nekem nagyon teccik a 919 csak attól tartok megunnám néhány év múlva, nekem egy mindenes gép kell ami megbízható, gyorsan meg lassan is jól lehessen vele közlekedni, városba nem sokat járkálok vele
munkatársamnak volt egy régebbi sc 28 azt mondta hogy hosszú távon is jó csak legalább 140-el kell menni hogy ne a kormányon kelljen támaszkodni
a magyar utakra a futómű mennyire jó?
te megtartod az rr-t a bmw mellé?
Túrázásra nem vennék 929-et az biztos. Nekem volt és nagyon sok km-t lenyomtam vele de sajnos nem túl kényelmes motor. A mostani 1000RR-em is sokkal alkalmasabb a hosszú távú motorozásra.
Nagyon köszönöm neked és RRX954-nek a jó tanácsokat !
Az a helyzet , hogy nekem tényleg egy olyan gép kellene ami hosszú távon nem hullik szét....
Én tudom magamról , hogy nagyon odafigyelek a motorjaimra , de mivel sport motorról beszélünk jelen pillanatban , ezért nem valószinű , hogy mindenki ugy használná mint én ....
Tehát eléggé félve vásárolok használtat! Az ujjal csak 2 problémám van
1: nem az én árfekvésem sajnos :D
2: aszt halottam egy szervizes cimbimtől , hogy az ujjaknak 30ezerig semmi bajuk soha nem lessz,de utánna előjönnek a bajokés hát nem olcsó a cucc hozzá!
lehet csak legenda , de azért is írtam ide,hogy minél több tapasztalatot begyüjtsek!
Nésztem 954-et is!
Csak nem biztos lessz pénzem rá :(
Nagyon köszi neketek még 1szer...
Hello!
Nekem volt 929-em. Így visszanézve azt mondom nagyon jó motor. Akkor amikor megvolt nem szerettem mert azt kerestem benne ami az elozo 900-asokban volt.Ez már nem olyan villanymotoros mint az elozo modellek.---ezért hiába viszel magaddal a vásárláskor olyan valakit akinek 900-assal vannak tapasztalatai.Ennek már semmi koze azokhoz. A Honda típust váltott 2000-ben.....-majd 04-ben-08-ban....-inkább ne tette volna.Nekem már azóta 2009-es van és igazából tudnám,-illetve lenne miért kritizálni.vadi új korától Olyan hangok jonnek a blokkból ,amik igazán aggasztanak.
-Talán túlságosan hozzászoktam a 900-ashoz./majdnem 70 000-et mentem vele/
A 929-esekkel nagyon kell vigyázni.Látni a neten tip-top állapotban lévoket,de azért azt annak ellenére jól meg kell hallgatni.-mámint a motorzajokat...-az enyém is pl. szószerint karcmentes állapotban volt-persze csak azért mert valószínuleg pályáztak vele -és addig is a gyári idomok nem is volktak rajta. 20ezer valahány száz kilométerrel vettem /olasz bahozatal/-amit tuti pályán raktak bele-vagy még tobbet is!-én 31 ezerrel adtam el-és még mindig gond nélkul ment
A fogyasztásom az átlagosan kb.6-6.5 L volt.Szerintem utcán 7 literig biztosan bele lehet férni. A kormány telót erosen javaslom,mert hajlamos néha betáncolni.
Szóval ha ilyenben gondolkozol akkor csak óvatosan!
Esetleg ha tudsz az árához hozzá tenni még egy keveset,akkor nézd meg a 954-eseket is -technikailag teljesen ugyan az a két motor ---véleményem szerint még valamivel dizájnosab is.
--vagy ha még egy picivel tobbed is van akkor már nézd meg az 1000-eseket is.-azok már kicsit ´´Hondásabbak.,,
---Na szóval...dióhéjban ennyit!
Fogyasztás pedig nagyban függ attól, hogy gyári dob és légszűrő van e benne. Mert azokkal tényleg látom esélyét hogy 160-170-en (ha hasalsz) elmegy 7-8 literrel. Akra dobbal meg K&N légszűrővel 1-2 liter emelkedik. Tény hogy ekkora sebességen már nagy a szél.
