Elöl egyel kisebb áttételmódosításban megfelel hátul 2-3 foggal nagyobbnak. Azaz áttételben mindkét esetben kb. ugyanott vagy.
Különbség leginkább abban van, hogy ha elöl csökkentesz egyet, akkor hátrébb jön a hátsó tengelyed (azonos lánchossz és láncfeszesség mellett), ha meg hátra raksz nagyobbat, előrébb jön a h.tengely (csökken a tengelytáv).
Előbbi növeli a stabilitást, utóbbi csökkenti (egyenesfutás, kigyorsításon rövidebb/hosszabb erőkaron "teszed" le az erőt, egykerekezési hajlam).
Sziasztok !
Lánc szett csere előtt állok és az a kérdésem , hogy előre rakjak 1 foggal kisebb lánckereket vagy hátra 1-2 foggal nagyobbat .Azt tudom ,hogy elől cserélem akkor jobban gyorsul,hátul nagyobb végsebesség nől . Menyiben változik az üzemanyag fogyasztás ? Segítsetek e roppant komoly döntésben .
Ja kicsit szét
Kap csapágysort,vez.láncot,generátort fesz.szabit,szelephézag állítás,hátsó fékbetét,meg ha jut rá elsőtelóba olajcsere+csúszógyűrűk
Röviden ennyi és mehet megint vagy 50000 ezret
Hallom árulod az XRt?
Halihóóóó Valakinek lenne esetleg 919 hez jobb oldali labtartó? esetleg kompletten? És jobb oldali kuplung dekni amit a 3 imbusz csavar fog? Köszi előre is :))
Megmaradt egy 2000es évjáratú cbr929rr váltóház, ha érdekel esetleg vkit, az jelezze. Egy-két hetet még pihentetem otthon, aztán megy a levesbe. Használható belőle még: a tengelyek, az olajszivattyú, meg pár fogaskerék. Ja meg persze maga a ház. A képeken látod milyenek nagyjából.
Szeretem nagyon ,és ez nem nagy dolog
Gondoltam belenézek így 63000 km es korában(óra szerint)
És nem vészes a csapágyak állapota,de úgy rakom össze nyugodt szívvel ha kap újat
Ősszel mértem teszterrel olajnyomást és a gyári értéktől 1 bár-ral többet mértem úgyhogy azzal nem lehet gond.
Kap egy új vezérműláncot,ránézek a szelephézagokra és kész
15 ért odaadom a 2db tárcsát, a bal üt egy kicsit, a jobb az zsír.
MRA, 2éves, "karcmentes", bubis, sötétített, új ára 23e, de 12 ért odaadom. A másik egy F.fabbri, használtabb állapotban, és a jobb oldali sarkából egy pici levan törve, az 6 ezer!
Különbség leginkább abban van, hogy ha elöl csökkentesz egyet, akkor hátrébb jön a hátsó tengelyed (azonos lánchossz és láncfeszesség mellett), ha meg hátra raksz nagyobbat, előrébb jön a h.tengely (csökken a tengelytáv).
Előbbi növeli a stabilitást, utóbbi csökkenti (egyenesfutás, kigyorsításon rövidebb/hosszabb erőkaron "teszed" le az erőt, egykerekezési hajlam).
http://gearingcommander.com - itt lehet számolgatni