Ja igen és mióta van ez a hang , azóta volt még a motorral menve 100 200 km , időnként elég nagy fordulaton is , mivel kiváncsi voltam hogy hangosodik ez a hang agy sem , de nem .....ha főtengely lenne az pár kerózás után nem kellene teljesen megadja magát ?
Az hogy volt e lánc cserélve élete során a motorba vagy sem azt nem tudom , ismerőstől vettem ő 25 ezer kmbe vette át , ő olaj s gyertya cserén kivül más semmit sem csinált...persze gumi láncszett ezek voltak de motorikusan más semmit sem cserélt
60 ezerbe vettem én is át a motort , 1 szezont simán lementem vele , olajcsere megvolt régi olajat átszürtem semmi sem volt benne ami ijesztő lehetett volna.
4 ezres fordulat felett hallani csak , ha üresben állohelyzetben van a motor ha sebességben s bármely fokozatban.....marosvásárhelyen lakom , erdélyben. 1 normális szaki nincs.én sem értek annyira hozzá...vezérmüláncot letudom ellenörizni a napokba , a feszitőt , szelepeket nem , de hogyan tudom kizárni szétszedés nélkül a főtengelyt ?
Nem tudom, hogy jól hallom-e, de mintha a fordulattal erősödne a hang, de ha állandó jellegű minden fordulaton (gázra nemgázra) akkor szelephiba.
Ellenőrizd a vezfeszítőt, dugj bele egy kis csavarhúzót járó motornál és ha ide oda tekergeti akkor az már nem feszítő hanem hulladék.
Ez a kettő lehet, kizárni könnyen csak a láncot tudod. A szelepért meg kell küzdeni, de ha arra kerülne a sor a galériámban találsz útmutatót fotókkal...
Nekem hangosabban csörgött amikor főtengelyes lett a gépem, szóval szerintem nem az, vagy csak nem olyan mértékű volt.Én a helyedben(amit én is csináltam):
Első és legfontosabb szerintem, ha úgyis szezon eleje van gondolom olajcseréd lesz. Olajteknőt le és mágnessel szépen átmenni az olajteknőben lévő olajban. Ha összeszed valamit akkor baj van....Ha nem akkor szervómotor,vezlánc illetve valami ki is lazulhatott. Nekem egyszer kilazult a kuplung karom csavarja és az rezgett mint állat és adott ki fordulaton elég szép hangot!
Durva hangja van. Sztem nem tudom..... csak találgatni lehet így. Vegyél egy nagy levegőt, dekli le. Ha a generátor oldalról jön a zaj, akkor például lehet a generátor állórész fellazulása (nekem volt ilyen), mágnes elmozdulása. 40.000 km-nél úgy meg volt nyúlva a vezérműláncom, hogy mikor az újat mellétettem, mintha egy más tipusba való lánc lenne. És zörgött, mint a franc.
teljesen ezt a hngot hallani eloben is.elvitte egy kwt szerelohoz.mindenik mast mo d.egyik lancot.masik szelephezagot.hamadik fotengelyt.stb stb.s ezekert a baromsagokert meg fizetnem is kellett...
Vidd el szerelőhöz hallgassa me az. Így videón keresztül nem lehet megmondani mi a baja.
Egy video soha nem adja vissza az élő hangot.
Telefonon nem lehet motort javítani.
ezz masik.ezzel eddig nem volt semmi gond....szezonzaraskor kezdte el..igy meg elaadni sem eri mwg apropenzert....ha meg megjavitom akkor megtartom...szerinted mi lehet ez a hang?
Bocs,hogy bepofatlankodok ide. Ezt a gèpet láttam párszor Kõrõshegyen menni. Szerintem nem lehet baja. A Tulaj szerintem maximalista. Füst,rossz hang nem volt.Mondjuk ez 2eve volt. Akkor is hirdette,de bôven 1 folott.
Sok sikert!
Vazz, ez naon szépséges!
Ezt a motort nem láttam.
Én amit ellenőriznék rajta: van-e töltés, vezérműlánc zörög-e a blokkban, idomok belső fele, eredetisége, kormánycsapágy, exup-szelep zörgése. Ezen felül általános próba és ellenőrzés. Féktárcsák, betétek, hátsó villa lógása, telószár karcossága és szimmering.
