hát az a baj,hogy ezt én se látom
azért nem irtam még semmi konkrétat ,mert itt a bankon múlik,hogy lesz e valami ebből az egészből,hát remélem hogy lesz.
mondjuk hiába lenne meg,akkor se nagyon tudnék motorozni vele,de maga a tudat,hogy ott áll a garázsban,az épp elég lenne most
köszike:)
hát igazából nem nekem kell intézni,hanem a srácnak, frank hivel van rajta,aztán több a tőketartozása ,mint amennyit a motor ér,aztán erről egyeztet a bankal,mert végtörleszteni meg nemtud,mert ahoz neki is hozzákéne tolni valami nagy összeget,és akkor másra terhelnék rá a hitelt,a motor meg igy tehermentes lenne,és akkor én ezt megvenném,szval kicsit bonyolult az ügylet,mondjuk nekem csak várni kell,hogy a bank erre az egészre ámment mondjon a srácnak,csakhát ilyenkor várni is rossz,amikor már szeretné otthon tudni a motort az ember:D
montam a srácnak,hogy intézkedjen,nekem megvan rá a pénz,ha hív hogy el van intézve ,akkor megyek érte,addig malmozok
Mondtam már mindenki olyat vegyen amilyet akar, és amilyenre pénze engedi. Kit érdekel más mit mond, hogy meilyk jobb, szebb? Vegyen magának olyat ami tetszik...Vegyél csak 1000RR-t ha neked az tetszik (speciel nekem nem, de nem is akarlak rábeszélni egy 954-esre és tiszteletben tartom a véleményed-.-).
Sok sikert a vásárláshoz, és a banki dolgok elintézéséhez Fireball!
semmi se hibátlan,ez egyértelmű.
én csajomnak is 125ös cbr e van,2004es,neki övével nem volt még se láncfeszítő,se generátor gond. 13.5e km el hoztam el neki tavaj,mindene gyári volt,mi már kicsit átfaragtuk,sportdob,kis indexek,kis rendszámtartó ilyesmi,de amúgy szuper kis gép,szoktam vele néha menni
"Még szerencse,hogy a kínaiak és a Suzuki gyárt motorokat-mindig lesz munkám!"
Erre bátorkodtam...
Viszont az tetszik, hogy pl. az én motoromat titulálták akkoriban a legunalmasabb ezresnek. Hmmmm. Bárcsak egész évben szezon lenne, és lenne elég pénzem non-stop unatkozni ezen az "ásítozó" 170LE-s vason!
Valahol Checa, Rossi, Spies szinten el tudnám fogadni ezt a minősítést. De egyszerű földi halandótól vicces.
Abszolút Honda fan vagyok. VFR-em volt, most Fireblade, csajomnak is CBR, szóval nem kell a csirke szárnyról meggyőzni. De azért, ha magunkba nézünk, a Honda sem tévedhetetlen.
A legendásan elnyűhetetlen VFR-nek híresen szar volt a töltés szabályzója. Aztán az újabbaknak már nem, de annak meg a termosztátja egy műszaki zsákutca, ahogy ma mutogatta nekem egy szintén VFR rajongó(!) szerelő.
Az új, 1200-es VFR-en egy tulaj elmondása szerint 2 vagy 3szor cseréltek gari idő alatt hátsó gátlót, mert talán a hőtől a hidrauliks előfeszítés állító elfossa magát, kanyar közepén lerogyik minimumra a motor hátulja (Alpokban, jobbra szikla, balra szalagkorlát, élvezték...).
A kis CBR-nek a láncfeszítője az Achilles sarka. A Fireblade-emen 24e km-nél égett le a generátor (a 2004-5-ös modellen ez rendszeres).
Ennek ellenére remek motorok, de ne áltassuk magunkat azzal, hogy a H hibátlan.
