Át kellene gondolnod,hogy esetleg eddig nem kellett hozzá nyúlni azért nem vettem észre! Nem kell csodálkozni,a te 919-esed képe alá is azt írtad hogy "Soha nem kellett szerelni"
Köszönöm Káosz XR6,már folyamatban van a beszerzése a németektől,csak válaszra várok a pontos típus miatt!Elvileg az SC28 is jó hozzá
4liter van benne mi dig pont ezert....es 400 500 metereket viszem kereken....videoim kozott talalsz egy videot...pont annak a keszitesekor kezdett ciipwl i
Oké, oké - csak nagyzoltam kicsit. Amúgy tényleg sokat foglalkoztam hivatásos hazudozókkal - de ez már múltidő. Sok itt a sportmotoron is a hazudozó, némelyik teljesen értelmetlen hazudás, nem is értem igazán sokszor, miért...?
Miért nem olyan videót teszel fel ahol valaki befogja a kipufogó végét? Az sokat elnyom! Tisztábban lehetne hallani a csörgést!
Egyébként szerintem lánc vagy szelepek.
Bár a sok egykerekezés nem tesz neki jót! Ahhoz meg kellene növelni az olajteknő méretét és a szivattyú szívócsövét is módosítani kellene.
ha csak ezek a hibák megoldom , de fötengelyt nem éri meg mivel itt nincs szaki aki kicserélje normálisan , akkor meg inkább megveszem egy bontott motor blokkját , ennek meg a maradványait eladom darabokba.csak végre tudjak már 1 konkrét hibát
Soraid között a válasz! Ha szeretnéd még hajtani feltétlen muszáj rendberaknod a szelephézagokat!
Ha beég sokkal többe fog kerülni mint a hézagolókorong!
Én még sosem láttam főtengelyes motort... nehezen tudom elképzelni igazi "őrültnek" kell lenni hozzá szerintem. Talán hosszú egykerék alatt az elégtelen olajozás és a magas fordulat kinyírhatja...
Üzemkörülmények és karbantartás mellett nem tudom elképzelni...
itt van újra