hát, ki lehet beleőle ennyit is hozni,ha ugy van megcsinálva, nem amatőrök csinálták, de nem is táboriék.. am nagyon sokba va nasrácnak is, sztem többszázezer ft ba.. de hát ha vki ien megszállott,csinálja... én pl sose tunnigolnék meg igy 1 szimot, mer amenyit ő is rákölrtött a szimokra simán vett vna 1 nagay 4üteműt..de ő tudja.. maj ha lesz róla vidi ak belinkelem,me téleg nagyon veszélyes gép,amikor ien 13ezer körül megy mint 1 motogp moci oan a hangja..125ös gp motor
Én is akartam annó építeni tuning simsont de felhívtam Táboriékat-hogy menyiért csinálnák +90ccm-re 90-100 körül beszélgettek akkor gondoltam +magam de mondták, hogy akármilyen vízhűtéses kuty kurutyot csinálsz vele 17-19LE-től többet nem hozol ki belőle...
hát jah nem kéne igy járni mint ez a szerencstéem kolléga
szimoval azé nyomatom monyuk azzal kissé más ,mint egy nagymotorral...:D 60as végsebességével ne m1 brutál gép,de asuliba barátnőhöz elvisz minden nap,és benzint meg alig igényel... meelgiteni nem kell,berugod és megy,jah és elpusztithatatlan
jahj hépzeljétek 1ik averom csinált 1 stuning szimot, 70ccm, nemtom hány felömlő,hangolt kipuff, vmi babetta gyujtás vmi tervezett elektornikával, 26os karbi,1 gyűrűs dugó,vízhűtéses!,meg ien finomságok:D
de nagyon veszélyes a gép,, fordulaton oan hengja van ,mint 1 motogp motornak,9eernél indul meg ,és oan 13ezernél adja le a maxot,oan 20lóerő körül..azé az nemsemmi 1 kis szimobol:D de hihetetlen hogy megy
hát igen a 18voltos akku az még az ősrobbanáskor jött létre, és már az ősember is felfedezte,hogyha belerakja a cbr 900 ba, akkor nem kell 1 mamuttal behuzatni a cbr t,hanem beindul ettől a 18V feliratú doboztól
meg ahogy látom a képen,már az ősember is tudta,hogy meik a világ legjobb motorja,a 900rr
újabb szenzációs bizonyíték!
japán kutatók találtak egy barlangrajzot, mely bizonyítja -azonkívül- hogy van 18voltos akku
azt is hogy a cbr lehetett a legelső motor.
a képen is jól látszik hogy míg egyesek mammutot vadásztak,volt aki feltöltött akku-t vitt a motorba.
persze akkor még nem ismerték a kereket...
jövőhét elején jön lehülés,minuszokat mond meg havazást meg iesmit végképp lehet téliestiteni a motorokat monyuk má most is hideg van még napközbe is hogy motorozzunk,én ma gondoltamrá h mek 1 kört,de végül nem tettem,tul hidegnek itéltem az időt,inkább szimoval közlekettem
kiveszem az aksit belőle,behozom a szobába,meg letakarom 1 mocitakaróval,és szépálmokat neki tavaszig
Szia István!
Jól megfogalmazott sorokat írtal ez nagyon szép volt!
de ha jó belegondolok akkor nem is nyulok hozzá mert a végén cserélhetek mindent!
Az meg tényleg sokba kerül!
Lényeg a lényeg szétszedem kicserélem amit ki kell azt kész!
A bontott az bontott és használt ki tudja abba is mennyi km van és ,hogy használták!
Valoszínüsítem azzal is egykerekeztek és nem igazan 80as tempóval mentek vele 6.ba túrázni! Tehaát a használt kopó alkatrészekröl röviden ez a véleményem!
Direkt Hondásoktól kértem segítséget mit tegyek akik nem most kezték a szerelést és magába csak Hondával foglalkoznak és foglalkoztak! Tehát ha valaki tudja ők tudják mi a jó és mi a rossz!
Hello!
Errejártam, és talán még nem késő : http://www.sportmotor.hu/motor... 5443 hozzászólás.
A te váltódnak nem ez a baja a leírtak szerint mint ennek a véres banditváltónak. De a két ismert visszatérő hiba közül az egyik a fogak kérgének lehámlása , ez általában anyaghiba miatt van , rossz hőkezelés. A másik a te esetedben a szétkinzott verzió. A hozzászólásban az utosó képen jól látható a komplett váltó. Az esetedben a kapcsolókörmök oldala rádiuszolódott le, és vele együtemben a hozzá kapcsolódó melette lévő fogaskerék ablakai, kibontásai amibe a köröm kapcsolódik. Ezzel az a probléma hogy mind a kettőt kéne cserélned, és akkor már ha helyesen akarsz eljárni a fogaskerekek párját is, vagyis kb 4db fogaskereket( ez főleg a belecsavart kilométerek és erőltetés függvénye,mert utánna kinosan sírhat majd a váltod , ha csak felet cserész). Ez a suzukiéknél kb 80-90rongy plusz a szerelés. És ez még tetézhető, hogy esetleg megbontás után másik is sirni fog a javításra. Tehát lehet nem csak az 2-es hanem az 1-es fokozat is. És ezek mint láthatod nem sorba vannak egymás mellett, így akár ez újabb 4db fogaskereket jelet. Anyagi lehetőségeidtől függönen több lehetőség áll elötted, de szerintem sajnos a gyári alkatrészes a legdrágább.
