Ha VJ22-es RGV-je van azaz a fordított telós akkor lehet róla szó, ha nem csilliárdokba nézi az RGV-t, mert négyszemközt megsúgom az RGV a legeslegszarabb a 250-es 2T motorok közül...
Köszönöm a segítséget!
Megmondom amúgy őszintén én ha fiatalabbra tudnám cserélni untig elég volna nekem egy 600RR, töredékét sem használom ki ennek a teljesítménynek is, szokott meglepetéseket okozni (véletlen elrugaszkodik az eleje :D)
én mondjuk nagyon meglettem fertőzve,aztán én nagyon váltani akartam, beáldoztam az enduro szakirányomat 1 az 1be,motort,komplett védeőfelszerelést,tartozékokat stb,meg ugye a 900ast eladtam, és egy 100ast kellett tulképp rápótolni igy az 1000rr re. kicsit hiányzik így télen az enduro,de azért úgyérzem jó cserét csináltam igy összességében
egy haver amugy gondolkodott nyáron,hogy vesz egy 900rr-t,van neki egy nagyon patent rgv 250e,megkérdezzem nem akar e cserélni?
Mivel nincs annyi megspórolt pénzem h rápótoljak épkézláb 600RR-re. Aprópénzért nem adom oda, inkább megmarad, és nekiállok a csőkormányos átalakításnak, amivel azért elég felhasználó barát lesz pl városban... Amúgy épen csak döglött macskát nem számolnék be (evo mito, rs250, supermoto mondjuk evo mito vagy rs125 abban az esetben ha 300K körül...)
BMWMTM csapat tagtól vettem,feljegyzett szervíz időpontokkal,tehát korrekt adás vétel történt titok nemigen van eddig
aludoboz,ekte GS tanktatyó..és még pár apróság amit adott télleg korrekt volt
Hello!
Pedig fennt van a hírdetés. Még nem sikerült eladni és cserélni sem. Mivel nem egy leélt valamiről van szó nem szeretném eltékozolni... Ha marad akkor marad.
a bléd azért nem fog megrozsdásodni