Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kotyog a kerék a tengelyen,meg lehet hogy recseg ropog is
"tszelnök"Trafi+ fólia az első ajtón is,hát ennyi.
Ha a kerékcsapágy kuka ( elöl ill hátul) annak mik a jelei?
Tervezi valaki Madarast? Én még hezitálok az anyagiak miatt, de biztos plusz motiváció lenne, ha jönne valaki
Elviekben, a tárcsa mozog és az pofozgatja vissza a betéteket, különben végig súrlódna (súrlódik is egy kicsit).
Én így tanultam géptanból, ha nem így van akkor bocsi
Hónap végén vagyok, szerintem kizárt hogy megyek valamerre, de ha igen rádszólok.
Hétvégén mentek v.merre ? kunmadáron kívül ? ? ?
lehet a tárcsa KUKA
szerintem nem ütöget.
ha te ütéseket érzel , akkor valami nem jóóóóóó
Üdv!

Hátul úszóféknyereg van az sc28-sc33-on?
(ahogy olvasgattam kétféle megoldás van fékeknél: fix tárcsa-úszó nyereg, úszó tárcsa-fix nyereg)
Mivel a hátsó tárcsa fix ezért gondolom , hogy úszó féknyereg van rajta.
Gondolom az mozog és úgy nyomja vissza a dugókat.? Az menetközben nem produkál enyhe ütéseket, ahogy mozog?
Tanulgatok 300km alatt kétszer váltottam félre
Helló 'tszelnök'.Sajna buktam egy kis pénzt a rendőrség javára(-72000ft),így hát elmarad az üzlet.
OSZT váltani TUCC MÁ


Jól van na !
Csak én is vennék egy motort olcsón papirokkal , amivel csak egy öregasszony ment évente egy métert , idomsérült de csak pár karc.
amugy csak belémbújt
Szia.Tudsz feldobni képet az idomokról?
Jajjj Ati!
Arra gondolt hogy idomsérüléses lehet. csak így fejezte ki magát Olvass a sorok között
mégis mire gondoltál ? ? ? ?
Sérült legyen ! de mégse !
papiros legyen ! de gondolom ÓCSÓ
CBR 929 füst plexi 13000Ft postával.
Szevasztok!

Sérült 900-as CBR-t keresek megvételre. Elsősorban SC33, esetleg SC28 érdekel, magyar papírokkal. Blokk váz futómű egyben legyen, ez a lényeg. Ha valaki tud segíteni, keressen meg a 30 414 3428-as számon.
Üdv:
Rados
Akkor jó. Én mondtam hogy fain cucc.
az 12ezres komment neked szól csak véletlenül magamnak irtam
szimóval könnyebb azon jó nagy széles kormány volt meg minden,2.ba 20-30 nál odsavágtam neki a gázt meg felrántottam és ment is,cbr el felvenni nem gond,de a holtpontot megtalálni már nehezebb,eleinte félelmetes kicsit még igyis h van előképzettség haverok monták h elég durva amikor felveszem városba 50-60körül,belekuplungolok és még megfüstöl a gumi sokszor ahogy feljön kerékre
jah és ha vkinek nincs kormánystabilizátora ne próbálgassa,mert besztitál és perec lesz

hát én szimóval kezdtem,aztán endurokkal,125össel,600assal,és hogy az xr600al már elég jól tudok holtponton kerekezni,elkezdtem ezzel is,de még igyis nehéz belejönni ,azért a világból nemtudok kimenni,de 200méter simán megy