Ezen kivül lehetőséged volna, ha veszel egy garantáltan jó állaputú blokkot, mert annak ára töredéke a fogaskerekeknek, és azt akár kompletten átpaklod. És gyilkolás esetén a kuplungkosarad is oda lehet. Beverődhetnek a lamellák, és már kioldáskor nem képesek szétcsúszni, ilyenkor nehezen emel ki a kuplung. Vagy szétbontva a blokkot a hibás kopott fogaskereket CNC marógépen szépen utánna igazítják. Ilyenkor elmarnak a körmökből annyit hogy a rádiusz kisebb legyen,meg az abalakokat , kibontásokat is ugyan így utánna igazítják, és egy kicsit alászedik, hogy biztosabb maradjon a fokozat, és a nagy terhelés alatt ne lökje szét egymást. A második megoldást pár hónapja csináltam egy 750-es gixeren. Igaz én csak bontottam blokkot , és váltóból odaadtam a tulajnak a megmunkálandó fogaskereket. Aki elvitte egy ugyes NC műhelybe valahova Biatorbágyra. Ezek annyit kibírnak még így is, hogy csak addigra mennek tönkre, mire úgy is véres lesz a torka a főtengelynek, hajtókaroknak, vezérlésnek.
Nagy ördöngösége nincs a blokk szétvételének, de azért nem henteseknek való,és szükségeltetik hozzá egy jobb szerszámkészlet, nem árt összerakáshoz egy nyomatékkulcs, mert ha mást nem , de a főtengely csapágyainál illik a megfelelő meghúzási sorrendet , és nyomatékot tartani( akár egy hengerfejnél). És érdemes venni valami jobb tömítőpasztát amivel nagyon vékonyan ki kel kenni a blokkfelet, és utánna gyorsan összehúzni, hogy a felesleget azonnal kinyomja, mert akkor itt -ott szivároghat.
és itt a: http://www.sportmotor.hu/motor... 2454 ben van egy link ahonnan szerintem a te motorodhoz is le tudod tölteni a koplett szerelési útmutatót, melyben esetleg fel szokták sorolni a spec gyári szerszámokat is...
Hi!
már megoldotam az alkatrész problémát!
azért köszi! S ha netán kellene akkor kereslek!
Bementem a nálunk közeli HONDAhoz és rákérdeztem mit ajánlanak mit tegyek!?
Meghoznak bármilyen alkatrész a váltóba és reális áron!
lebeszéltek a bontott alkatrészröl! mondták nem lesz gond ha csak külön fogaskereket cserélek ami új!
csak szét kell szednem meg nézni hogy valójában mi rossz benne melyik kerék!
Rendesek voltak mert közbe adtak egy robbantott ábrát a teljes váltóról!
Amúgy a cimbid jó áron adja mert a sugóék 80 000 at kérnek érte!
szimoval azé nyomatom monyuk azzal kissé más ,mint egy nagymotorral...:D 60as végsebességével ne m1 brutál gép,de asuliba barátnőhöz elvisz minden nap,és benzint meg alig igényel... meelgiteni nem kell,berugod és megy,jah és elpusztithatatlan
jahj hépzeljétek 1ik averom csinált 1 stuning szimot, 70ccm, nemtom hány felömlő,hangolt kipuff, vmi babetta gyujtás vmi tervezett elektornikával, 26os karbi,1 gyűrűs dugó,vízhűtéses!,meg ien finomságok:D
de nagyon veszélyes a gép,, fordulaton oan hengja van ,mint 1 motogp motornak,9eernél indul meg ,és oan 13ezernél adja le a maxot,oan 20lóerő körül..azé az nemsemmi 1 kis szimobol:D de hihetetlen hogy megy
Remélem felépül a srác és fog még motorozni
meg ahogy látom a képen,már az ősember is tudta,hogy meik a világ legjobb motorja,a 900rr
japán kutatók találtak egy barlangrajzot, mely bizonyítja -azonkívül- hogy van 18voltos akku
azt is hogy a cbr lehetett a legelső motor.
a képen is jól látszik hogy míg egyesek mammutot vadásztak,volt aki feltöltött akku-t vitt a motorba.
persze akkor még nem ismerték a kereket...
kiveszem az aksit belőle,behozom a szobába,meg letakarom 1 mocitakaróval,és szépálmokat neki tavaszig
Nincs valakinek eladó L-es AGV bukója véleltlenül?
Üdv
Jól megfogalmazott sorokat írtal ez nagyon szép volt!
de ha jó belegondolok akkor nem is nyulok hozzá mert a végén cserélhetek mindent!
Az meg tényleg sokba kerül!
Lényeg a lényeg szétszedem kicserélem amit ki kell azt kész!
