Olcsó húsnak híg a leve... Csontinál általában hulladék van, de legalábbis járóbeteg gépek. Szerencse kell hozzá és egy vájtfülű, jó szerelő. Lehet semmi baja, de lehet, hogy mégegyszer ráköltesz ennyit mire jó lesz. Menj el nézd meg, próbáld ki, ha ígéretes hozd el, ha gyanús hagyd a gecibe.
2000-es kiadás, 17.000 km-el.... Az elég kevés, hihetetlen. Gondolj bele. Egy motorba évente általában simán beleszalad 5.000 km. Csodák vannak, de nem ennyiért. Legyen szerencséd. Ettől függetlenül lehet jó, mert ugye nem km-t veszünk, hanem állapotot, csak légy észnél.
mi a véleményetek erről? Kipufogó,.. hátsó sárvédő nuku, de am. jól felszerelt. Bukógomba, powercommander stb.
Most nem azért, de ha nem törött akkor mi lehet a baja ? Ennyi pénzért nézzétek meg a piacot, nem kapsz komoly motort.
Nem lehet annyira szemét,.. néztem egy Ducati st2, folyt az olaj belőle a hengertalpnál és rá a hátsó rugóra is. Mondja hogy ez ilyen típus ennek így kell könnyeznie, nem hiányzik az olajból. ! elmentem 260km és leköptem. hiányzott a hátuljából egy darab müanyag, késsel volt kivágva,a hátsó doboz alatt a kapszkodó vastagon betekerve szigszalaggal törés miatt, a lábtartó gumi is hiányos volt, a hűtő deformálását is én mutattam a gazdájának aki csak nagyokat nézett ! nah ... inkább megnézem ezt a Ciberét.
Volt vele gondom bőven. Cseréltem vagy 3szor mire végre jó lett. Volt benne 2 újratekercselt amik nem váltak be és kettő bontott amiből egyet lenulláztam egy ringes eséssel....Utána lecseréltem benne egy kábel lefogató kis lemezt mert az már valami mókolt darab volt és onnantól jó lett. De hogy a lemez miatt vagy másért az már nem derült ki....Azóta is műkszik.
Üdv
valaki le tudná pontosítani nekem hogy a 919rr-hez
melyik gép 17-es első felnije kompatibilis?
CBR 600f, VFR 750, VFR 800 kerekeit írogatják de sehol nem találtam egyértelmű leírást se évjáratot.
Előre is köszönöm
Ma beindítottam, csak hogy járjon kicsit. Olyan hang jön ki a blokkból, hogy a hajam is égnek áll tőle....
Folyamatos zúgás, mintha valami kurvára beleérne valamibe, és darál, vagy mintha egy csapágyból hirtelen eltűntek volna a görgők, és helyettük kavicsok lennének benne. Mi a fa..om lesz, nem tudom, de kezdem elveszíteni a bizalmam....
Lehet, h a generátor cserénél szúrtam el valamit, most szedhetem szét megint - spoiler le, fedél le, bla-bla.....
Olyan kérdésem lenne, hogy a 929-en a henger illetve a kipufogó könyök között kifúj. A tömítés(kipufogó tömítő paszta) kb 1 hónapig jó, utána kiköpi az összeset és olyan hangja lesz, mintha totál szelepes lenne a gép!
Tudna valaki jó pasztát ajánlani? Vagy van gyári tömítés oda?
Előre is köszi
ezt a hirdetést én is néztem már, kicsit elvan tájolva az ember
TK ra van vágva az a 929 annyira,hogy értelme nincs hozzákezdeni megcsinálni,azért akart 500at? főtengely hibás 893ért meg 400at,amikor jó állapotút is lehet ennyiért venni,ami működik jól
Gondolom a 2 motorért szeretne 900-ar kapni. Csak abva nem gondol bele, hogy van egy rommá tört 929, amiben a két kerék ér a legtöbbett, illetve van egy alig használt főtengelyesre vert SC28-as...ami mellesleg nem 898-as, hanem 893-as.
Ha szerencséje van, kifog egy balekot, vagy leviszi az árát, mert így a kutyának sem fog kelleni. Max, ha kiderülne, hogy egy 0 km-es yoshimura verseny kit van a blokkban (háhhhh).
2000-es kiadás, 17.000 km-el.... Az elég kevés, hihetetlen. Gondolj bele. Egy motorba évente általában simán beleszalad 5.000 km. Csodák vannak, de nem ennyiért. Legyen szerencséd. Ettől függetlenül lehet jó, mert ugye nem km-t veszünk, hanem állapotot, csak légy észnél.
Üdv.:
Bala
Üdv: Bala