Ja jo a zsirafod. En is epitettem meg a kilencvenes evekben es meg talan meg is van otthon. Nekem gurulos volt es trapez emelo volt beepitve, azt hiszem dacia emelo. A labai nem rovidek? Nem akar orra bukni? Rovidnek tunik a kepen.
Kedves RC51!
Rég beszéltünk már :-)
Kb holnapra terveztem a kiszedést. Sok jónak tűnő ötlet elhangzott, melegítés és amire én gondoltam kiszedő kütyüépítés.
célszerszámom sajnos nincs (még), de ütögetni biztos nem fogom, szépen középpontosan ki fogom húzni esetleg közben picit melegítek. Hihi mit szólsz milyen emelődarut ütöttem össze a szereléshez :-) szervízben valami hasonlót használhattok ti is.
nincs ötleted teleszkópellenőrzésre? Feljött még ez a kérdés is. üdv
Nekem is van valami fura hang a kormánynál vagy teleszkópnál.... de nem bírom én se kiszűrni, hogy honnan jön! Nekem olyan koppanó hangot ad, de nem azért mert felüt!
Nekem nem a gyári villa van, hanem egy fordított villa (R1-é)
Már csináltam azt, hogy megemeltem az elejét és megrángattam, hogy a kormánycsapágynál van-e szét, de semmi... se hang se mozgás és a kormány is simán jár jobbra balra, semmi akadás!
Az a csúszópersely vagy mi, az mi célt szolgál? Ha az van ki akkor milyen jelenséget produkál?
Akkor sajnos tárgytalan... Belelkesültem. Én kinézetre (fényezésen és motorikus tuningokon kívül) gyári állapotra szeretném visszaállítani egy eldőlés után. Meg a sárgához nem passzolt a fekete, egyszer volt az is rajta, még régen.
Azért köszi.
Sehol sem találok víztisztát ehhez, mindenhol a tuningbubis izéket erőltetik, még az e-bayen is. Olyan már 10 dolcsiért is lenne.
Sajnos mind a kettő sötétfekete. Mind kettő bubis, az egyik egy MRA, ez sértetlen 1,5 éves. A másik meg egy F.FABBRI, a motorral vettem, és amikor elcsúsztam, a jobb sarkából letört egy 5 centis darab.
23 volt az MRA (nagyvas.hu-n fennt van az ára) de én 12 ért odaadom ! Az F.FABBRI az 5eft ! Fighternek építem a motort, és nincs rá szükség.
A helyzet az, hogy pont egyforma a km-ünk. Biztos neked is kivan a csapágy ez 100%. A kúpgörgős szerintem tutinyerő, ha szereted néha egykerékre rántani a vasat. A görgők sík felülete sokkal nagyobb, mint az eredeti golyós egy pontos felfekvése. Jóval nagyobb erőhatásokat tud elnyelni.
Én még nem szedtem szét a telómat.
A kormányom középen akad kicsit,biztos az is beverődött,az tuti cserés nekem is,meg van egy kis"kotyanás" csak nem tudom kiszürni,hogy a kormánycsapágy vagy a telóba lévő csúszógyűrűk koptak -e meg ,ezért írtam neked,mert kiváncsi lettem volna hogy neked milyen állapotban vannak a csúszógyűrűk.
Én még nem tudom hogy majd gyári vagy kúpgörgős csapágyat teszek-e az RR,be,végül is a gyári is kibirt 63000km-ert
Wow!
Eltekintek a deknitől. Egyelőre.
Nekem színtelen plexi kéne...se fekete, se sötétített meg kék meg zöld nem játszik a hupililával együtt... Sima és legegyszerűbb víztiszta kell.
Na.
Ár/állapot/gyári-avagy szatunás utángyártott...? Mit lehet tudni? Képet!
Érdekelérdekelérdekel!
Sziasztok!
99-es 919-eshez van négy gyári indexem elfekvőben,gyári plexi,gyári dob,egy balos lábtartó.....meg egy probiker traveller csizmám....elcserélhetők bármi értelmes cuccra de elsősorban egy speed csizma kellene 42-43-44 es..bővíthető vádlis...
Sajnos ma közbejött az élet nem jutottam el a műhelyemig.
DE!
Az oázisban tudtam venni szelepfedél tömítést és szerdára ígérték a vezláncot meg a kormánycsapágyat.
Nem érdemes kormánycsapágyból eredetit venni, mert az a golyós csapágy nem az igazi. Kúpgörgős csapágyat kell a helyére rakni. Az örök élet+1nap. a csapágy méretei: 26x47x15,4 és 30x55x18 érdemes a duplaporvédőset venni. SKF nél sajnos egyik méret sincs.
Neked a telóddal mi volt a baj, mire lennél kíváncsi benne?
Az igazság az, hogy arra gondoltam, mivel tökjó még a szimmering hogy a benzines öblögetés elég neki. 2*4*500ml benzinnel beáztatva átmostam őket, most már nem jön több szmötyi. Érdemes szétbombázni?
Úgy értem, ha amúgy nem volt rá panaszom. Üdv
Ja ahogy a kolléga mondta,célszerű hőlégfúvóval melegítened a villanyakat mert az hamarabb tágul és könnyebben ki fog jönni a csapágyfél.
Esetleg az nem működik hogy felűlről átlósan ledugsz a csapágyig egy ütvecsavarhúzót vagy valami gömbvasat és azt kocogtatva(egyik ill. másik oldat úgy ki kéne jönni,a szervízkönyvek szerint így kell a kerékcsapágyat is kiszedni,csak kicsiket kell ütni hogy ne feszüljön be ,ja és közben nem árt ha melegíted.
Szerintem...oké az ötlet csak ne legyen "babapiskóta" alakú,mert ott fogod húzni és ha ott keskenyíted el akkor el fog hajolni... egyszerű lekerekített sarkú téglalap megteszi....és a lemez szerintem lehetne vastagabb. No és még valami az alu hőtágulása nagyobb mint a vasé(acélé) ezért szerintem a melegítés használhat sokat....szerintem
Itt nekunk nincsen ilyen emelo.