Én még bele szoktam nézni hosszában a motorba, látom, ha kicsit is ferde a segédváz, vagy valamelyik idom nem áll jól, illetve előlről belenézve a két kerék egybevágósága is látszik általában. Tudod ellenőrizni a szelepszár tömitést, meleg motornál tartod a gázt hatezren, elcsukod, majd odarántod. Ha van szürke pöff, akkor szimmeringes. Ha fordulaton már kék füst, akkor kopott blokk, ha fekete füst, akkor sok a nyál. Kukkants bele az olajba. Nem lehet benne hab. Kukkants bele a víztartályba - ami ugye elég körülményes - ne úszkáljon benne olaj, ne legyen habos.
Hát így nagyjából ennyi, amit helyben meg tudsz nézni. Próbaút: váltó hirtelen odahúzásra, elvételre nem dobálja a sebességet. Kuplung nem csúszik meg öt-hatban sem. Elengedett kormánynál nem húz semerre, nem kezd el kígyózni az eleje, stb..... de ezt szerintem te is tudod. Bár ebből a motorból nem nézek ki disznóságot, az ördög nem alukál.
Mindig megkérdezem, miért adja el a motort. Vagy a bank, vagy mert vettem másikat válasz elfogadható, a többi rizsa - általában. Ezekre a válaszokra fel szoktam tenni néhány kérdést még, kicsit beszélgetünk erről, és mivel az a szakmám, hogy kiszúrjam, mikor valaki hazudik, és elég jól művelem is, hamar rájövök a csacsi kamura. És akkor összeáll egy kép, amiből eldöntöm, hogy on vagy off. Segítettem?
Vezérműlánc és szelephézag csere
Ellenőrizd a vezfeszítőt, dugj bele egy kis csavarhúzót járó motornál és ha ide oda tekergeti akkor az már nem feszítő hanem hulladék.
Ez a kettő lehet, kizárni könnyen csak a láncot tudod. A szelepért meg kell küzdeni, de ha arra kerülne a sor a galériámban találsz útmutatót fotókkal...
Nekem hangosabban csörgött amikor főtengelyes lett a gépem, szóval szerintem nem az, vagy csak nem olyan mértékű volt.Én a helyedben(amit én is csináltam):
Első és legfontosabb szerintem, ha úgyis szezon eleje van gondolom olajcseréd lesz. Olajteknőt le és mágnessel szépen átmenni az olajteknőben lévő olajban. Ha összeszed valamit akkor baj van....Ha nem akkor szervómotor,vezlánc illetve valami ki is lazulhatott. Nekem egyszer kilazult a kuplung karom csavarja és az rezgett mint állat és adott ki fordulaton elég szép hangot!
Remélem tudtam segíteni!
Egy video soha nem adja vissza az élő hangot.
Telefonon nem lehet motort javítani.
Add már el a p...ba...
Sok sikert!
Ezt a motort nem láttam.
Én amit ellenőriznék rajta: van-e töltés, vezérműlánc zörög-e a blokkban, idomok belső fele, eredetisége, kormánycsapágy, exup-szelep zörgése. Ezen felül általános próba és ellenőrzés. Féktárcsák, betétek, hátsó villa lógása, telószár karcossága és szimmering.
Én még bele szoktam nézni hosszában a motorba, látom, ha kicsit is ferde a segédváz, vagy valamelyik idom nem áll jól, illetve előlről belenézve a két kerék egybevágósága is látszik általában. Tudod ellenőrizni a szelepszár tömitést, meleg motornál tartod a gázt hatezren, elcsukod, majd odarántod. Ha van szürke pöff, akkor szimmeringes. Ha fordulaton már kék füst, akkor kopott blokk, ha fekete füst, akkor sok a nyál. Kukkants bele az olajba. Nem lehet benne hab. Kukkants bele a víztartályba - ami ugye elég körülményes - ne úszkáljon benne olaj, ne legyen habos.
Hát így nagyjából ennyi, amit helyben meg tudsz nézni. Próbaút: váltó hirtelen odahúzásra, elvételre nem dobálja a sebességet. Kuplung nem csúszik meg öt-hatban sem. Elengedett kormánynál nem húz semerre, nem kezd el kígyózni az eleje, stb..... de ezt szerintem te is tudod. Bár ebből a motorból nem nézek ki disznóságot, az ördög nem alukál.
Mindig megkérdezem, miért adja el a motort. Vagy a bank, vagy mert vettem másikat válasz elfogadható, a többi rizsa - általában. Ezekre a válaszokra fel szoktam tenni néhány kérdést még, kicsit beszélgetünk erről, és mivel az a szakmám, hogy kiszúrjam, mikor valaki hazudik, és elég jól művelem is, hamar rájövök a csacsi kamura. És akkor összeáll egy kép, amiből eldöntöm, hogy on vagy off. Segítettem?
Ezt néztem ki!