Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a segítséget szerintem hagyjuk is inkább lógva. Ezt így ahogy van 600 valamennyiért árulták azért messze sem egy kategória a 2 motor...
hát annyit nem fog rádobni,de azért megkérdem majd
Jajj hallod ezt valami csilliárdokért árulták anno. :D Én gépem Patika, hogy mindenki megnyugodjon szelephézagot kellene ellenőrizni tavaly előtt nézték akkor nem kellett állítani, de hangsúlyozom semmi az égvilágon semmi tünete sincs a gépnek. Ha 300-at nem kapok akkor nem cserélek semmire.
nem árulja,de rákérdezek,mennyit kéne rádobni? rendben van minden gépeden? az RVG patent, blockja is nagyon szépen jár,külsőleg meg haver kipofozta,lucky strike os fényezést varázsoltak rá.forgalomba helyezéshez megvannak a papírjai.
Markolós Haverod árulja az RGV-t? Nem kérdeztél rá, hogy cserél-e tűzpengére némi krajcár rápótolásával?
hali
0ft+ hitelátvállalás?
mert én tudok egyet, k1 es gsxr 1000,egyik haveromé,csak alig birja fizetni a hitelt,mert van 1 másik motorja,amin szintén hitel van,+ kocsi,lakás rezsi stb... jó állapotban van, itt 1 kép róla,ha érdekel,megadom a számát.
Sziasztok!
hitelátvállalásos sportmotort keresnék- ha találnék. ha valaki rendelkezik ilyennel az léccike szóljon.mert mikor nem kerestem egy rakással találtam de most....
hát jah nagyon felment az átírás,többek között ezért sürgettem én is a dolgot,hogy 2011ben legyen meg,legyen átírva,nehogy beleszaladjak egy 150ezres átírási költségbe .

énis sajnáltam a 900ast ,amikor elvitték,de 1 haver azt monta,hogy sose sajnáljam a régit,ha lesz helyette újabb/jobb:)
1 próbát megér h meghirdeted,hamarosan jön a szezon,ilyenkor elvileg szeretnek motort venni az emberek:) mennyiért akarnád am elpasszolni?
volt multkor az az 1000rr a moto marketnél, na ha ott a főnökkel tárgyalsz,akkor lehet ő is tud hozni. ha kell a motomarketes tag száma,azt is eltom kérni 1 havertól,aki már vagy 5 motort vett tőle,már jól ismeri a tulajt
Ja ja , nézegetem én is, de valahogy a nekem szántak már elkeltek , meg változott az átírási költség is, ezért még jobban hezitálok! Gondolkodok rajta és lehet élek az ajánlatoddal!
Viszont a jelenlegitől meg nem szívesen válnék meg.
nem is tudtam,hogy tekercseléssel foglalkozol azóta se nagyon láttam semmi értelmes 1000es sportmotort törve,ami jó lenne neked szoktam nézegetni hetente, h mi a kínálat,de ahogy nézegettem a hirdetéseket,a jó ajánlatokat azért elvitték,(mint én is),olyan húde olcsón nemnagyon vannak motorok,amik viszont fenn vannak,már 1000éve árulgatják őket.
arra nem gondoltál,hogy kintről hozni valami törött gépet? mert ha igen,tudok adni telefonszámot,akik foglalkoznak ilyesmivel.
néztem a galériát ,amit feltettél,szép munka 3éve gondolkodtam,hogy villamosmérnök vagy gépészmérnök legyek,hát örülök hogy a gépészmérnök irányba mentem:D
Az jó , bőven eleget tesz az elvárásoknak, amit ott kaphat hő és olaj terén. Sok motornál gyárilag zöld színű műgyantába van belemártva a vasmag és az szigetel. A menetszámra és a huzalkeresztmetszetre kell odafigyelni, hogy ne legyen ellenállás eltérés a három kivezetési pont között. - ja és húzni kell rendesen tekerés közben, hogy nézzen is ki valahogy és persze elférjen a következő tekercs is.
Nagyon köszönöm! Ez volt az első tekercselésem. 0,25 mm-es mylar fóliát használtam a tekercsek alatt...
Tekercselő ként tengetem napjaim, ha ez az első munkád, akkor elismerésem!
Nem tanítok, de ott végeztem... pfuj dejó, hogy már vége
Jó az a hely nem ázik nyáron a bringa csak mindig poros lesz.
Egyszer hagytam a macskaköves utcában és a szemem előtt ment neki egy szőkep*** ráborult a kocsijára (mázli mert így nem dőlt nagyot) de ekkor repedt el a fejidom műanyagja... ehj még mindig ideges leszek... bár a biztipénzből sokat tankoltam
Akkor én is láttam már a gépet.
Minden reggel megnézem az egyetemre menet.
Jó látni,hogy nem csak 15 fok felett használod.