Múltkor jártam 1 helyen, ablakot javítottam. Nálam fiatalabb házaspár, mindketten motoroznak, csak a csaj a szülés miatt hagyott ki egy kicsit. Motorozott 900 RR-en, de most az udvaron 1 gyönyörűséges
Repsol 1000 rr állt. Mindketten igen igen meg voltak elégedve vele! Ja, és ahogy beszélgettünk, szóba került a hátsó felni takarítása is. A csaj mondta, hogy ő egy padlóápoló (!) segítségével - mutatta is - takarítja, valamint ápolja a kereket, és nekik nagyon bejött.
hát érdekes,ha már ilyen helyen is kamuznak.én azért nem akarok venni kereskedőtől,mert ő nem fogja piaci ár alatt adni a motort,magánszemélytől meg azért lehet ,főleg ilyen őszi téli időszakban.
A termosztátot kozmax mutatta és magyarázta (beugrottam csevegni, míg az autómon gumit cseréltek), de az 1200-es bordó és nem bp-i.
azért nem irtam még semmi konkrétat ,mert itt a bankon múlik,hogy lesz e valami ebből az egészből,hát remélem hogy lesz.
mondjuk hiába lenne meg,akkor se nagyon tudnék motorozni vele,de maga a tudat,hogy ott áll a garázsban,az épp elég lenne most
Ismered a régi viccet? Tudod, amiben az egyik boltban 100 Huf a banán, de nincs, a másikban meg 200 de van.
A sztoridból nem látom, hogyan fogsz te egyhamar ahhoz a mocihoz jutni, de nem is nekem kell látnom. Drukkolok!
hát igazából nem nekem kell intézni,hanem a srácnak, frank hivel van rajta,aztán több a tőketartozása ,mint amennyit a motor ér,aztán erről egyeztet a bankal,mert végtörleszteni meg nemtud,mert ahoz neki is hozzákéne tolni valami nagy összeget,és akkor másra terhelnék rá a hitelt,a motor meg igy tehermentes lenne,és akkor én ezt megvenném,szval kicsit bonyolult az ügylet,mondjuk nekem csak várni kell,hogy a bank erre az egészre ámment mondjon a srácnak,csakhát ilyenkor várni is rossz,amikor már szeretné otthon tudni a motort az ember:D
montam a srácnak,hogy intézkedjen,nekem megvan rá a pénz,ha hív hogy el van intézve ,akkor megyek érte,addig malmozok
Sok sikert a vásárláshoz, és a banki dolgok elintézéséhez Fireball!
én csajomnak is 125ös cbr e van,2004es,neki övével nem volt még se láncfeszítő,se generátor gond. 13.5e km el hoztam el neki tavaj,mindene gyári volt,mi már kicsit átfaragtuk,sportdob,kis indexek,kis rendszámtartó ilyesmi,de amúgy szuper kis gép,szoktam vele néha menni
Legyen csak nekik unalmas az RR,nekem pont jó.
Erre bátorkodtam...
Viszont az tetszik, hogy pl. az én motoromat titulálták akkoriban a legunalmasabb ezresnek. Hmmmm. Bárcsak egész évben szezon lenne, és lenne elég pénzem non-stop unatkozni ezen az "ásítozó" 170LE-s vason!
Valahol Checa, Rossi, Spies szinten el tudnám fogadni ezt a minősítést. De egyszerű földi halandótól vicces.
A legendásan elnyűhetetlen VFR-nek híresen szar volt a töltés szabályzója. Aztán az újabbaknak már nem, de annak meg a termosztátja egy műszaki zsákutca, ahogy ma mutogatta nekem egy szintén VFR rajongó(!) szerelő.
Az új, 1200-es VFR-en egy tulaj elmondása szerint 2 vagy 3szor cseréltek gari idő alatt hátsó gátlót, mert talán a hőtől a hidrauliks előfeszítés állító elfossa magát, kanyar közepén lerogyik minimumra a motor hátulja (Alpokban, jobbra szikla, balra szalagkorlát, élvezték...).
A kis CBR-nek a láncfeszítője az Achilles sarka. A Fireblade-emen 24e km-nél égett le a generátor (a 2004-5-ös modellen ez rendszeres).
Ennek ellenére remek motorok, de ne áltassuk magunkat azzal, hogy a H hibátlan.
Repsol 1000 rr állt. Mindketten igen igen meg voltak elégedve vele! Ja, és ahogy beszélgettünk, szóba került a hátsó felni takarítása is. A csaj mondta, hogy ő egy padlóápoló (!) segítségével - mutatta is - takarítja, valamint ápolja a kereket, és nekik nagyon bejött.