Én egyszer néztem a fogyasztását finomkodva 6 liter alatt jött ki úgy hogy nekem nem gyári de nem is sétamotorozni vettem ekkora teljesítményű vasat.
Szia!
929-esek strapás gépek. De igaz nagyon fontos az előélete.
Javában már elég sok futott kilóméterrel adják-veszik őket, de nem kell tőle megijedni ha értesz hozzá és vagy viszel valakit aki sok 900RR-t hallott már és azt mondjátok rá egyöntetüen, hogy szép a járása. A váltó nekem néha hibázik, el kell neki nézni igazából javában én vagyok a balf sz, ha komoly hibája van úgy is észre veszed) a kuplungja meg akár az enyémnek hallhatóan dolgozik, de arra is azt mondták már jópáran, hogy az olyan, nem kell félni. Telókat meg a vázat tüzetesen nézd meg, kívülről legyen szép a gép és máris a tiéd (mert beleszeretsz )
Sok sikert!
Csak azon múlik milyen az előélete. Az enyémnek 50,000km után még nagyon barátságos hangja volt, váltó fék hibátlan.
Ilyen tempónál 7-8 liter között fog enni.
Szerbusztok!
Kérdésem lenne!
Mit tudnátok nekem mondani a 929-es ről?
Mennyire megbízható ?
Mennyit fogyaszt ha hosszú távon közlekedek vele(münchen-budapest)olyan 160-70 körüli tempot diktálok neki?
Ha finoman odafigyelve használom akkor mennyit km-ert tudok elmenni vele ugy,hogy ne keljen blokkot bontani ?
Nagyon köszönöm elöre is!
Használ valaki a kicsikéjén hidraulikus kupplungot? ha igen milyet ?
Elszakadt a bowdenem ugyanis . Ha tud valaki eladó ÚJ bowdent az is érdekel. LEGYEN TAVASZ !
Szia!
Közben találtam akciós áron (állítólag eredeti olyan NGK-t amit máshol 11-12ezerért dobálnak) 6 500-ért.
Gondolom ennél nem olcsóbb.
Ha mégis szólj, azért köszönöm!
Ha igaz hogy karbantartott én szerelővel elmennék megnézni kisebb esztétikai hibákat meg ki lehet pofozni. Frankó saját kép vagy jó üzletet lehetne csinálni vele.
Elvégre 954-es
munkatársamnak volt egy régebbi sc 28 azt mondta hogy hosszú távon is jó csak legalább 140-el kell menni hogy ne a kormányon kelljen támaszkodni
a magyar utakra a futómű mennyire jó?
te megtartod az rr-t a bmw mellé?
ötös skála...erős 3 gyenge 4
az mennyire túrázós masina? utasnak is kényelmes?
45.000e magyar forint.
Az a helyzet , hogy nekem tényleg egy olyan gép kellene ami hosszú távon nem hullik szét....
Én tudom magamról , hogy nagyon odafigyelek a motorjaimra , de mivel sport motorról beszélünk jelen pillanatban , ezért nem valószinű , hogy mindenki ugy használná mint én ....
Tehát eléggé félve vásárolok használtat! Az ujjal csak 2 problémám van
1: nem az én árfekvésem sajnos :D
2: aszt halottam egy szervizes cimbimtől , hogy az ujjaknak 30ezerig semmi bajuk soha nem lessz,de utánna előjönnek a bajokés hát nem olcsó a cucc hozzá!
lehet csak legenda , de azért is írtam ide,hogy minél több tapasztalatot begyüjtsek!
Nésztem 954-et is!
Csak nem biztos lessz pénzem rá :(
Nagyon köszi neketek még 1szer...
