Amikor meleg a motor, akkor nem köpi be a gyertyát ? Szerintem is kompresszió baja lehet, azt mértetek már ? Esetleg egy gyűrűsort cserélni, vagy metabond-ot önteni az olajba. Ha más nem, olaszból hozni egy donort, áttenni a blokkot, és marad egy csomó alkatrészed.
Ahol most van szervízben,azt mondta a srác:felkapja az olajat a henger mellett és beköpi a gyertyát.Mondjuk tiszta vastag korom a dugo meg olajos a teteje.szelepek is detto.Azt mondta drágább felujítani mint egy uj blokk komplett kevés kilivel..
Nem hiszem, hogy ez mechanikai probléma. Ez sokkal inkább gyújtás vagy tüzelőanyag ellátás probléma. A csattogás és zörgés inkább a a 2-3 hengerrel járó rángatás miatt van. Legtöbbször ez a kuplungnak és kisebb mértékben a vezérlésnek a zaja. Ha behúzod a tengelykapcsolót szerintem sokkal csöndesebb lesz ez a zaj.
Az király.Hát nézelődtem a neten és nem nagyon láttam ilyen problémával itthon küszködőt.Azt meg tudod nekem mondani,hogy tuti ez lehetett a rossz benne?Mennyit mozoghat a dugó oldal irányba? kb 1.5 mm ert mozog.Annyira sajnálnám kidobni a blokkot.Tök jól húzott nem éreztem hogy ott belül gond lenne abszolut... :(
Nekem 63000 van a 95 ös sc28 ba,most cseréltem csapágysort a főtengelynél,meg vezláncot,és most a belsejét elnézve bőven 100ezer felett fog menni.
Én nem mértem kompressziót de még sosem volt olyan hogy ne 4hengerel indult volna be.pedig -7fokban is próbáltam.
Szerintem a tied bőven többet futott,ha ilyen tünete vannak,sajnos
Sziasztok!Sc28 as CBR em van.Az létezik szerintetek,hogy 66000 km ernél blokk csere?A dugattyú oldal irányban elég sokat mozog.Sajnos szét kellett szedni ezért tudom :( Úgy kezdődött,hogy amikor megvettem másnap 3 hengerezni kezdett hidegen.Persze gyertya ki vissza és jo lett.Egy darabig..Aztán nyáron csinálta vagy 3 szor de csak hidegen és órákat szívtam vele de jo lett.Elvittem egy szerelőhöz akit a google először adott ki pest megyében ...Jónak tűnt..Szelepállítás,karbiszinkron,gyertyacsere,vezérlés csere akksi,stb 240000 Ft..jo volt..egy darabig...most az van hogy beleszakadt a gyertyamenet annyit volt ki be rakva a gyertya és le kellett szedni a hengerfejet.Ott kiderült az amit az elején írtam dugó felkapja az olajat és beköpi a gyertyát.Kérdésem az hogy van e valakinek valami hasonló tapasztalata ezzel a motorral...?!Most blokkot cserélek sc33 ra .....
Tavaly vett tőlem Hatvanban egy srác egy b.star cordura nadrágot és a bélést nem találtam meg ,de most meg lett ,de az elérhetősége már nincs meg!
Azt hiszem miskolci ,de pest környékére jár a barátnőjéhez,egy fekete cbr 600 al amivel tavaly volt egy balesete és azóta a nagyja a gépnek matt feketével van lefújva.A srác max 30 éves.Ha valaki magára ismer vagy a haverjára az szóljon már legyen szives!
tesorotejon@gmail.com
Köszi!
Lehet, hogy ez a különbség közte meg közted, nem..?
Ő kiszúrta.De szerintem lépjünk túl ezen - szerintem is kamu ahogy láttam a még nem törölt kommenteket, és amit az én kommentemre reagált, az sem volt százas. Én sem értem, miért tette fel. Lehet, hogy valakinek menőzni akart, ki tudja, de hogy kurvára nem az ő motorja, az is biztos.
Ja,a provokáció nem egyenlő az értelmetlen kötözködéssel, személyeskedéssel, parasztkodással. Egy normál vitában is egyfajta eszköz a provokáció, a másik fél érvei egymás ellen fordításában, saját magával ellentmondásba keverésében. Csak a köztudatban terjedt el rossz értelemben. (=parasztkodás, személyeskedés...)
Na, ezt jól megbeszéltük
Provokáld óvatosan az embert, és olvasd el, milyen válaszokat ad...
Az én kérdéseimet és hozzászólásaimat is törölte. Valaki rápirított, hogy pár napja még magyarországon hirdette ismerőse vagy valaki a motort, na annak a gondolatváltásnak jó része is hiányzik....
Mert kitörölte a hozzászólásokat. Volt egy gyakorlatilag párbeszédnek tekinthető válaszolgatós hozzászólás váltás, amiből kiderült, hogy ki tudja milyen okból van az olvasható körítéssel és írásmóddal feltéve az anyag. Plusz az ember egy másik beregisztrált névvel próbálta alátámasztani a saját állításait a maga egyszerű módján.... kicsit mókás volt, vagy inkább szánni való és értelmetlen. Sajnos lekerültek a több felhasználótól is érkező, "tetten érő" kommentek, nem tudom pontosan felidézni.
Lehet hogy nem rám gondolt,de ha mégis,akkor én ezért nem vettem észre!A szerelője vagy gazdája pedig....hát essen el benne!Remélem azért nem bántottam meg a hozzászólásommal,mert nem volt célom!Ha mégis,akkor bocsánatot kérek...
Amikor meleg a motor, akkor nem köpi be a gyertyát ? Szerintem is kompresszió baja lehet, azt mértetek már ? Esetleg egy gyűrűsort cserélni, vagy metabond-ot önteni az olajba. Ha más nem, olaszból hozni egy donort, áttenni a blokkot, és marad egy csomó alkatrészed.