Nekem is ugyanez a jelenség volt - szerelőm szerint ártalmatlan dolog, a szabadonfutó csattan egy-egy nem tökéletes robbanás okozta alapjárat torpanás miatt. Én úgy kezeltem a problémát, hogy fél-egy percig behúzva tartottam a kuplungkart hidegindításkor.
Valaki kérdezte: a vezérműláncot és vezetőket én 40.000-nél cseréltem. A lánc elég jelentősen meg volt nyúlva az újhoz képest, a vezetők nem voltak vészes állapotban, de ha már belenyúltam, kicseréltem.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem 2000 évjáratú 929 em van és az a jelenség alapjáraton jár és néha valami kattan 1 nagyot. van mikor 10 percig sem van mikor percenként. Nem járt még így valaki? Előre is köszi
Hamarosan vége a Márciusig tartó Motul akció.
Ha kell cserélned olajad, de még nem vetted meg akkor érdemes most megvenni.
Ezek a márkák vannak még: MOTUL, Valvoline, Repsol, Castrol, JT lánckerekek, HifloFiltro, K&N szűrők és ápoló szerek, DID láncok, Brembo, Ferodo, Ap Racing, NGK, PROX, VERTEX, TwinAir, KMC láncok, Pro-Grip, Renthal, Wössner, Athena, Japán kormánycsapágyok, teleszkópszimeringek stb stb
Email-ben (adatlapon) érdeklődjetek légyszi és írjátok meg, hogy erről a fórumról írtok.
Sajna mar nincs meg a gep. Az egyik kep alatt irom is hogy hianyzik. De igazad van hogy ezt a dobot jol eltalaltak. Hangra is szep volt es szepen parhuzamosan haladt az idomokkal es meg az utas labtarto is visszament. Sok dob tul magas vagy nem parhuzamos es ugy mar nem szep. Koszi. Most keresek uj motort de nem biztos hogy RC 51 lesz. Bar ki tudja mert annyira beleszerettem a dormogesebe.
Elvileg de mondom elvileg boven 100 ezer felett kellene egy lancnak mennie. De ez sokmindentol fugg foleg a sok km az olacserek kozott.
Az adatlapomon megtudod nezni hogy mukodik a lancfeszito. Majd felteszek egy olyan vidit is ahol szet van szedve. Ha a lancot akarod megnezni akkor vedd ki a feszitot olyan ponton ahol a vezertengely nem loki vissza a feszitot majd kiugrott allapotban helyezd vissza a helyere (ne csavarokkal huzd vissza!) es nezd meg mennyi a tavolsag a feszito es a felfekvo felulet kozott.
A lacfeszitot meg ha kell cserelni akkor a csavarost ajanlom. Azzal letudod egy jo idore a feszito problemat. (ape cam chain tensioner)
üdv mindenkinek!
segítséget szeretnék kérni,hozzáértőktől!
cbr 929-esen,a vezérműláncal mikor,hány km.-enként kell bajlódni?
cserélni,ellenőrizni,patron?minden ezzel kapcsolatos tanácsra kiváncsi vagyok!
919 streetfighter fejidommal 370.000.
40.000 km, megnéztem, szép a motor, nem agyonbaszott - simán megér annyit. Nem görbe, nem csörög, műszakis, papíros. Polgárdin van. Ha érdekel, szólsz, közvetítem.
A segítségeteket kérném. A gázbowdenemből a felső/ ha ülünk a mocin/ a merevítés után a külső burkolat el van törve.
Ez rá van fordulva magára a bowdenre.
Visszaengedi a gázt, meg minden. de engem ez zavar.
A kérdésem az lenne, hogy mind a kettőt cseréljem/ mivel szét kéne szedni/ vagy elég a hibásat.
A nagyvas.hu-n találtam utángyártotatt, vagy eredeti kell.... biztos szép kis summa.
Nézd meg a képet
Nem bírom megmozdítani,meg már a kinézete is gázos volt mikor hozzámkerűlt a gép. a balos megmozdult nagy nehezen sok áztatás után de a jobbos az szar
Valaki kérdezte: a vezérműláncot és vezetőket én 40.000-nél cseréltem. A lánc elég jelentősen meg volt nyúlva az újhoz képest, a vezetők nem voltak vészes állapotban, de ha már belenyúltam, kicseréltem.
Hamarosan vége a Márciusig tartó Motul akció.
Ha kell cserélned olajad, de még nem vetted meg akkor érdemes most megvenni.
Ezek a márkák vannak még: MOTUL, Valvoline, Repsol, Castrol, JT lánckerekek, HifloFiltro, K&N szűrők és ápoló szerek, DID láncok, Brembo, Ferodo, Ap Racing, NGK, PROX, VERTEX, TwinAir, KMC láncok, Pro-Grip, Renthal, Wössner, Athena, Japán kormánycsapágyok, teleszkópszimeringek stb stb
Email-ben (adatlapon) érdeklődjetek légyszi és írjátok meg, hogy erről a fórumról írtok.
Köszi Bury
Az adatlapomon megtudod nezni hogy mukodik a lancfeszito. Majd felteszek egy olyan vidit is ahol szet van szedve. Ha a lancot akarod megnezni akkor vedd ki a feszitot olyan ponton ahol a vezertengely nem loki vissza a feszitot majd kiugrott allapotban helyezd vissza a helyere (ne csavarokkal huzd vissza!) es nezd meg mennyi a tavolsag a feszito es a felfekvo felulet kozott.
A lacfeszitot meg ha kell cserelni akkor a csavarost ajanlom. Azzal letudod egy jo idore a feszito problemat. (ape cam chain tensioner)
segítséget szeretnék kérni,hozzáértőktől!
cbr 929-esen,a vezérműláncal mikor,hány km.-enként kell bajlódni?
cserélni,ellenőrizni,patron?minden ezzel kapcsolatos tanácsra kiváncsi vagyok!
40.000 km, megnéztem, szép a motor, nem agyonbaszott - simán megér annyit. Nem görbe, nem csörög, műszakis, papíros. Polgárdin van. Ha érdekel, szólsz, közvetítem.
A segítségeteket kérném. A gázbowdenemből a felső/ ha ülünk a mocin/ a merevítés után a külső burkolat el van törve.
Ez rá van fordulva magára a bowdenre.
Visszaengedi a gázt, meg minden. de engem ez zavar.
A kérdésem az lenne, hogy mind a kettőt cseréljem/ mivel szét kéne szedni/ vagy elég a hibásat.
A nagyvas.hu-n találtam utángyártotatt, vagy eredeti kell.... biztos szép kis summa.
Köszi a segítséget!
Szükségem lenne egy 95ös évjáratú CBR 900RRS-hez passzoló benzincsapra, valaki tudna segíteni?:/ Köszi;)
CBR 900-ast akarok venni tud valaki esetleg jó mocit?
A használtauto-n van egy 1996-os piros-fehér 425-ért, és van 520-ért.
Valami infó ezekről?
Köszi!
Nem bírom megmozdítani,meg már a kinézete is gázos volt mikor hozzámkerűlt a gép. a balos megmozdult nagy nehezen sok áztatás után de a jobbos az szar
Nincs valakinek elfekvőben 900rr hátsó lánckerék? minimum 49fogas.