A bontott az bontott és használt ki tudja abba is mennyi km van és ,hogy használták!
Valoszínüsítem azzal is egykerekeztek és nem igazan 80as tempóval mentek vele 6.ba túrázni! Tehaát a használt kopó alkatrészekröl röviden ez a véleményem!
Direkt Hondásoktól kértem segítséget mit tegyek akik nem most kezték a szerelést és magába csak Hondával foglalkoznak és foglalkoztak! Tehát ha valaki tudja ők tudják mi a jó és mi a rossz!
Errejártam, és talán még nem késő :
http://www.sportmotor.hu/motor... 5443 hozzászólás.
A te váltódnak nem ez a baja a leírtak szerint mint ennek a véres banditváltónak. De a két ismert visszatérő hiba közül az egyik a fogak kérgének lehámlása , ez általában anyaghiba miatt van , rossz hőkezelés. A másik a te esetedben a szétkinzott verzió. A hozzászólásban az utosó képen jól látható a komplett váltó. Az esetedben a kapcsolókörmök oldala rádiuszolódott le, és vele együtemben a hozzá kapcsolódó melette lévő fogaskerék ablakai, kibontásai amibe a köröm kapcsolódik. Ezzel az a probléma hogy mind a kettőt kéne cserélned, és akkor már ha helyesen akarsz eljárni a fogaskerekek párját is, vagyis kb 4db fogaskereket( ez főleg a belecsavart kilométerek és erőltetés függvénye,mert utánna kinosan sírhat majd a váltod , ha csak felet cserész). Ez a suzukiéknél kb 80-90rongy plusz a szerelés. És ez még tetézhető, hogy esetleg megbontás után másik is sirni fog a javításra. Tehát lehet nem csak az 2-es hanem az 1-es fokozat is. És ezek mint láthatod nem sorba vannak egymás mellett, így akár ez újabb 4db fogaskereket jelet. Anyagi lehetőségeidtől függönen több lehetőség áll elötted, de szerintem sajnos a gyári alkatrészes a legdrágább.
Ezen kivül lehetőséged volna, ha veszel egy garantáltan jó állaputú blokkot, mert annak ára töredéke a fogaskerekeknek, és azt akár kompletten átpaklod. És gyilkolás esetén a kuplungkosarad is oda lehet. Beverődhetnek a lamellák, és már kioldáskor nem képesek szétcsúszni, ilyenkor nehezen emel ki a kuplung. Vagy szétbontva a blokkot a hibás kopott fogaskereket CNC marógépen szépen utánna igazítják. Ilyenkor elmarnak a körmökből annyit hogy a rádiusz kisebb legyen,meg az abalakokat , kibontásokat is ugyan így utánna igazítják, és egy kicsit alászedik, hogy biztosabb maradjon a fokozat, és a nagy terhelés alatt ne lökje szét egymást. A második megoldást pár hónapja csináltam egy 750-es gixeren. Igaz én csak bontottam blokkot , és váltóból odaadtam a tulajnak a megmunkálandó fogaskereket. Aki elvitte egy ugyes NC műhelybe valahova Biatorbágyra. Ezek annyit kibírnak még így is, hogy csak addigra mennek tönkre, mire úgy is véres lesz a torka a főtengelynek, hajtókaroknak, vezérlésnek.
Nagy ördöngösége nincs a blokk szétvételének, de azért nem henteseknek való,és szükségeltetik hozzá egy jobb szerszámkészlet, nem árt összerakáshoz egy nyomatékkulcs, mert ha mást nem , de a főtengely csapágyainál illik a megfelelő meghúzási sorrendet , és nyomatékot tartani( akár egy hengerfejnél). És érdemes venni valami jobb tömítőpasztát amivel nagyon vékonyan ki kel kenni a blokkfelet, és utánna gyorsan összehúzni, hogy a felesleget azonnal kinyomja, mert akkor itt -ott szivároghat.
és itt a: http://www.sportmotor.hu/motor... 2454 ben van egy link ahonnan szerintem a te motorodhoz is le tudod tölteni a koplett szerelési útmutatót, melyben esetleg fel szokták sorolni a spec gyári szerszámokat is...
Üdv
István
már megoldotam az alkatrész problémát!
azért köszi! S ha netán kellene akkor kereslek!
Bementem a nálunk közeli HONDAhoz és rákérdeztem mit ajánlanak mit tegyek!?
Meghoznak bármilyen alkatrész a váltóba és reális áron!
lebeszéltek a bontott alkatrészröl! mondták nem lesz gond ha csak külön fogaskereket cserélek ami új!
csak szét kell szednem meg nézni hogy valójában mi rossz benne melyik kerék!
Rendesek voltak mert közbe adtak egy robbantott ábrát a teljes váltóról!
Amúgy a cimbid jó áron adja mert a sugóék 80 000 at kérnek érte!
de am ha öszeköttök egy 12voltos aksit meg 1 6 voltos akksit sorosan,akkor télleg 18voltos lesz
Nem kell feladnod a fizikai pályafutásod!
Hosszas keresgélés után találtam valamit ami a te álláspontodat támogatja!