf Honda CBR 900 RR SC28 92-95
Sok sikert!
gyertyamenet szakadás,szelep beégés.
Mire az,a te hengerfejeddel mi történt
Hengerfej
Helló mindenki!Nem tudtok sc28 jó állapotú hengerjejet eladót?
Köszi Káosz, ez jó hír!
A 98- as és a 99-esRR ugyanaz,tehát jó a tiedre is
Ez eddig egy fighter motor volt ...
majd csak most fog kiderülni , hogy kényelmesebb -e...
Segített a kényelmi szinten? nekem majd leszakad a csuklóm, meg a hátam, ha lassabban kell menni.
Az enyém át van alakítva ...
de ezen nincs fejidom.... azt nem tudom ,hogy azt vágni kell-e...
de a gyári fékcsövek biztos , hogy rövidek lesznek , meg valószínűleg a kuplung bowden is ...