egyrészt 5-600 ezres ár vicc egy olyan motorért mint a tied..illetve ugyan ez vonatkozik az én gépemre is.Ezek a motorok NAGYON jók és igazi kincsek,nem vagyok hajlandó a sok tudatlan alkudozót órákig nézegetni az udvaromban,akinek halvány fogalma sincs arról hogy mit is jelent egy ilyen korú,állapotú motor.persze ha valaki anyagilag szorul be az más kérdés..szükség nagy úr.
Ha nekem írtad 650 körül adnám, minden gyári cucca megvan extrákból meg van rajta bőven... Erion Racing titán rendszer, kormányteló, undertail, piros plexit, üléspúp, mini index, mini tükör.
Vidd el az enyémet! 600K felett a tiéd lehet Patika állapot SC33 919. Elmondok róla mindent, nincs lutri. Nekem is zsibbadt a kezem, de a Safety-nél kiokítottak, hogy a tankot kell a comboddal szorítanod, és a törzseddel tartani magad, nem pedig a csuklódon támaszkodni, így nem zsibbadsz le róla. http://p1.bikepics.com/2011%5C...
Köszönöm a dicsérő szavakat !
Az enyém azért tol nagyobbat alul, mert levan áttételezve. (-1,+1) A Te géped vajon mit szólna egy ilyen áttételnek? 7-től kapaszkodni kéne rendesen !
nemhinném,hogy megunod a 919et, az meg hülyeség ,hogy kényelmetlen... nem olyan mint 1 goldwing,dehát csak sportmotor,de nem olyan ráfekvők,mint egy újabb R1es,hogy 30km után már lezsibbad a kezed.
és mostmár fél millából lehet venni ,ami nem utolsó,de azért jól megkell nézni őket,nehogy valami leharcolt bontószökevénybe nyúlj bele.
Most adjam alá a lovat, hogy én miről ültem fel a 954re? Vegyél egy busát azt nem unod meg...Bőven sok utcára egy 900as. Egyik fórumtársam (Suhanbongó) gépét próbáltam egyszer a 954 után és hát mit ne mondja igen meglepődtem ám az erejétől...szóval mindegy miről mire ülsz át, ha van hozzá elég önkontrollod akkor nincs baj. Sportmotor meg nem városi rohangálásra való, túrázásra se az igazi, csak lemondással, de én így szeretem. Egyébként meg az összes 900as baromi megbízható, mert HONDA! Kivéve néhány szétgyilkolt darabot, ami nem a motor hanem a tulaj hibája. Azért én elgondolkodnék a helyedben egy 600ason is...
elég magas vagyok 185cm és ezért is nehéz nekem a motor választás
régebbi mot lessz az bisztos mert azokon elférek 10-15 éves
próbáltam már 600-ast de nem győzött meg
ojan motort keresek amit nem kell szétpörgetni ahhoz hogy jól mennyen, a 600-ast pörgetni kell hogy meginduljon ezért gondolkozok a 900-ason
még a vfr 750 meg a vtr 1000-t próbáltam
vtr igen teccett csak az nem egy túra motor, meg kevés a szélvédelem, na meg kicsit költségesebb mint a másik 2 kiszemelt
nem szoktam féktelenül száguldozni de azért néha szoktam gyorsan menni
Halli!Nem tudom mennyi méter van már a hátad mögött és milyen tehetséggel áldott meg az ég,milyen gépekkel mentél de az adatlapodat megnézve én a helyedben visszavennék egy kicsit és az nsr után max valami 600-asba gondolkodnék,az bőven elég lenne!Én 6 évet motoroztam 6 kilóssal ,cbr 600 f2,majd f4 és elég volt erőre,sebességre!De a 900-as?,nsr után szerintem nagy falat......én is érzem azért a különbséget,pedig csak 30 Le..stb!
Nem lebeszélni akarlak és nem bírálni,haverok között is akad akik 250-es mz után ezres gépre ültek huszonévesen és azért voltak érdekes helyzetek a meggondolatlanság ,vadulás miatt!Fel kell nőni hozzá agyban is,bár lehet magamból indulok ki,mert mostanság 2szer meggondolom mennyivel essek bele egy kanyarba....nem úgy mint régen!:) De én ajánlom a típust,k...va jó gép!
azt ugy gondolom hogy már nem lenne érdekes vele a motorozás, csak eljutnék vele valahova de nem lenne emlékezetes ugy mint a mindennapi munkába járás
előbb vagy utóbb mindent meg lehet unni ha túl sokáig csinálod
talán még a motorozást is, a talma is megunta
én most is azt mondom ne add el, patika a géped