A történet szomorú, a motor kuka, a "szerelő" meg minden csak nem szerelő...persze, hogy bent lehet tartani egy fokozatot a váltókarral, de nem célszerű. Aki egy kicsit is tanult a szakmában és még, ha muszáj is azzal a motorral menni, akkor annak tudnia kellene, hogy azt a 2. fokozatot el kell mihamarabb váltania, és nem 150-el tépni a váltókart, hogy majd bennmarad az. Senki sem érdemel meg egy ilyen baleset, de igazán lehetett volna esze.
Haverom 2006 ba vette a motort, és dobálta a 2.fokozatot.
Egy szerelő érte ment, és elhozta a sráctól a motort, hogy megcsinálja. Egy egyenes szakaszban elkezdte ütni a motort, 1. tíltás, elvált 2be, 2. kidob, és újra. Utána a szerelő, az elmondása szerint, "rátartott a váltókarra" azthitte, hogy így kitudja forgatni a 2.at, de nem, és össze akadtak a fogaskerekek, a hátsó kerék leblokkolt, és boom neki egy nagy fának, mindez 150-170-es tempónál. A szaki átrepült a szalagkorláton, egy szántásba, úgy hogy a leszakadt tankolt ölelte. Egy másik haverom meg mindezt végignézte, mert ott ültek a benzinkútnál, kb. 30 méterre. Azt hiszem hogy a blokk az egy olasz donorból származik, a váz maradt a régi, csak valahol hegesztve van.
sziasztok, egy 2000evjáratú 929em van a problémám hogy nem jó a fordulatszám mérő. másikra átrakva a műszerfalat tökéletesen működött. kábel kimérve, nincs szakadás. Maradt a ECU. valakinek valami tipp még hogy mi kínja lehet? esetleg tudtok valakit aki beletud nézni az agyába (ecu)?
na ugye csak volt neked is hondád nekem monnyuk kawám még nem volt,de kitudja,egyszer lehet lesz
Még nem jutttam el odáig, de következő napokban megmérem.
asszem így mesélte Suhangbondó kolléga ezt a tragikus esetet:(
Remélem túlélte, mert halottról jót vagy semmit.
Haverom 2006 ba vette a motort, és dobálta a 2.fokozatot.
Egy szerelő érte ment, és elhozta a sráctól a motort, hogy megcsinálja. Egy egyenes szakaszban elkezdte ütni a motort, 1. tíltás, elvált 2be, 2. kidob, és újra. Utána a szerelő, az elmondása szerint, "rátartott a váltókarra" azthitte, hogy így kitudja forgatni a 2.at, de nem, és össze akadtak a fogaskerekek, a hátsó kerék leblokkolt, és boom neki egy nagy fának, mindez 150-170-es tempónál. A szaki átrepült a szalagkorláton, egy szántásba, úgy hogy a leszakadt tankolt ölelte. Egy másik haverom meg mindezt végignézte, mert ott ültek a benzinkútnál, kb. 30 méterre. Azt hiszem hogy a blokk az egy olasz donorból származik, a váz maradt a régi, csak valahol hegesztve van.
The End