Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

naaz odabaszós vót

február összecsuszhatunk..me mostan van kis fosügy..litül

örüllök hogy jó vagytok odabaszhatnánk abba a diszkó

fred-aszter
ennyire jol vagyunk..talizunk mostanság?

meg mondjuk rophatnánk is
közzöd

megvagyunk jóvagyunk,bömövöt csinyágatom...enji
Tik ? jól vagytok
mivammi?
jó motort vegyél ! 100-150 ezer ne legyen gond...kérj,kapard össze de ne vegyél öregebbet "szarabbat" azért mert erre van csak lóvé.

Ha itt kínálja valaki eladásra a motorját azt nézd meg,mert itt BIZTOS nem leszel átbaszva !

Jó vételt
hali.Ezt a képet milyen géppel csináltad?
Köszi,de azért nézek 95.-ös RR-t,mert erre van kreditem.Amugy 99-est akartam,csak arra már nem adnak hitelt.
Nem akartam senkit megbántani,hisz izig-vérig
HONDÁS vagyok,nálam ez a moped szó,nem is tudom csak úgy felvettem.
Mégegyszer bocsánat ha valakit megbántottam.
Remélem mihamarabb én is RR(nem s1000rr)tulaj leszek leszek
Vedd meg az enyémet! Patika állapot van rajta extra is bőven inden gyári motyó jár hozzá aprókban megtalálod a hírdetésem és az elérhetőségem. Nincs zsákbamacska vez lánc feszítője fél állásban volt szelephézag határértéken belül. Olaj víz nem fogy belőle egykerekezni nem tudok fokozatokat nem dobálja. 52ezer kilómétert mutat az óra külföldi volt a jóisten tudja mennyi van benne szerintem ennyi de biztos valami okoskodó megtudja cáfolni... hatszáz fölött valahogy meg tudnánk egyezni 919-es blokkos 1997-es. Honda fanatikus vagyok családtagként kezeltem a méltóságteljes pengét.
Ezekbe a modellekbe azért már minimum 50.000 km van, és itt már cserés a vezérműlánc, és a feszítők. Mindenképp hidegen indítsa be a motort a tulajdonos, és ha a fordulat leesik 1000RPM alá, vagy húzol neki egy kis gázt 2000 ig, ha megvan nyúlva a lánc, akkor be fog csörrenni. Ezeknek a cseréje 50-60e ft között mozog. A tárcsákat is nézd meg jól, hogy mekkora válla van, mert az sem olcsó mulatság. Vagy a kedvencem pl.: a motorba van 30e km, és új első tárcsák kivannak cserélve, akkor tuti hogy tekert az óra !
Ha elmész megnézni egy mocit, akkor linkeld be a hírdetést, hátha tudunk segíteni !
Nem akarok se nagyképű lenni, se megbántani, de lemopedezni egy 900RR-t...és egy 900RR topikban ráadásul. Még belemászol itt valakinek az érzékeny lelkivilágába és máris szerzel pár ellenséget...
Köszönöm szépen,sokat segitettél.
Müszakilag meg szerintem van rálátásom,jó hogy irtad hogy a kuplung kicsit zajos,mert ha nem tudom,hogy jelemző az RR,akkor lehet emiatt szalasztok el egy egyébként tök jó mopedet
HAvan időd pillantsd meg a videóimat.
500-600e körül már lehet jót venni. Persze olcsóbban is meg drágábban is, de ugye mindig lutri a dolog. Nagyon nem tudsz mellényúlni... persze balekok mindig vannak. Ha nem vagy jártas műszaki téren kérj meg valakit aki igen, és együtt menjetek el megnézni egy szebb példányt. Pár dolgon kívül, ugyanarra kell figyelni, mint bármely más motornál. Kérdezd meg a tulajt, hogy volt-e már cserélve a generátor vagy feszültségszabályzó. Ez rendszeresen előjön, mint hibaforrás. 900 RR-nek gyenge a váznyúlványa. Tehát, ha buktak vele, akkor az látszik. Ha hátulról bele nézel, meg lehet mondani, hogy kapott-e egy kopit vagy sem. Más nem nagyon megy rajta tönkre. Egyszerű mint a faék. Kuplung szokott még morogni. Ha behúzod, akkor elhalkul. Nem fog szétesni, megy így is, csak van egy kis zaja. Itt szinte az összes 900-as morog, de egynek sincs kuplungbaja. Mondjuk úgy, hogy hangbeli szépséghiba... Féktárcsa szokott lötyögni az úszóágyazásnál előre-hátra (oldalirányú megengedett), ez a rotor, a kopórész, és a szegecs rossz anyagpárosítása miatt van, hamar megadja magát az alurotor. A '95-ös már SC33-as, tehát 919-es. Nem típushiba, de sok az utángyártott üvegszálas idom. Csak a belső oldalán látszik, hogy nem gyári.

Ha hidegen bántják, azonnal csapágyas lesz, mint minden más motor, tehát tessék meghallgatni, hogy milyen a hangja alapjáraton rész- illetve teljes terhelés mellett. Ha ilyen 3.000-4.000 körül furcsa kopogó hangot hallasz részterhelésnél, akkor az nagy valószínűleg hajtókarcsapágy lesz. Mondjuk az más kérdés, hogy ettől még sokat elmegy, de pár (tíz)ezer km múlva generál, vagy blokkcsere.

Igazából ennyi. Tessék többet is megnézni, mert más egy jó állapotút megvenni, és egy járóbeteget dédelgetni. Sok szerencsét, ha van még nyitott kérdés ne habozz feltenni őket.

Bala
HELO,srácok,szerintetek mennyi pénzért lehet jó 95'-ös 900RR-t venni,mire kell ,hogy odafigyeljek ennél az évjáratnál?
ááhhááá,majdnem eltaláltam akkor a csillebércel XD a bérc stimmelt köszi az infókat,közelebb van mint gondoltam, 200km tőlem,nyáron ide elmegyünk a haverokkal nagyon állatul néz ki
eddig ennyi
Kicsit OFF

Karbon fóliázás "BARÁTI" áron

Barátom végzi a munkát..bömbin már pár dolog kész....de még nem teljes,ha kész lesz teszek fel néhány fotót.
Ebadta kölke! Megelőztél!
Azért jutott az az eszedbe, mert mindkettő bérci, csak ez LÁZbérci víztározó. Dédestapolcsány mellett van, ha gugli földön (Earth) rákeresel, akkor látszik igazán, mekkora is.
Itt van kis térkép is: link
Lázbérci víztározó ami Uppony, Dédestapolcsány és Bánhorváti háromszög között található. Ez a rész ahol Miki fotózott Bánhorváti (Radnóti utca) felől közelíthető meg.
jaaa télleg ,csillebércen kísérleti atomreaktor van nemtudom miért ez jutott eszembe,na de akkor hol van ez a szép víztározó?
Ha erre gondoltál, az nem ott van!
Csillebérci?
valaki tavaly tett fel ilyen panoráma képet a csillebérci víztározóról,hát az nekem annyira megtetszett,hogy megfogadtam,oda idén el kell mennem meg külföld is be van tervezve nyáron (knife nevű felhasználó kollégával,aki mostanába nemnagyon kommentel) na vele lesz elvileg valami kis külföldi támadásunk,de valszeg csak ilyen egynapos,na majd látjuk mit hoz a nyár:)