Na helo mindenki! Na most kiprobaltam ami eszembe jutott! elosszor is levettem a motorrol a toltot! gyujtas raadtam egett a piros lampa meg a kis kanna ott figyelt! elinditottam poccre indult! Es elaludt a piros lampa csak az ures egett zolden! 14.70--71 ennyit mutatott a muszer! stabilan!fenyszorot felkapcsoltam visszaesett 12.90-re! 2000 fordulatot adtam neki beallt 14.60-ra! lehet picit jobban kellett volna neki huzni na de nem akartam! fenyszorot lekapcsoltam alapjaraton ment a moci ismet 14.70-71 ! majd este fele ezt megint eljatszom! meg most rajtahagytam a muszert megnezem mennyit mutat majd este fele voltban! Varom a valaszod:-) mit probaljak meg! ki akarom szurni a hibat ha meg fennal nem tudom! Most jo volt!
Ha jár a motor akkor világít vagy ha simán gyújtásra rakod?
Ha gyújtásra rakod akkor világít és a kis kanna is kint van, de ha már beindult a motor és akkor is világít akkor ott már nagyobb baj van
Udv mindenkinek! Van egy 929-es cbr-em! Vettem bele egy uj aksit ami bele valo! ytz10s! Vadi uj elottem toltottek fel! fel orat vartam es lezartam! beleraktam a mociba es elmentem motorozni na de egy ket alkalommal mentem max egy orat azota ma akarom inditani es nem indul elosszor forgat utana pedig valapi kerepel a biztositek dobozban a fobiztositek kornyeken eltunnek a szamok a kijelzorol is tehat nincvs benn eleg nafta! Na mikor bebikaztuk akkor elindult es ramertem hogy mennyi aram van bent! 14.5v volt benne meg akkor is mikor mindent felkapcsoltam varosi helyzetjelzo meg reflektor! egy pillanatra visszaesett 12.5 de egy picit odahuztam neki nem nagyon ugy 3ezres fordulatig es szepen visszaallt 14.5 -re! Az akksit nem kellett volna toltenem mikor megvettem? vagy mit probaljak meg? mert mikor megyek vele nem all meg meg ilyesmi! Nagyon megkoszonnem a segitseget tapasztalatot! Mert nem szivesen viszem szerelohoz egy parszor nagyon porul jartam mert en ugy latom megvaltozott a vilag es mindenkinek csaka penz kell de nem ugy csinalja meg ahogy elvarnam es felek barhova is vinni! Koszonom aki tud segitsen vagy adjon tanacsot hogy mit nezzek at rajta! Udvozlettel Jancsee Jelezne valahogy a kijelzon ha gond van? nemreg van meg a moci es nem igazan tudom!
nem akarom lecserélni a cbr t egy 1000es gixerre,csak mondtam hogy jól megy amugy annyira sok különbség nincs,főleg utcán a 2 motor között, nagyon kevés alkalom van ahol kitudja használni azt a plusz teljeitményt
Ha csak egy seggberugás kell , azért ne vegyél gixert
nekem amúgy nem tetszik. és azt a pár ló külömbséget ki lehet motorozni a Hondából csak oda kell figyelni a váltásra.
De nem is ez a lényeg .......... én ezt szeretem
Egyébként már próbálgattuk erőinket , és a K4 gixertől 200 után nagyon lassan , de határozottan távolodok és nem előrefelé
ennyi jó amugy az a K1 es gixer 1000,multkor mentem vele,azért érződik az a 30ló plussz, 200nál még olyat tolt mikor odavágtam neki,mintga seggberugtak volna
Ha gyújtásra rakod akkor világít és a kis kanna is kint van, de ha már beindult a motor és akkor is világít akkor ott már nagyobb baj van
Töltésnél lehet a fesszab, vagy a generátor is a bűnös.
Ki kell mérni rendesen.
maradt még valamid?
nekem amúgy nem tetszik. és azt a pár ló külömbséget ki lehet motorozni a Hondából csak oda kell figyelni a váltásra.
De nem is ez a lényeg .......... én ezt szeretem
Egyébként már próbálgattuk erőinket , és a K4 gixertől 200 után nagyon lassan , de határozottan távolodok és nem előrefelé