Tanítasz is a BME-n?
Felbátorodom és megosztom veletek a feszültségszabályozó problémám megoldását.
Nevezetesen arról van szó hogy nyáron tönkre ment az eredeti fesszabi... gondoltam, hogy egye fene kap egy másikat... a baj az volt hogy pár hónappal később az is tönkrement... Villamosmérnök révén itt szakadt el a cérna és elkezdtem utánajárni.
TANULSÁG: Nem a fesszabi tehet a dologról !
Rengeteg külföldi fórumon szidják a moci elektronikáját mondván hogy alultervezett... Nos azt kell mondjam hogy ha minden jó akkor örök élet meg egy nap a szavatossága
DE
Azért megy tönkre a fesszabi mert a generátor tekercselésének szigetelési ellenállása drasztikusan csökken! Sajnos multiméterrel ezt nem tudod megmérni soha, mert a kéziműszer az ellenállás értékét pici vizsgáló feszültséggel határozza meg. Egy szigetelés vizsgálóval azonban pikk-pakk kibújik az ördög. Laborkörülmények között hőkamrában 90fokon előidéztem a hibajelenséget azaz letestelt az egyik tekercs!
Amikor ez előáll akkor a testen keresztül egy rövidzár alakul ki a fesszabályzó negatív diódáin keresztül a zárlatos tekercsen át. Így azok túlterhelődnek és szénné égnek had ne folytassam...
A megoldás természetesen nem 50ezer forint (persze aki precíz megveszi a gyári cuccokat)
Van egy alternatív megoldás (igaz kicsit macerás) ami után az eredeti motornál hatékonyabb rendszert kaphatunk.
Összes költsége 15ezer forint. A rézdrót ára 11ezer, a szabályozó a maradék.
Igen képes voltam újratekercselni a generátort, mivel annak szigetelése az évek hőterhelése és öregedése miatt szar... Ha ezt megcsinálja valaki az túl fogja élni a motorját azt garantálom. (persze csak ha jól készíti el)
Íme egy videó az eredményrő http://youtu.be/p4ycvEDnhho és néhány kép http://www.facebook.com/media/...
A kapcsolást pedig itt találjátok szépen kivesézve: http://home.comcast.net/~loudg...
Ha az orosz jobban menne: http://moto-electro.ru/forum/i...
Szívesen segítek ha valaki hasonló problémától szenved.
Üdv
Ha fogod a kuplungkosarat,és megfordítod,a hátsó oldalán bent a kosárban kell lennie rugóknak.
Nyomatékhatároló rugó ?
Nem tudom, pontosan mire gondolsz ?
Talán az a két vékony gyűrű közvetlenül a kplbetétek alatt?
Itt egy robbantott:
DE Igen !
A Műegyetem előtt szoktam parkolni :-)
Találkoztunk már ?
Nekem a 929-en azért csörgött a kuplung,mert a kuplungkosárban a nyomaték határoló rugók elfáradtak,és lötyögtek a házukban.Ha behúztam a kuplungot akkor elhalgatott.Nézzél rá erre is,csak egy tipp
ha zörögjön mind szól...enyimis

nem a műegyetemnél szoktál parkolni a géppel?
BUÉK!
Egy technikai kérdésem lenne azokhoz akik már szétszerelték kedvencük kuplungját. Nevezetesen a kinyomó csapágynak valamint a benne lévő kinyomó tengelynek volt kotyogása (nem csapágyhibára gondolok)?
Arra vagyok kíváncsi hogy a tengely szorosan illeszkedik-e a csapágyba vagy csúszkálhat mérsékelten lötyöghet ?
Ugyanis alapjáraton zötyögő hangot ad ami kuplung húzásával elhalgat. A kinyomórész nélkül összeszerelve nincs zaj tehát, EZ a zaj forrása. Csapágyat fogok cserélni de attól tartok hogy kiverődött a tengely is. Kérem akinek van tapasztalata segítsen!
Szisztok...
buék!
Köszönjük, és Neked is nagyon, nagyon BUÉK!