Nekem volt 929-em. Így visszanézve azt mondom nagyon jó motor. Akkor amikor megvolt nem szerettem mert azt kerestem benne ami az elozo 900-asokban volt.Ez már nem olyan villanymotoros mint az elozo modellek.---ezért hiába viszel magaddal a vásárláskor olyan valakit akinek 900-assal vannak tapasztalatai.Ennek már semmi koze azokhoz. A Honda típust váltott 2000-ben.....-majd 04-ben-08-ban....-inkább ne tette volna.Nekem már azóta 2009-es van és igazából tudnám,-illetve lenne miért kritizálni.vadi új korától Olyan hangok jonnek a blokkból ,amik igazán aggasztanak.
-Talán túlságosan hozzászoktam a 900-ashoz./majdnem 70 000-et mentem vele/
A 929-esekkel nagyon kell vigyázni.Látni a neten tip-top állapotban lévoket,de azért azt annak ellenére jól meg kell hallgatni.-mámint a motorzajokat...-az enyém is pl. szószerint karcmentes állapotban volt-persze csak azért mert valószínuleg pályáztak vele -és addig is a gyári idomok nem is volktak rajta. 20ezer valahány száz kilométerrel vettem /olasz bahozatal/-amit tuti pályán raktak bele-vagy még tobbet is!-én 31 ezerrel adtam el-és még mindig gond nélkul ment
A fogyasztásom az átlagosan kb.6-6.5 L volt.Szerintem utcán 7 literig biztosan bele lehet férni. A kormány telót erosen javaslom,mert hajlamos néha betáncolni.
Szóval ha ilyenben gondolkozol akkor csak óvatosan!
Esetleg ha tudsz az árához hozzá tenni még egy keveset,akkor nézd meg a 954-eseket is -technikailag teljesen ugyan az a két motor ---véleményem szerint még valamivel dizájnosab is.
--vagy ha még egy picivel tobbed is van akkor már nézd meg az 1000-eseket is.-azok már kicsit ´´Hondásabbak.,,
---Na szóval...dióhéjban ennyit!
Én egyszer néztem a fogyasztását finomkodva 6 liter alatt jött ki úgy hogy nekem nem gyári de nem is sétamotorozni vettem ekkora teljesítményű vasat.
929-esek strapás gépek. De igaz nagyon fontos az előélete.
Javában már elég sok futott kilóméterrel adják-veszik őket, de nem kell tőle megijedni ha értesz hozzá és vagy viszel valakit aki sok 900RR-t hallott már és azt mondjátok rá egyöntetüen, hogy szép a járása. A váltó nekem néha hibázik, el kell neki nézni igazából javában én vagyok a balf sz, ha komoly hibája van úgy is észre veszed) a kuplungja meg akár az enyémnek hallhatóan dolgozik, de arra is azt mondták már jópáran, hogy az olyan, nem kell félni. Telókat meg a vázat tüzetesen nézd meg, kívülről legyen szép a gép és máris a tiéd (mert beleszeretsz )
Sok sikert!
Ilyen tempónál 7-8 liter között fog enni.
Kérdésem lenne!
Mit tudnátok nekem mondani a 929-es ről?
Mennyire megbízható ?
Mennyit fogyaszt ha hosszú távon közlekedek vele(münchen-budapest)olyan 160-70 körüli tempot diktálok neki?
Ha finoman odafigyelve használom akkor mennyit km-ert tudok elmenni vele ugy,hogy ne keljen blokkot bontani ?
Nagyon köszönöm elöre is!
Elszakadt a bowdenem ugyanis . Ha tud valaki eladó ÚJ bowdent az is érdekel. LEGYEN TAVASZ !
Csak telefonon érdeklődj!
06705850436
Közben találtam akciós áron (állítólag eredeti olyan NGK-t amit máshol 11-12ezerért dobálnak) 6 500-ért.
Gondolom ennél nem olcsóbb.
Ha mégis szólj, azért köszönöm!
Elvégre 954-es
Vigyétek isteni hangja van tőle!
Meg kell lesni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr-5501406
Csak telefonon érdeklődj!
06705850436
De valamiből meg kell élni a kutaknak is.